Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-09-19, 19:46   #31
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 5
Sharp$: 387
Standard

Det här går ju inte som väntat!
fubbick är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-19, 20:37   #32
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fubbick Visa inlägg
Det här går ju inte som väntat!
Det har ju bara börjat. Ha lite tålamod, det är på sikt pengarna vinns. Inte efter två omgångar.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-19, 21:31   #33
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 110
Sharp$: 895

SD-PICKS
Stats: 105 - 68 - 3
ROI: 117.21%
Vinstprocent: 60.69%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fubbick Visa inlägg
Det här går ju inte som väntat!
Well, det som jag trodde skulle vara det bästa spelet missade men övriga spel gick ganska bra. Det blev 8 vinster och 3 förluster, +20 units. Så overall är jag helnöjd!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
dellan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-20, 06:33   #34
 
omwttms avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 134
Sharp$: 1219
Standard

Jag delade med mig av Sollefteå och sen tog jag ditt Vimmerby... Du är skyldig mig en ny nu..

*JOKE*

Snyggt spelat på resten!
Nya tag nästa omgång
omwttm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-20, 14:23   #35
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 110
Sharp$: 895

SD-PICKS
Stats: 105 - 68 - 3
ROI: 117.21%
Vinstprocent: 60.69%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av omwttm Visa inlägg
Jag delade med mig av Sollefteå och sen tog jag ditt Vimmerby... Du är skyldig mig en ny nu..

*JOKE*

Snyggt spelat på resten!
Nya tag nästa omgång
Jag kommer med glädje bjuda dig på massor med vinnande spel under säsong och tyvärr även några förluster, dock inte lika många

Tyvärr kan det ju bli så att man ryggar fel spel när man inte ryggar allt men nu stack ju jag ut och trodde verkligen på Vimmerby och skulle förmodligen spela samma spel även imorgon om det gick, har inte pratat med någon från Arboga ännu men tar för givet att Gunde i målet måste spelat suveränt med tanke på skotten.

Imorgon kommer det några matcher så håll utkik!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
dellan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-20, 22:48   #36
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 110
Sharp$: 895

SD-PICKS
Stats: 105 - 68 - 3
ROI: 117.21%
Vinstprocent: 60.69%

Standard

Några matcher imorgon och två nya spel, har också lagt till fyra spel för söndagen men har inte spelat dem ännu då jag väntar på odds från andra bolag, just nu är det bara Ladbrokes som har odds på söndagens omgång...

https://www.sharps.se/spreadsheet/dellan-div1-hockey
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
dellan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-21, 12:16   #37
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 18
Sharp$: 61
Standard

vilka spelar du idag ???
Lucarelli99 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-21, 12:23   #38
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 18
Sharp$: 61
Standard

de var inget, jag läste inte ordentligt...
Lucarelli99 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-21, 23:47   #39
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 110
Sharp$: 895

SD-PICKS
Stats: 105 - 68 - 3
ROI: 117.21%
Vinstprocent: 60.69%

Standard

Fin dag 2/2
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
dellan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-22, 09:40   #40
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 5
Sharp$: 387
Standard

Nu gick det bättre!
fubbick är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-23, 03:13   #41
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 110
Sharp$: 895

SD-PICKS
Stats: 105 - 68 - 3
ROI: 117.21%
Vinstprocent: 60.69%

Standard

Nu känns det som att jag har kommit igång, efter en taskig start med -20 units första omgången så blev det istället +20 units omgången därpå och ytterligare några units blev det i fredags, just nu ligger speldagboken på +12 units.

https://www.sharps.se/spreadsheet/dellan-div1-hockey

Riktigt intressant omgång och jag har valt att spela allt jag tycker är intressant, det blev hela 12 spel och nedan kommer små tankar om spelen, har inte läst igenom eller något så det kan finnas en del fel då klockan var väldigt sent när detta skrevs:

Åker vs Visby
Åker tappade i princip sina fyra viktigaste spelare inför denna säsong, S. Eriksson slutade, Despotovic till Asplöven, V. Carlsson slutade och viktiga backen Flodqvist slutade även han. Åker är inte alls samma lag utan dessa spelare, jag själv har mött Åker över 10 gånger och vet att det är ett riktigt bra lag men utan dessa spelare har dem tappat otroligt mycket från förra året, Visby ser intressanta ut med sin nya kanadensiska tränare.

