Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-07-16, 00:48   #1
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Kiruna
Inlägg: 106
Sharp$: 302
Standard

Tennis + fotboll = $$$


Har bettat ett antal år men lyckades aldrig riktigt bli en stabil 105-110% spelare. Trillade in på Betfair och började forska i oddsbörsens alla möjligheter. Är idag främst aktiv inom tennistrading men det händer ju att en eller ett par vanliga spel slinker ned. Tänkte försöka bokföra dem här på Sharps.

De flesta spel kommer på tennis, fotboll och basket.
the24seven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-16, 05:48   #2
 
yertles avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 482
Sharp$: 1177

yertle - Hockey 12/13 Pres
Stats: 115 - 125 - 1
ROI: 99.54%
Vinstprocent: 47.92%

Standard

Lycka till! Kommer du att delge tradingspel också?
yertle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-16, 06:59   #3
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Kiruna
Inlägg: 106
Sharp$: 302
Standard

Jag kommer nog inte att aktivt bokföra dem här på Sharps. Finns som inte tid till det.

Däremot kan det hända att jag skriver på Twitter alternativt kommer jag då och då resonera runt matcher på min blogg.
the24seven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-19, 09:12   #4
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Kiruna
Inlägg: 106
Sharp$: 302
Standard

Första spelet jag lägger upp på Sharps.

Ogiltigt spel-ID: 1076557



Kommer inte motivera desto mer än att AMG är en duktig grusspelare som är ganska jämn (för att vara på WTA-touren). Larsson har haft mycket problem senaste året och imponerade inte på mig igår. Govortsova var den som hade kommandot de flesta bollarna men Larsson tog sig vidare efter att vitryskan brutit matchen i andra set med hjärtproblem. Vinden kommer att ge båda spelarna problem men jag förväntar mig att spanjorskan kommer ut som segrare.

AMG startar med att gå upp i 3-0 ledning sedan kommer det ett regnavbrott som skjuter upp matchen en dag. Larsson kommer tillbaka och vinner i raka set.

Senast redigerad av the24seven den 2012-07-20 klockan 11:11.
the24seven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-20, 08:38   #5
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Kiruna
Inlägg: 106
Sharp$: 302
Standard

Ytterligare ett lir från Båstad

Ogiltigt spel-ID: 1077637



Rus är en duktig grusspelare och kan stå upp mot riktigt kapabelt motstånd. Håller henne som den bättre spelaren av dessa två men statistiken talar faktiskt för Arvidsson där svenskan har 2-0 i H2H.

Arvidsson tog en meriterande seger över Vinci senast men det var en riktig skitmatch och UE:s på löpande band. Tror mycket väl att det kan bli en "skräll" här men jag håller mig till ett överspel då jag är ganska övertygad om att det här kommer bli en tight match.

Rus som segrare till ~2.80 är dock ett väldigt bra spel det med.

Rus. Blandar och ger. Spelar som mig fram till att hon hamnar i underläge. Då går hon in i Federer-mode. Faller på att hon är för ojämn. 6-4 7-5 till Arvidsson.

Senast redigerad av the24seven den 2012-07-20 klockan 11:11.
the24seven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-20, 13:58   #6
 
Altaraths avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 89
Sharp$: 1729
Standard

Imponerande gissning på resultatet, synd bara man inte hann rygga tidigare. Får bli en prenumeration på denna
Altarath är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-20, 15:54   #7
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altarath Visa inlägg
Imponerande gissning på resultatet, synd bara man inte hann rygga tidigare. Får bli en prenumeration på denna
Jag kanske gör bort mig nu, men du förstår att han skrev in resultatet 6-4 7-5 i en edit efter matchen var klar va?
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-20, 16:21   #8
 
Altaraths avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 89
Sharp$: 1729
Standard

Stämmer bra det, bara jag som var ouppmärksam!
Altarath är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-21, 17:37   #9
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Kiruna
Inlägg: 106
Sharp$: 302
Standard

Hade tänkt trada denna match men kommer istället att avnjuta lördagen på stadens lokala pub. Blir istället att lägga ett spel på att Muller vinner över Soeda.

Soeda har imponerande statistik där han har 13 raka vunna matcher på hardcourt. Har vunnit en del turneringar under året dessutom och har klättrat närmare 50 placeringar. Motståndet har dock inte varit av särskilt hög kvalité och av denna anledning så skall man inte stirra sig blind på ATP-rankingen. Japanen har inga större vapen utan förlitar sig på sin jämnhet.

