Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-04-02, 15:04   #31
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 28
Sharp$: 259
Standard

Frågade om det gick att byta valuta på sidan. (hade euro ville ha i svenska kronor ist)
Fick svar två dagar senare att de spärrat mitt konto och bad mig öppna nytt där jag kunde välja vilken valuta jag ville ha. Fick ett mindre utbrott på dem där jag skrev och frågade va fan de håller på med som spärrar utan att fråga samt tar mina pengar jag satt in.

Tog ytterligare 2 dagar innan pengarna kom in på mitt nya konto. Sa då att jag ville ta ut alla pengar till kontot jag satte in pengar med för en vecka sen, fick då svaret att det inte går då jag inte satt in pengar på nya kontot.

Skrev och undrade hur de kan få hålla på såhär...Fick tillslut sätta in pengar (som de självklart tog 2.5% av) för att kunna få ut pengarna jag satt.

ALLT detta p.g.a en fråga.

Så jag varnar alla för bwin! Ta inte kontakt med kundtjänst!
__________________
It's not whether you win or loose but how drunk you get thats important.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AnkeDD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-26, 12:15   #32
 
tallanis avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 201
Sharp$: 1062
Standard

Någon som vet hur det ligger till med att spela på tennismatcher hos bwin?
Tex. matchen här nedanför, voidas spelet eller sätter man Soeda som vinnare? Hade spelat på Wang och fick det rättat som förlust.

http://www.liveresultat.se/match/Um2...matchsummering
tallani är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-26, 12:25   #33
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tallani Visa inlägg
Någon som vet hur det ligger till med att spela på tennismatcher hos bwin?
Tex. matchen här nedanför, voidas spelet eller sätter man Soeda som vinnare? Hade spelat på Wang och fick det rättat som förlust.

http://www.liveresultat.se/match/Um2...matchsummering
Bwin är en oneball bookie, vilket betyder att det räcker att första serven är gjord så är spelet levande och voidas inte. Drar din spelare sig tillbaka förlorar du, drar motståndaren sig tillbaka vinner du
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-26, 12:35   #34
 
tallanis avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 201
Sharp$: 1062
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av henke111 Visa inlägg
Bwin är en oneball bookie, vilket betyder att det räcker att första serven är gjord så är spelet levande och voidas inte. Drar din spelare sig tillbaka förlorar du, drar motståndaren sig tillbaka vinner du
Alrighty then! Tack för svar. Då låter jag bli att gå loss på deras support
tallani är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-26, 12:46   #35
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

http://iceeman.bettingbloggen.com/te...tirement-rules

Där är en sammanställning av alla bolagens regler ifall de blir problem fler gånger
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tallani (+3)
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-02, 13:13   #36
 
Persas avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 474
Sharp$: 3963

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

För er som vill veta reglerna för frisparkar (fotboll):
Spoiler:
Ifølge fodboldreglerne straffes en offside-forseelse med et frispark.

Venligst se følgende uddrag fra DBU's hjemmeside omkring straffen for en offside-forseelse:

Straf/igangsættelse
For enhver strafbar offside skal dommeren dømme indirekte frispark til modspillerne fra det sted, hvor forseelsen blev begået, jfr. dog § 13.

Yderligere information kan findes på følgende link fra DBU.
http://www.dbu.dk/sitecore/content/F...-_offside.aspx

Derfor tælles frispark som resultat af en offside-forseelse med i dette spil såvel som frispark grundet andre forseelser.

At sparke bolden ud over baglinien er således ikke strafbart med frispark, men med målspark eller hjørnespark, heraf navnene og derfor er de således ikke talt med i frisparksspillet da der naturligvis er forskel på frispark og målspark/hjørnespark.

