Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-07-21, 19:56   #16
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Som jag postade så har de problem med feeden vilken tydligen aldrig kommit tillrätta då matchen slutade 2-3, då antar jag att samtliga eller de flesta inte kunnat få rätt feed därav stängt sina livemarknader. Kolla in texttv för resultatet.
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-21, 20:07   #17
jg_
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 33
Sharp$: 991
Standard

fy fan, så nära en stroke har jag aldrig varit, faen kan dom inte hålla sånt uppdaterat för??
jg_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-21, 21:07   #18
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Även futbol24 postade inga mål förrän i slutet av matchen. Spelade de i Kongo eller?
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-21, 21:25   #19
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

Alla resultatservicear (till och med det allsmäktiga text-tv ) hade 0-0. Det enda som var tillförlitligt var radiosporten, och där fick jag tyvärr höra min fina etta till 5.05 försvinna i andra halvlek
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-21, 22:05   #20
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 46
Sharp$: 360
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jg_ Visa inlägg
Borde ersätta det.. Får dom göra så här??

Hoppas att du ligger på supporten ordentligt nu så att du lyckas få spelet voidat

Senast redigerad av highbury90 den 2011-07-21 klockan 22:07.
highbury90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-21, 22:10   #21
 
Strategs avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 149
Sharp$: 584
Standard

Matchen fanns varken på livescore eller livebet. Var nästan säker på att bet365 skulle erbjuda liveodds, men icke..

Trodde inte det var sant när FFF gjorde 2-0. Såg ni 2-0-målet förresten?

Målet av Selakovic i 93:e gjorde mitt bet grönt, vilket såklart var skönt, men det man återigen fick lära sig av cupmatcherna är kanske ändå att man bör avstå cupen trots att det mesta talar för det ena laget, som i det här fallet, IFK..
Strateg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-22, 06:23   #22
jg_
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 33
Sharp$: 991
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av highbury90 Visa inlägg
Hoppas att du ligger på supporten ordentligt nu så att du lyckas få spelet voidat
Som tur väl var så vann jag, men dom kunde inte göra nåt sa dom.
Jag mailade till dom men fick inget svar så jag ringde upp den engelska
supporten och matchade spel kunde dom inte göra nåt åt.
jg_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-22, 09:46   #23
jg_
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 33
Sharp$: 991
Standard

Detta mailet fick jag imorse:


Dear ...

Thank you for your e-mail.

I have been in discussions with our Market Operations team who manage our markets, and I can confirm that the reason this game was suspended (in-play), was purely a technical issue due to not receiving a Live Feed.

Unfortunately on the rare occasion we subsequently lose a live feed, the match in question (and related markets) will always remain suspended until full-time (or re-activated at the Half Time interval, when possible). Therefore customers must be aware of this possibility, before placing a bet via an "in-play" game, as we are not in a position to refund any potential losses, caused by a technical issue, such as this.

We are always striving to provide our customers with the highest level of service and it is with regret that issues such as these of a technical nature can arise from time to time.



Please do not hesitate to contact us if you have any further enquiries.

Kind regards,
jg_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td