Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-12-03, 21:08   #61
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 224
Sharp$: 534
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DamageINC Visa inlägg
Om det du skrev nu betyder det jag tror det betyder: Nej, limiteringar är vanliga, och nej, det berör inte endast storspelare. Det räcker att du slår bolagets stängningsodds, ibland över 300 spel, ibland över 5 spel.
Att man slår bwins stängningsodds räcker inte för mig och blir limiterad nu för tiden.
patte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-19, 19:17   #62
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Norrland
Inlägg: 184
Sharp$: 2063
Standard

Kan ni ta ut pengar som vanligt med Skrill efter deras omgörning? Står att jag inte gjort insättning på 6 månader vilket jag gjort och när jag mailade supporten i förrgår fick jag till svar att allt inte fungerar som det ska efter uppdateringen och att jag ska vänta. Verkar ju bra att ett så stort och etablerat bolag låst pengar för en?
werygod är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-20, 11:32   #63
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Fatt problem med skrill jag med eftersom jag är bosatt i Tyskland. 5Dimes accepterar inte mitt uttag till moneybookers eftersom de tydligen inte far hantera moneybookers sedan 2manader tillbaks enligt supporten (insättningar gick dock alldeles utmärkt). Sedan tittar jag pa deras uttagsalternativ, och vad finns det för skitalternativ, western union eller netteller.

Har inget nettellerkonto, utan har kört rätt länge pa skrill och det har fungerat jävligt bra, dock är det ju oroväckande om jag inte kommer kunna plocka ut med det längre. Har varit skönt att slippa alla jävla kreditkortsverifieringar och sant bull.
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-04, 22:14   #64
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 3
Sharp$: 127
Standard

Bwin har ingen bonus atm va?
timrydell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-21, 01:41   #65
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sthlm
Inlägg: 195
Sharp$: 1169


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vad var anledningen till att ni slutade rekommendera bwin?
highwon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-24, 21:44   #66
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av highwon Visa inlägg
Vad var anledningen till att ni slutade rekommendera bwin?
De ändrade villkoren till det sämre för oss och de har börjat limitera vinnare ännu hårdare än tidigare. Vi känner helt enkelt att det fanns bättre spelbolag där ute att exponera både från vårt och spelarnas perspektiv.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-24, 21:57   #67
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3618
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Vi känner helt enkelt att det fanns bättre spelbolag där ute att exponera både från vårt och spelarnas perspektiv.
Ännu fler spelbolag än dom som finns på sajten idag vore önskvärt...
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-11, 07:16   #68
 
bulles avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 1922
Standard

Har det alltid varit avgift på utbetalningar med Neteller hos Bwin?
bulle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-15, 11:13   #69
 
bulles avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 1922
Standard

Ser nu att det är 3% avgift även på Skrill. Har aldrig sett det förut, har för mig det var något krav att det skulle vara avgiftsfritt eller är jag fel ute här?
bulle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-15, 11:16   #70
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

De har precis implementerat avgiftsbelagda uttag.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-20, 14:50   #71
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Bwin voidade en kompis livespel och påstod att spelen hade lagts för sent. Förlorade spel lagda samtidigt var de dock inte intresserade av att voida. Skojare av första klass.

(spelar ändå själv där eftersom de förtjänar att torska pengar)
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-10, 17:26   #72
 
Fozhos avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 170
Sharp$: 862
Standard

Går det att ändra sitt saldo så att det visas i SEK och inte i Euro?? Om det nu går, eller så är jag dum i huvudet och inte hittar det.
Fozho är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-15, 12:59   #73
 
HL333982s avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 226
Sharp$: 1331


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Något som reggat nytt konto hos Bwin inom de två senaste månaderna och haft en högre insatslimit än €100 (ca 970 SEK) från start?
HL333982 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-04, 17:31   #74
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Region Örebro Län
Inlägg: 92
Sharp$: 269
Standard

Fick detta i ett mail,


Hej ,

Enligt våra uppgifter har du inte använt någon av våra produkter som baseras på spel med riktiga pengar på över 12 månader.

En administrativ avgift på (kr 1.00) har debiterats på ditt konto.

En extra avgift kommer att dras från ditt konto 12-Mar-2014. Om du återaktiverar ditt konto före 11-Mar-2014 dras däremot inte någon avgift.

Det är lätt att återaktivera kontot: Det enda du behöver göra är att logga in och lägga en insats, betala en startavgift till en turnering eller göra någon annan betalning i riktiga pengar.

Är det bluff? Inte kan de väl ha en avgift för att man inte lirar där?!! Idioti!!!
Farjkarlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-04, 17:34   #75
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Farjkarlen Visa inlägg
Fick detta i ett mail,


Hej ,

Enligt våra uppgifter har du inte använt någon av våra produkter som baseras på spel med riktiga pengar på över 12 månader.

En administrativ avgift på (kr 1.00) har debiterats på ditt konto.

En extra avgift kommer att dras från ditt konto 12-Mar-2014. Om du återaktiverar ditt konto före 11-Mar-2014 dras däremot inte någon avgift.

Det är lätt att återaktivera kontot: Det enda du behöver göra är att logga in och lägga en insats, betala en startavgift till en turnering eller göra någon annan betalning i riktiga pengar.

Är det bluff? Inte kan de väl ha en avgift för att man inte lirar där?!! Idioti!!!
Har fått liknande på Betsafe (har jag för mig det var), så det stämmer nog. Riktigt idioti är det verkligen
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td