Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-08-22, 14:27   #31
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 174
Sharp$: 86


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tack för tipset.
Jakob10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-22, 14:39   #32
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 359
Sharp$: 4135

Lets go Live
Stats: 477 - 300 - 108
ROI: 104.35%
Vinstprocent: 61.39%

Standard

Har gjort en snabb liten googling men hittade inget så tänkte kolla om du/någon vet vad snittutdelningen på Topptipset är
MrGerrard är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-22, 14:45   #33
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 45
Sharp$: 580

Elitserien 2012/2013
Stats: 44 - 28 - 0
ROI: 123.13%
Vinstprocent: 61.11%

Standard

Du kan alltid gå tillbaka i historiken på SVS för att hitta utdelning och antal vinnare, något mer än så vet jag i alla fall inte om.
WhyNot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-22, 19:12   #34
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 4184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MrGerrard Visa inlägg
Har gjort en snabb liten googling men hittade inget så tänkte kolla om du/någon vet vad snittutdelningen på Topptipset är
Tyvärr dålig koll på statistiken i denna fråga men min uppfattning är att snittet bör ligga någonstans runt 1.5k men som sagt det är bara en gissning.
pittaluga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-22, 19:29   #35
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 359
Sharp$: 4135

Lets go Live
Stats: 477 - 300 - 108
ROI: 104.35%
Vinstprocent: 61.39%

Standard

Det var där omkring jag hade känsla för att det ligger oxå. Bara en tanke jag hade så tack för svaret
MrGerrard är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-22, 22:18   #36
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 4184
Standard

Vart ingen vinst idag heller, 6/8 till slut, ett mål av Braga och av Hull saknade, ingen högre utdelning idag dock. Blir nya tag i morgon med sju st EL-matcher samt El Clasico
pittaluga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-23, 17:58   #37
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 4184
Standard

Fanns ingen tid för analys idag men har en rad iaf:

1
12
x2
1x
12
12
x2
1
pittaluga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 19:49   #38
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 4184
Standard

Haft fotbollsmatch så inte hunnit skriva ut någon analys, jobbade hela helgen dessutom därav inga analyser då heller, hann precis få in min rad:

1. Pan-Mal x2
2. And-Lim 1x
3. Mar-Din 1x
4. Kir-Bat x2
5. Udi-Bra 12
6. Cov-Bir x2
7. Not-Wig 1
8. She-Ful 2
pittaluga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-04, 13:42   #39
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 4184
Standard

Drar in ett inlägg i min gamla, och kortlivade, speldagbok. Ska försöka att hålla den vid liv ett tag nu, men man vet aldrig hur det blir med studier osv. Hur som, det kommer nästan enbart att bli spel på Topptips i denna dagboken nu, mycket sämre koll på hockeyn nu för tiden så spelar nästan aldrig på Powerplay längre.

Dagens rad:

Lyon - Reims 1X
Lyon har varit grymt starka hemma i år, sju vinster och bara en förlust så här långt. Man åkte på en rejäl smäll mot St. Etienne i söndags och har inte gjort mål i någon av sina två matcher efter landslagsuppehållet, formen har med andra ord varit bättre. Reims har tagit fyra poäng efter uppehållet och har sju raka utan förlust i ligan med tre raka kryss på bortaplan. Därför lämnar jag tvåan utanför och garderar med kryss, Lyon står i 70% vilket är klart överstreckat men vågar inte plocka bort dem.

Esbjerg - Midtjylland 1X
Bortalaget leder superligan i stor stil men kommer till denna cupmatch med flertalet startspelare utanför truppen. Bl.a saknas Petter Andersson och lagets tre bästa målskyttar.
Esbjerg vilar däremot inte speciellt många, endast en spelare som startade senaste matchen saknas i truppen och man har bara förlorat en hemmamatch under säsongen. Oddset har sjunkit på Esbjerg under dagen och de ses som favoriter hos spelbolagen, jag garderar upp med kryss och känner mig trygg.

Cagliari - Modena 1X2
Zemans Cagliari vet man aldrig vart man har, man har dock presterat bättre ju bättre motståndet har vart i ligan i år. Däremot har man problem när man ska föra spelet vilket lär bli fallet ikväll. Gästerna befinner sig i mitten av Serie B och har varit målsnåla åt båda håll. Rotation väntas i båda lagen, svårt att sia om elvor då man i Italien tillåter 22-mannatrupper i matcher men räkna med att en del reserver startar. Intressant är att Zeman mött gästernas tränare, Walter Novellino vid sju tillfällen genom åren. Novellino har gått segrande från sex av dessa möten.

