Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-11-10, 18:22   #46
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patte Visa inlägg
Tycker fortfarande det är svårt och vinna på bwin. Inga fler som håller med? Känns som dom slutat limitera aribitragespelare också. Eller?
Nu har du skrivit 44 inlägg och samtliga har direkt eller indirekt handlat om bwin.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
werygod (+5), HL333982 (+5)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-11, 05:57   #47
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 224
Sharp$: 534
Standard

förlåt...men när man torskat så sjukt mycket pengar mot ett bolag så kanske man är intresserad....jag får skriva om nåt jag inte är intresserad av då...är väl bara och låta och bli och läsa mina inlägg eller?
patte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-11, 15:01   #48
 
Persas avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 474
Sharp$: 3963

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patte Visa inlägg
Tycker fortfarande det är svårt och vinna på bwin. Inga fler som håller med? Känns som dom slutat limitera aribitragespelare också. Eller?
Svårt att vinna mot bwin säger absolut inget om hur bra bolaget är, utan mer om dig som spelare. Spelbolaget kan inte bestämma utfallen för spelen, däremot sätter de egna odds. Om du däremot menar att du plussar mindre p.g.a. att du vinner mindre på vinnande spel och förlorar allt för mycket på förlustspelen så betyder det att du inte har någon edge i dina spel. Du spelar helt enkelt inte på objekt med värde. Detta kan beror på att dina analyser inte är tillräckligt bra eller att bwins odds är dåliga. Om det är det senare alternativet, prova att skapa ett konto hos något annat bolag med bättre odds.
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-19, 06:02   #49
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 224
Sharp$: 534
Standard

tack Persa. Tror ivaf bwin som marknadsledande är de som ligger mest rätt med oddsen. Hur mycket marknaden än svänger hit o dit.
patte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-19, 06:47   #50
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3892

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Har själv en roi på strax över 102 på bwin.. så borde inte vara märkvärt svårare, Pinnen däremot har jag lite problem med
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-19, 11:41   #51
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 301
Sharp$: 2658
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patte Visa inlägg
tack Persa. Tror ivaf bwin som marknadsledande är de som ligger mest rätt med oddsen. Hur mycket marknaden än svänger hit o dit.

Ifall jag fattat rätt så spelar du på droppande odds. Att göra detta blint kan ju va rätt lurigt då det inte alltid är pga värdet som oddset droppar på pinnen eller vad du använder som referens. Räcker ju att något segt bolag som marathonbet ligger ute med ett högt odds på motsatta sidan så kommer ju din sida sjunka som en sten i asien när alla arbare trycker in stora volymer och du hittar då ett "bra" odds där det ändå kanske är noll värde.
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-23, 15:36   #52
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 224
Sharp$: 534
Standard

tack Kingofding..en vettig synpunkt...ja, jag brukar spela droppande odds...men hur kan då marathon ligga kvar med sitt odds i ditt exempel? Arbarna borde väl spela där också om dom nu spelar arbs? Och kan dom inte spela där hur kan dom då tycka att dom har ett arbitragespel?
patte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-24, 09:49   #53
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 224
Sharp$: 534
Standard

Går det på nå vis och se när man bör spela droppande odds eller tvärsom tro? Går det liksom och se när det är riktiga eller felaktiga ras på en sida?
patte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-28, 20:45   #54
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 15
Sharp$: 155
Standard

Självklar miss !


Citat:
Ursprungligen postat av martinsson Visa inlägg
Nu vet jag inte hur seg deras support brukar vara, men jag har inte fått svar på ett par dygn. Tycker att det är väldigt långsamt jämfört med andra sidor där jag alltid har fått svar inom ett par timmar.

Verkar vara flera som har haft problem med samma sak som mig, att man spelar Ö 3 mål, och det rättas som förlust när det blir exakt 3 mål.
Det krävs ju 4 mål för att 1 sånt spel ska ge utdeln.
himmler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-28, 21:02   #55
 
djungelhjuls avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 2 781
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Beror på om det är ett tvåvägs- eller trevägsspel.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-28, 22:00   #56
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 15
Sharp$: 155
Standard

Har aldr hajat !


Citat:
Ursprungligen postat av nb79 Visa inlägg
Min erfarenhet av bwin:

Lägger upp spelobjekt som man efterfrågar

Näst snabbast av EU-bookies att justera odds/utstick (efter bet365)

Limiterar väldigt snabbt (inte sportingbet eller paddy snabbt men väl i klass med betsson, betsafe, betway etc)

Limiteringen sker som det verkar stegvis (typ 1/2 av normala maxbettet -> 1/3 av normala maxbettet -> marknadsoberoende begränsad maxvinst -> marknadsoberoende begränsad maxinsats osv)

Är ofta "market starters"

Bra payback även på mindre marknader

Cancellerade min beställning från deras shop utan att meddela och svara efter det inte på email angående detta.


___
Tips är att inte skriva hur ni bryter mot olika regler eller lagar. Sannolikheten att någon "intresserad" ska hitta hit och se det är rätt stor.
ens vad limitering = för ngt, förmodl berör det endast s.k storspelare.
himmler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-28, 22:06   #57
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av himmler Visa inlägg
ens vad limitering = för ngt, förmodl berör det endast s.k storspelare.
Du behöver inte spela för mycket pengar för att bli limiterad. De räcker att spela på EV+ på några matcher.
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-28, 22:21   #58
 
martinssons avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 475
Sharp$: 5388
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av himmler Visa inlägg
Det krävs ju 4 mål för att 1 sånt spel ska ge utdeln.
Måste du vara så efterbliven? Det var ganska längesen jag skrev det nu, och det hade väl inte varit jättejobbigt att läsa mitt andra inlägg lite längre ned på sidan, där jag skrev att spelet ändrades till push.
martinsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-28, 22:29   #59
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 15
Sharp$: 155
Standard

Fortfarande svårt !


Citat:
Ursprungligen postat av henke111 Visa inlägg
Du behöver inte spela för mycket pengar för att bli limiterad. De räcker att spela på EV+ på några matcher.
Vad menas med EV+ ? Utveckla gärna. Tror inte bolagen skulle existera länge, om de inte fanns folk som går plus hos dem. Rykt skulle mkt snabbt nå hela den spelande allmänh via webben och bolag eft bolag slulle försvinna, bingo för Svenska Spel + Atg !
himmler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-29, 01:04   #60
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av himmler Visa inlägg
ens vad limitering = för ngt, förmodl berör det endast s.k storspelare.
Om det du skrev nu betyder det jag tror det betyder: Nej, limiteringar är vanliga, och nej, det berör inte endast storspelare. Det räcker att du slår bolagets stängningsodds, ibland över 300 spel, ibland över 5 spel.
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td