Venligst se DBU's forklaring på målspark og hjørnespark:

"Et målspark er en igangsættelse"
http://www.dbu.dk/sitecore/content/F...maalspark.aspx

"Et hjørnespark er en igangsættelse."
http://www.dbu.dk/sitecore/content/F...ernespark.aspx

Såfremt du har yderligere spørgsmål hører vi gerne fra dig.
För er som inte orkar läsa texten på danska, kan jag sammanfatta det med att frisparkar omfattar både fouls och offsides. Hörnor och insparkar räknas inte som frisparkar.
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-10, 21:22   #37
 
yezerss avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 7
Sharp$: 82
Standard

Får man inte points på livetbets?
yezers är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-13, 11:41   #38
 
sollentuna_slamtilts avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 41
Sharp$: 276

Tennis in-play värdespel
Stats: 48 - 15 - 0
ROI: 117.74%
Vinstprocent: 76.19%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av yezers Visa inlägg
Får man inte points på livetbets?

Skulle precis skriva ett inlägg om just det.

Jag har märkt att mina marketpoäng står stilla, trots att jag lassat in säkert över 10k sedan räkningen stannade för någon vecka sedan, väldigt konstigt. Marketpoängen rör sig inte en millimeter, antar att det är något tekniskt fel.

I vanliga fall får man självklart poäng för livebets.


Edit. Mailade supporten på bwin. De har ett nytt system för poängen, och det ser riktigt illa ut.

Sportspel* Alla levels Green White Yellow
Enkelspel 0.0 0.0 0.0

Gå in på tabellen för marketpoäng och kolla, riktig missär.



Man kommer tydligen bara få poäng om man lägger kombinationsspel, vilket jag aldrig någonsin kommer göra. Det är bara att säga hej då till det bästa poängsystem som funnits på marknaden, riktigt tråkigt.

Senast redigerad av sollentuna_slamtilt den 2012-05-14 klockan 12:29.
sollentuna_slamtilt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 15:53   #39
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2
Sharp$: 9
Standard

Denna bonus är felaktigt beskriven! Bwin fördubblar inte alls insatt belopp utan man får 50% insättningsbonus upp till 500 SEK.
jakokm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-02, 16:09   #40
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jakokm Visa inlägg
Denna bonus är felaktigt beskriven! Bwin fördubblar inte alls insatt belopp utan man får 50% insättningsbonus upp till 500 SEK.
Fixat. De har ändrade detta i månadsskiftet.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-06-09, 23:03   #41
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4307
Standard

Såg att man fick 50 kr att spela på bwin under em i någon kvällstidning igår. Någon som kom över en extra som går att dela med sig av? Om det funkade för befintliga kunder vill säga.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-26, 13:46   #42
 
sollentuna_slamtilts avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 41
Sharp$: 276

Tennis in-play värdespel
Stats: 48 - 15 - 0
ROI: 117.74%
Vinstprocent: 76.19%

Standard

limiteringar


Är det fler än jag som märkt att Bwin har dragit ner beloppet man kan satsa per spel på liveoddsen, riktigt irriterande. Att man gör så måste väl rimligtvis bero på låg omsättning på matcherna under lågsässong, och att man därmed riskerar ojämna böcker.

Men nu när det är OS-fotbollsmatcher tänkte jag att då får man satsa mer, men icke.

Tråkigt är det i alla fall.

Senast redigerad av sollentuna_slamtilt den 2012-07-26 klockan 13:47.
sollentuna_slamtilt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-25, 12:46   #43
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 224
Sharp$: 534
Standard

hmmm har bwin blivit skickligare på odds? Fick 15000 i bonus för ett halvår-år sen sen dess har det vänt totalt. Plussat mycket förut..men nu...de till synes höga oddsen..oddsen som ligger högt och sjunker till matchstart går allt som oftast inte in!!
patte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-31, 10:09   #44
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 359
Sharp$: 4135

Lets go Live
Stats: 477 - 300 - 108
ROI: 104.35%
Vinstprocent: 61.39%

Standard

Har sedan igår fått en 5-6 stycken gamla resultatmail från bwin mailade till mig igen. Har någon annan råkat ut för detta?

Har inte kontaktat bwin och frågat eftersom jag inte vill att dom ska in och titta på mitt konto i onödan
MrGerrard är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-10, 17:37   #45
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 224
Sharp$: 534
Standard

Tycker fortfarande det är svårt och vinna på bwin. Inga fler som håller med? Känns som dom slutat limitera aribitragespelare också. Eller?
patte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td