Olofström vs Borås
Olofström har startat riktigt kasst och jag tror inte en tredje förlust kommer, Borås har hunnit spela en match och krossade då Kungälv. En spelare i Borås som jag faktiskt delade lägenhet med när jag spelade i Arboga som även han lämnade då vi inte trivdes med tränaren har jag pratat en del med i veckan och jag får en bra känsla med Olofström här!

Kristianstad vs Halmstad
Kristianstad har öppnat säsongen lite sådär, Halmstad var bästa laget på försäsongen och fortsätter starkt nu när serien har startat. Visst ska dem fixa oavgjort, riktigt fint odds!

Hedemora vs Enköping
Återkommer som vanligt till att jag mött Enköping på försäsongen och dem imponerade på mig, Hedemora har blandat och gett. Har en gammal polare i Hedemora från förra året som gått riktigt bra de första matcherna men det känns som att det bara är den femman som producerar, ESK vinner 3-2!

Mjölby vs Arboga
Även här återkommer jag till något jag skrivit förr, ytterligare en back har lämnat Arboga faktiskt han som jag kom dit med så nu är dem bara sex backar i laget varav tre st är juniorer och håller inte enligt mig. Dem överraskade dock sist mot Vimmerby, värdespel i Mjölby!

KRIF vs Nybro
Nybro har gått som tåget på försäsongen och öppnat serien helt okej, KRIF är ett av seriens bästa lag och visst ska dem vara favoriter på hemmaplan. I Nybro saknas min vän Rasmus Ahlholm som är en riktigt duktig spelare men jag tror dem kan fixa oavgjort här, riktigt fint odds på X2!

Mariestad vs Tranås
Mariestad är inte alls lika heta som tidigare, jag tror Tranås kan fixa oavgjort här. Har inte mycket mer att säga än att jag har en gammal lagkamrat i Tranås som jag snackat en del med.

Järfälla vs Vallentuna
Vallentuna är laget som överraskat i D-serien, Järfälla kommer få det tufft att hålla sig kvar i division 1. Vallentuna vinner med 5-2!

Nyköping vs Huddinge
Förväntade topplag, Huddinge har slagit bra lag på försäsongen och vad jag läst så har Visby och Huddinge sett bäst ut efter att serien startade. Nyköping har riktigt bra lag och kan mycket väl vinna!

Väsby vs Nacka
Dagens bjudodds, blev uppringd av Nacka efter att jag lämnat Arboga och lirade en match med dem för att sedan tacka nej till en fortsättning då jag vill fokusera på mitt nya jobb i Stockholm för att sedan ta upp hockeyn i Jul. Nacka har ett piggt gäng som kan rubba dem flesta i serien, gillar inte Väsbys lag på pappret och dem för riktigt kassa på försäsongen. Nacka var nära att skrälla mot Visby i fredags, förlorade dock efter 3-0 ledning. Egentligen ser jag nästan att det är fördel Nacka här, otroligt bra odds!

Skövde vs Vimmerby
Vimmerby har bra lag och jag tycker Skövde känns överskattade, har inte mycket mer att säga. Tror och hoppas att Vimmerby ska kunna fixa minst oavgjort!

Solleftea vs Östersund
Östersund känns riktigt heta, omgångens lågoddsare. Jag tror Östersund vinner ganska enkelt mot ett Solleftea som jag inte vet så mycket om.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
yertle (+1), Hyper (+3), Madrid (+5), PetterPee (+10), Fiskfan (+5)

Senast redigerad av dellan den 2012-09-23 klockan 03:25.
dellan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-23, 14:28   #42
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 110
Sharp$: 895

SD-PICKS
Stats: 105 - 68 - 3
ROI: 117.21%
Vinstprocent: 60.69%

Standard

Visby 1-0 mot Åker, bra start! Lycka till för er som ryggat...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
dellan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-23, 17:11   #43
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 19
Sharp$: 232

NBA/NHL/FOTBOLL
Stats: 20 - 9 - 0
ROI: 128.11%
Vinstprocent: 68.97%

Standard

Tackar för Visby och Nacka! Riktigt bra.
Hyper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-23, 19:45   #44
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Skåne
Inlägg: 83
Sharp$: 1848
Standard

Snyggt spelat, mer än 10u plus idag bara ett mål ifrån på de tre missade X2-spelen, lite surt
limeburn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-23, 20:14   #45
 
Altaraths avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 89
Sharp$: 1729
Standard

Bra lirat mannen!
Altarath är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td