Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-08-26, 19:52   #151
 
HL333982s avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 226
Sharp$: 1331


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vte inte vad jag ska säga. Allt verkar gå åt skogen nu, hoppas ingen ryggar. Fotbollen går verkligen skit, stora som små bet missar. Jag följer ofta mina lagda bet via liveodds för att se hur oddsen utvecklas under matchen för att bekräfta värden i mina spel. I princip alla liveodds rör sig helt rätt och bekräftar att det finns värde i mina spel, och då är det så sjukt irriterande att bomma när man lagt 15-20k. Om svingsen på fotbollen visar sig bli irriterande stora kommer jag eventuellt börja trada ut de matcherna istället, att man 5-10 minuter in i matchen greenar ut. Är såklart EV- men kanske värt det i just fotboll när man ändå trycker stora volymer. Vi får se. BOL
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
perssah (+1)
HL333982 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 10:45   #152
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Av nyfikenhet, hur många bwin points har du och vad planerar du att spendera dessa på?
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 13:06   #153
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Av nyfikenhet, hur många bwin points har du och vad planerar du att spendera dessa på?
Man får väl inga Bwin points när man spelar singlar längre ?
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 13:54   #154
 
HL333982s avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 226
Sharp$: 1331


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Av nyfikenhet, hur många bwin points har du och vad planerar du att spendera dessa på?
Sen typ årsskiftet får man bara points på dubblar eller högre :( Riktigt kasst. Jag brukade växla in de till cash som gav 3-4k i månaden bara från pointsen och då hade jag inte lika hög omsättning som nu. Köpte aldrig något roligt för dem men var ett tag sugen på de där Carl Zeiss-videoglasögonen om de nu finns kvar

Håller på att flytta just nu så blir inte så mycket spel kommande dagarna. Hoppas kunna spela på fredag igen typ.
HL333982 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-28, 13:56   #155
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av henke111 Visa inlägg
Man får väl inga Bwin points när man spelar singlar längre ?
Inte? När tog de bort det i sådana fall. Jag har 1800 points och de få gånger jag spelat på Bwin så har det varit singlar.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-30, 18:49   #156
 
HL333982s avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 226
Sharp$: 1331


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kommer behöva fatta ett beslut snart angående fotbollen. Att trada ut vs. att spela vanligt med risk. Jag kan inte vara nöjd med en ROI mindre än typ 2-3% eftersom jag har sedan tidigare en trade-ROI på 1,5% och eftersom man tradar ut gäller den ROIn på ungefär det dubbla beloppet. Dessutom ligger nu fotbollen ju på minus, vilket suger. September har de senaste två åren varit min absolut bästa månad (till stor del tack vare fotbollen) och jag kommer därför låta september 2012 avgöra om jag ska börja trada ut fotbollen istället. Ska tilläggas att sommarmånaderna har varit de sämsta fotbollsmässigt de två senaste åren också. En ROI i september på fotboll under 4% i september och jag kommer börja trada den istället. Då gör jag det i ett separat (förmodligen dolt) sheet samtidigt som jag fortsätter med resterande sporter i detta sheet.

BOL
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
perssah (+1), wadwas (+1), j.houston (+1)
HL333982 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td