Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-17, 09:19   #61
 
Fishjuttas avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 130
Sharp$: 599


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Brukar kunna omsätta freespinsen lite då och då, omsatte 1100euro på bet24 och hade 80euro kvar efter det var omsatt. Från några hundra kronor till några tusen kan man allt vinna på en månad om man är medlem på många sidor och tar deras spins. Omsatte 5lunchspins häromveckan på nordicbet och hade 500kr kvar när det var omsatt, omsatte även på redbet för 2veckor sen och gick ut med 1000kr efter omsättningen. Skål! Omsatte både på unibet och Betsson idag också på deras 5spins, 50kr och 70kr efter omsättningen.

Senast redigerad av Fishjutta den 2011-08-17 klockan 09:23.
Fishjutta är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-17, 22:59   #62
 
FoxMulders avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 279
Sharp$: 3889
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fishjutta Visa inlägg
Brukar kunna omsätta freespinsen lite då och då, omsatte 1100euro på bet24 och hade 80euro kvar efter det var omsatt. Från några hundra kronor till några tusen kan man allt vinna på en månad om man är medlem på många sidor och tar deras spins. Omsatte 5lunchspins häromveckan på nordicbet och hade 500kr kvar när det var omsatt, omsatte även på redbet för 2veckor sen och gick ut med 1000kr efter omsättningen. Skål! Omsatte både på unibet och Betsson idag också på deras 5spins, 50kr och 70kr efter omsättningen.
Någon speciell spelautomat du anser vara enklare att omsätta pengarna på och som kan rekommenderas?
FoxMulder är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-17, 23:28   #63
 
Fishjuttas avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 130
Sharp$: 599


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag kör runt på några olika men kör oftast minsta insats alla rader. Ibland kör jag mellan 5-15rader beroende på vad freespinsen gav. Kör aldrig blackjack el roulette. Känner jag att en automat ger mycket vinster stannar jag på den tills det börjar avta. Min absoluta favorit är Spellcast då iaf jag vinner ganska många stora vinster på den, flera gånger vunnit runt 100euro med minsta insats och kör antingen alla rader el hälften på den. Kör även dom spelen som har Scatter istället för bonusspel nästan alltid.

Dom jag kör mest och tycker det är lättast att omsätta på är: Flowers, Frankenstein, Spellcast, Egyptian Heroes, Wild Witches, Secret of horus samt några till.

Tips är att köra automater med scatter alltså freespins istället för bonusspel, vissa med bägge såsom secret code är ganska bra dock. Även spel med mycket Wildsymboler är bra för omsättning.

Vann 0,2 på megafortune på både unibet och bettson igår, då spelade jag 5rader minsta på flowers på bägge o fick ut 50kr samt 70kr fastän jag bara vann ca 2kr på freespinsen. Detta tack vare att jag fick freespinsspelet på bägge och sen va det typ omsatt någon minut senare. Hoppas detta hjälpte lite iaf
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1), FoxMulder (+3), Rejs (+1), eddieh (+10), Soap (+1)
Fishjutta är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-18, 01:22   #64
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fishjutta Visa inlägg
Jag kör runt på några olika men kör oftast minsta insats alla rader. Ibland kör jag mellan 5-15rader beroende på vad freespinsen gav. Kör aldrig blackjack el roulette. Känner jag att en automat ger mycket vinster stannar jag på den tills det börjar avta. Min absoluta favorit är Spellcast då iaf jag vinner ganska många stora vinster på den, flera gånger vunnit runt 100euro med minsta insats och kör antingen alla rader el hälften på den. Kör även dom spelen som har Scatter istället för bonusspel nästan alltid.

Dom jag kör mest och tycker det är lättast att omsätta på är: Flowers, Frankenstein, Spellcast, Egyptian Heroes, Wild Witches, Secret of horus samt några till.

Tips är att köra automater med scatter alltså freespins istället för bonusspel, vissa med bägge såsom secret code är ganska bra dock. Även spel med mycket Wildsymboler är bra för omsättning.

Vann 0,2 på megafortune på både unibet och bettson igår, då spelade jag 5rader minsta på flowers på bägge o fick ut 50kr samt 70kr fastän jag bara vann ca 2kr på freespinsen. Detta tack vare att jag fick freespinsspelet på bägge och sen va det typ omsatt någon minut senare. Hoppas detta hjälpte lite iaf
Av de automater på Betsson (NetEnt) som de skriver ut utdelningen på (lite över hälften uppskattningsvis) är dock Devils Delight den med högst utdelningsprocent. 97.6% om jag inte missminner mig.
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-18, 11:13   #65
 
Fishjuttas avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 130
Sharp$: 599