Sampdoria - Brescia 1
Hemmalaget gör en kanonsäsong så här långt och har presterat en rolig och fartfylld fotboll. Något som jag tror kommer synas i kvällens cupmatch och man fortsätter sin positiva trend. Brescia ligger i mitten av Serie B och har haft försvarsproblem senaste månaden med elva insläppta senaste fem. Sampdoria har dessutom viktige Obiang avstängd till helgen så mycket talar för spel ikväll.

Cadiz - Villarreal 2
Spanska cupen och första mötet av två. Trots det väljer jag att spika, Cadiz befinner sig i den spanska tredjedivisionen, man ligger dock trea i sin del av serien. Men här skall man vara numret för litet när dessutom Villarreal kommer till spel med en helt okej trupp, några spelare lämnas hemma med skavanker, bl.a Mussacchio och Giovanni Dos Santos, men det finns tillräckligt med kvalitet i laget ändå.

Oviedo - Sociedad 1X2
Oviedo leder sin serie i tredjedivisionen (dock inte samma som Cadiz) och har vunnit sju av åtta hemmamatcher. Man ställs mot Moyes Sociedad som saknar tio spelare, flera av dem ordinarie. Klasskillnad är det såklart i grunden men med så många spelare borta och första mötet av två så vill jag ha med skrällen här.

Vallecano - Valencia X2
Valencia verkar ta cupen väldigt seriöst, iaf enligt matchtruppen som inte saknar många av lagets stjärnor, bl.a är både Negredo och Paco med. Rayo lämnar däremot en del spelare utanför, halva laget som startade i ligan senast är borta och den bredden besitter inte laget. Det är trots allt ganska jämnstreckat än så länge och då väljer jag bort ettan alla dagar i veckan.

Spartak Moskva - Rostov 1
Ryska ligan är inte min expertis, men hur som så har Spartak bara spelat fem matcher hemma än så länge och tio borta. Man har ännu inte förlorat på hemmaplan, tre segrar och två oavgjorda. Rostov har spelat nio bortmatcher, tre kryss och resten förluster. Spartak har dessutom ett bättre lag i grunden och är rättmätiga favoriter. Har man råd kan krysset tas med men jag spikar.

72 rader/ GL
pittaluga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-04, 16:44   #40
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kom från jobbet och hann inte kolla själv så ryggade din rad. Fin info om matcherna.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-04, 21:19   #41
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Ryggade dig nästan fullt ut! Samma rad MEN la till X i ryska och fick tokryck och hjärnsläpp i danska.... X2!!! VARFÖR!!!!?
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-04, 21:45   #42
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 4184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Ryggade dig nästan fullt ut! Samma rad MEN la till X i ryska och fick tokryck och hjärnsläpp i danska.... X2!!! VARFÖR!!!!?
Vi får hoppas att Rayo vinner nu då så vi båda missar på något mer, irriterande att man är inne på att kryssgardera Spartak. Men ekonomin är ju som den är Nåväl nya tag, känns som att det var många korrekta idéer i cupmatcherna.
pittaluga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-05, 18:25   #43
 
softpojks avatar
 
Reg.datum: nov 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 489
Sharp$: 1934
Standard

PowerPlay ikväll

1. Örebro-DIF 2
2. Almtuna-Västerås 1x2
3. Asplöven-Malmö 1x2
4. Björklöven-Mora 1
5. Oskarshamn-AIK 2
6. Södertälje-White Horse 1x2
7. Timrå-BIK Karlskoga 1x2
8. Bajen-Vallentuna x2
__________________
Trav är kul.
softpojk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-05, 18:38   #44
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 4184
Standard

7/8 igår, vilket så klart känns surt. Framförallt när jag varnade för krysset i Spartaks match. Dock gjorde Lyons sena mål att utdelningen inte blev så hög, med Spartak hade vi nog snackat under 500:-. Nåväl, ny omgång idag och dte blir en kortare analys idag, inte kommit hem förrän nu.

Toulouse - Monaco 1x
Fiorentina - Juventus 12
Boavista - Sporting X2
Ross County - Dundee Utd 2
Dortmund - Hoffenheim 1
Fulham - Watford 12
Albacete - Levante 1X
Getafe - Eibar 1X


* Jag tror att Dortmund löser en seger ikväll, trots sina problem. Man vann sin senaste hemmamatch och möter idag ett Hoffenheim som läcker som ett såll. På de fyra senaste matcherna har man släppt in 14 mål, Dortmund har dessutom sin ordinarie backlinje nu.

* Monaco har viktig match i CL i veckan där man kan fixa avancemang, man saknar flera försvarare, bl.a skadade Carvalho och Kursawa samt avstängde Wallace. Man bör ha tankar och fokus på CL i veckan.

* Sporting är ett bättre lag än Boavista men man är i samma situation som Monaco. En poäng borta mot Chelsea i veckan säkrar åttondelsfinal och fokus bör ligga där, man går dessutom knackigt i ligan med 5 kryss på 11 matcher.
pittaluga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td