I semin ställs han mot luxemburgaren Muller som jagar sin första ATP-titel. Han är inte vacker att kolla på men hans serve är väldigt effektiv. Av det jag sett så tycker jag dessutom att banorna borta i Atlanta verkar passa honom rätt bra. I QF mot Ebden så ställdes han inte emot en enda breakboll. Har svårt att se Soeda bryta Mullers serve och anser att han borde vara större favorit i denna match.

Förhoppningsvis så kanske det betalar kvällens mat+dryckesrunda

Ogiltigt spel-ID: 1079276



Såg inte en sekund av matchen såklart men Soeda hade inte en breakboll så verkar som att det blev en komfortabel seger för vår käre luxemburgare.

Senast redigerad av the24seven den 2012-07-22 klockan 09:55.
the24seven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-22, 12:54   #10
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Kiruna
Inlägg: 106
Sharp$: 302
Standard

Redigerat

Senast redigerad av the24seven den 2012-07-22 klockan 12:58. Anledning: Gjorde en rek av det hela istället.
the24seven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-22, 12:58   #11
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Kiruna
Inlägg: 106
Sharp$: 302
Standard

2012-07-22 Haas - Monaco (ATP)



Datum: 2012-07-22
Tid: 14:10
Sport: Tennis
Land: Tyskland
Liga: ATP
Match: Haas - Monaco
Period: ft

Spel: Haas
Insats: 4.00
Odds: 2.260
Bolag: Pinnacle

Motivering:
Intressant pris på Haas och dessutom att det stiger. Det gjorde det dock tidigare under veckan också i mötena mot Mayer och Cilic. Eftersom jag kommer trada Hercog-Johansson och dessa båda matcher går samtidigt kommer jag att lägga spel på Haas då jag inte vill involvera mig i flera matcher samtidigt.

Monacos serve har inte alls övertygat mig och han har haft problem i alla sina matcher. Tog dock en väldigt meriterande seger över Almagro i SF. I sista set så var det nog fem eller sex breaks så han har inte fått ordning på serven ännu. Monaco brukar inte göra så bra resultat i finaler heller till skillnad från hans tyske motståndare.

Haas är en spelare med väldigt högpotential och han har slagit fyra top 20 spelare på kort tid (Cilic, Simon, Federer och Berdych). Än mer imponerande är att han vunnit 9 raka finaler (fyra på hemmaplan). Att han trivs att spela hemma i Tyskland på gruset märks då han vunnit 8/10 matcher här.

Tight match som mest troligt avgörs i tre set. Att Monaco ska vara favorit håller jag dock inte med om. 2-1 Haas.

Haas får det första breaket i båda seten men kan inte hålla ihop det. Synd. Den som tradade matchen tyckte nog att det var väldigt trevlig match.

Senast redigerad av the24seven den 2012-07-22 klockan 15:33. Anledning: Efter matchen
the24seven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-25, 14:27   #12
 
Altaraths avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 89
Sharp$: 1729
Standard

En fråga angående trading, hur ska BRM användas och kan du eventuellt förklara eller länka mig till något ställe där det står hyffsat utförligt?
Altarath är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-25, 15:45   #13
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Kiruna
Inlägg: 106
Sharp$: 302
Standard

Det där tror jag är lite olika hur man ser på det. Har varit i kontakt med ett flertal skolor.

Om du vill fråga mer kan du antingen lägga till mig på Skype (runtomkring) annars tycker jag att Staygreentrading är en bra portal för folk som börjar med trading. Står mycket matnyttigt där (fortsatt så är jag enbart medlem där och tillhör inte de som driver sidan).
the24seven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-25, 20:16   #14
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Kiruna
Inlägg: 106
Sharp$: 302
Standard

Vet inte om det är i denna tråd jag borde skriva detta men jag bokar [email protected].

Han ska spela OS på lördag och låg under med 3-0 mot Balazs innan matchen avbröts pga regn. Matchen återupptas imorgon kl 11:00.

Om han går för långt i denna grusturnering (OS spelas på gräs) så kommer han inte få leka med de andra i London. Redan innan denna match så pratades det om att han skulle tanka matchen och 3-0 är väl en indikation på att han inte är väldigt fokuserad.

Jag bokar och hoppas på en oddsrörelse under natten. Kan stå som ett fristående spel dock men inget jag kommet att registrera i sheetet.
the24seven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-07-25, 21:48   #15
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Den tar vi! Han är ett rent affischnamn i Kitzbhuel. SPelar även dubbel med en inhemsk nobody. Han är nog inte så sugen på att spela grustennis på några tusen meters höjd över havet när Londons gräs nalkas runt hörnet. Om inte mot Balazs lär han definitivt torska mot Rosol i nästa.

good luck!
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td