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

DamageINC spelar Devils ibland också pga deras bra heltäckande wildsymboler, men går du in på netents hemsida ser du att automaterna har 95-98% utbetalning på alla. Har för mig dom gick ut med att Frankenstein hade 98% när den kom som reklam. Dock så sparas en del pengar på Devils till Sin Spins och därav betalas inte lika mycket ut hela tiden som på dom andra. Måste ju få bonusspelet en hel del gånger innan man kommer till Sin Spins
__________________
Det är bara jobbigt att gå när jag måste någonstans!
Fishjutta är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-18, 12:33   #66
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fishjutta Visa inlägg
DamageINC spelar Devils ibland också pga deras bra heltäckande wildsymboler, men går du in på netents hemsida ser du att automaterna har 95-98% utbetalning på alla. Har för mig dom gick ut med att Frankenstein hade 98% när den kom som reklam. Dock så sparas en del pengar på Devils till Sin Spins och därav betalas inte lika mycket ut hela tiden som på dom andra. Måste ju få bonusspelet en hel del gånger innan man kommer till Sin Spins
Mm, det tar tyvärr ett bra tag innan man har några sin spins. Utbetalningsprocenten på Frankenstein ser du här och det är 96.6% som gäller. Jag har fått för mig att Jackhammer borde vara ganska bra då den sloten har 97% och inte innehåller något bonusspel.
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-18, 12:48   #67
 
Fishjuttas avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 130
Sharp$: 599


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hmm Jackhammer är ganska bra, jättebra freespinsspel när man väl får det Krävs dock 5st freespinssymboler för att man ska få det. Skönt med spelen som har mycket wild och dom där man får dubbla insatsen vid 2scatter är också fint. Flowers känns som ett av dom enklaste att få freespinsspelet på, samt att man kan vinna så sjukt mycket om man får dom symbolerna som är dubblam, räcker även med 2 i rad om en av dom är dubbel. Räcker även med 2scatter för freespinsspelet om man får två dubbelmoln.
__________________
Det är bara jobbigt att gå när jag måste någonstans!

Senast redigerad av Fishjutta den 2011-08-18 klockan 13:06.
Fishjutta är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-18, 15:36   #68
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Haha,blev lite sugen på att prova Flowers efter Fishjuttas tips och tricks.
Gick bra med 20 rader också,fick en jävla massa wild-symboler under freespins;
Spoiler:



Känn er facerapeade Betsafe.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+2), Vlad (+1), Fishjutta (+1)

Senast redigerad av eddieh den 2011-08-18 klockan 15:38.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-18, 15:53   #69
 
Fishjuttas avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 130
Sharp$: 599


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eddieh Visa inlägg
Haha,blev lite sugen på att prova Flowers efter Fishjuttas tips och tricks.
Gick bra med 20 rader också,fick en jävla massa wild-symboler under freespins;
Spoiler:



Känn er facerapeade Betsafe.
Grattis Ja 15rader och uppåt så täcker man dom viktigaste raderna på flowers tycker jag Det var ingen dålig vinst, dom är alltid lika uppskattade
__________________
Det är bara jobbigt att gå när jag måste någonstans!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+1)
Fishjutta är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-19, 11:15   #70
 
Fishjuttas avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 130
Sharp$: 599


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vann 0,2 på megafortune på unibet som vanligt, spelade 5rader minsta insats på devils delight och lyckades omsätta fick så mycket freespinsspel så det tog någon minut innan man fick sin spins men eftersom det divideras med summan man satsar så blev det inte mycket pengar och gick ut med 20kr när det var omsatt. Bättre än inget iaf
__________________
Det är bara jobbigt att gå när jag måste någonstans!
Fishjutta är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-19, 14:25   #71
 
htsolna08s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 980
Sharp$: 1987


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spelade mina 5 freespinns på mega fortune på betsson
vann 1.20 euro där

Bytade sedan spel till flowers och det gick väl helt okej




Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fishjutta (+1), Rejs (+1), eddieh (+1), pr0llan (+1), Soap (+1)
htsolna08 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-19, 14:37   #72
 
Fishjuttas avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 130
Sharp$: 599


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08 Visa inlägg
Spelade mina 5 freespinns på mega fortune på betsson
vann 1.20 euro där

Bytade sedan spel till flowers och det gick väl helt okej




Måste älska det spelet Grattis!
__________________
Det är bara jobbigt att gå när jag måste någonstans!
Fishjutta är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-19, 15:00   #73
 
htsolna08s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 980
Sharp$: 1987


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fishjutta Visa inlägg
Måste älska det spelet Grattis!
Tack

Kommer i fortsättningen att omsätta mina vinster på det spelet i fortsättningen
htsolna08 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-19, 15:45   #74
 
Fishjuttas avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 130
Sharp$: 599


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

vann 2euro på mina 20freespins på megafortune betsafe, spelade flowers och vann upp till 20euro men eftersom det var 70euro i omsättningskrav spelade jag runt på lite spel, fick ut iaf 50kr efter det var omsatt :P Skulle nog fortsatt på flowers hehe
__________________
Det är bara jobbigt att gå när jag måste någonstans!
Fishjutta är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-19, 16:14   #75
 
pr0llans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 345
Sharp$: 342
Standard

Helt sjukt vad usel Megafortune är, körde 20spins på betsafe, 5 på unibet, 5 på betsson! vann nog sammanlagt 1 euro.

Inte konstigt jackpoten är så stor
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
pr0llan är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td