Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-09-08, 10:32   #16
 
Anonymouss avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 50
Sharp$: 770


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Då mina studier med största sannolikhet kommer att göra det omöjligt för mig att göra några djupare analyser, så har jag bestämt mig för att följa tipsen från ServicePLays.net de nästkommande två månaderna.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Anonymous är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-09, 11:07   #17
 
Anonymouss avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 50
Sharp$: 770


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tror jag skiter i att följa tipsen från ServicePlays. Kommer istället rygga enstaka spel där jag finner reken att vara bra.

Dagens spel:

Ogiltigt spel-ID: 1156863



Två jämna lag, men bortalaget sakanar sju ordinarie spelare till dagens match. 2.1 känns två till tre tiondelar för högt.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Anonymous är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-15, 14:15   #18
 
Anonymouss avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 50
Sharp$: 770


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hej igen.

Kommer att lägga ut så många spel efter att den här dagen är slut. Kommer att bonushora lite, då jag har några finfina bonuserbjudandet att hora ut.

Kommer också börja lära mig Stryktipset, har velat göra det ett tag.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Anonymous den 2012-09-15 klockan 14:18.
Anonymous är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-15, 16:43   #19
 
Anonymouss avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 50
Sharp$: 770


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 1168945



Bisarrt högt odds på 2:a i matchen Sevilla - Real Madrid, 1.70!?

Sure, Ronaldo sägs vara "out of shape", men det är inget som rättfärdigar det höga oddset.

Real har vunnit de tre senaste matcherna hos Sevilla. Båda lagen har haft en liknande inledning på säsongen.

Inga större avbräck i Real.

Jag skulle nog sätta oddset runt 1.50, ungefär där Ladbrokes har sina odds.

Maxspel 3U.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Anonymous den 2012-09-15 klockan 17:23.
Anonymous är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-04, 22:46   #20
 
Anonymouss avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 50
Sharp$: 770


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2013-02-06 Rep of Ireland - Poland (Internationals)



Datum: 2013-02-06
Tid: 20:45
Sport: Fotboll
Land: Internationals
Liga: Internationals
Match: Rep of Ireland - Poland
Period: ft

Spel: Poland +0.0
Insats:
Odds: 2.250
Bolag: Ladbrokes

Motivering:
Tror att jag har hittar ett spel av värde här.

På onsdagskvällen kommer det polska landslaget på besök på
Aviva Stadium i landets huvudstad, Dublin.

Irland kommer att ställa upp med ett lag som är ur form, med spelare som har varit en besvikelse i sitt klubblag.

Förstamålvakten Westwood hittar man på bänken i Sunderland. Försvaret och mittfältet är ungefär samma historia, hyfsade spelare, men ingen som klart sticker ut.

Varken Norwich stjärnskott Anthony Pilkington eller den ordinarie landslagsspelaren Aiden McGeady kommer att komma till start på grund av skada.

Anfallet kommer att sakna den tongivande Robbie Keane, som är på semester i USA, kanske den mest välkända fotbollsspelaren från Irland. Dock så finns det fler alternativ i anfallet, bland annat i Shane Long och Kevin Doyle. Men att försöka ersätta Keane blir ingen lätt uppgift för tränare Trapattoni.

Polen kommer att komma med erfaret lag med Szczesny i mål, och tunga pjäser som mittfältaren Ludovic Obraniak och målsprutan Robert Lewandowski. Ingen lätt uppgift för irländska backarna.

Lagen möttes senast i Dublin 2008. 2-3 slutade matchen. Väl värt att ha i åtanke är den XI som Irland på onsdag inte håller samma kvalité som den gjorde 2008. Ingen Shay Given, Richard Dunne, Damien Duff eller Robbie Keane kommer att finnas tillängliga.

För mig är det oklart varför Irland ses som favoriter inför denna match. Hemmaplan? Jag vet inte? Men med frågetecknen i Trappatonis Irland, så ser jag värde i Polen. Jag tror mycket väl att Polen kan vinna denna match, men väljer att spela AH +0.0 som en försäkring för att det bara är en träningsmatch...

Lycka till om ni väljer att följa.

Källor:
- http://www.belfasttelegraph.co.uk/sp...-16269905.html
- http://www.sportsmole.co.uk/football...and_67664.html
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Zzz (+5), p0ntidude (+5), woodface (+5)

Senast redigerad av Anonymous den 2013-02-04 klockan 23:18. Anledning: Infogar källor
Anonymous är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-04, 23:00   #21
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Riktigt bra rek. Den tar jag omedelbart.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-05, 08:56   #22
 
Anonymouss avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 50
Sharp$: 770


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 1423081



Här tror jag inte att vi kommer att se så många mål.

Två lag som är vana med att spela mycket defensivt, då dem oftast blir tvungna att göra på grund av den generella kvalitén som båda lagen håller, men även mot sämre lag så har man svårt att göra mål.

Bägge lagen har bara mäktat med ett mål på deras senaste fem matcher. Och då har lagen mött nationer som Andorra, Malta och Uzbekistan.

Lagen två senaste möten har totalt genererat i endast två mål.

Så att det finns offensiva problem i bägge lagen är uppenbart.

Lagen kommer troligtvis inte ha några fans som hejar fram mål och gladfotboll, då matchen spelas på en neutral arena i Dubai.

Jag tror att vi kan se fram emot en chansfattig match med många byten under Dubais varma sol.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Anonymous den 2013-02-05 klockan 09:05.
Anonymous är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-06, 16:37   #23
 
Anonymouss avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 50
Sharp$: 770


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2013-02-07 Phil Taylor - To finish top (PDC Premier League)



Datum: 2013-02-07
Tid: 19:10
Sport: Dart
Land: Internationell
Liga: PDC Premier League
Match: Phil Taylor - To finish top
Period: ft

Spel: Phil Taylor 1
Insats:
Odds: 2.620
Bolag:

Motivering:
Snart drar dartens motsvarighet till Champions League i gång, och jag tror mig hittat ett spel med mycket värde i:

"Phil Taylor att vinna gruppspelet"

För att informera den oinvigde, så är Phil Taylor den bäste pilkastaren som någonsin vandrat denna jord. Han är som basketens Michael Jordan eller F1:s Michael Schumacher. Skillnaden dock är att Taylor fortfarande toppar världsrankingen, trots att han passerat 50.

Och det är inte för att standarden har sjunkit. Nej, standarden har faktiskt ökat, och toppen är jämnare än någonsin. Taylor har vunnit över 190 professionella turneringar och hela 14 världsmästerskap(!), det senaste för en dryg månad sedan.

Premier League of Darts är en unik tävling på dartcirkusen. 10 spelare, 9 veckor, alla möter alla en gång. Matcherna är bäst av tio ben, så oavgjort är en möjlighet, och dem fyra som samlat ihop flest poäng vid efter sista veckan, möts i ett slutspel.

Så varför Phil Taylor? Inte bara är han den bäste inom sporten, han har vunnit gruppspelet relativt överlägset (med minst åtta poängs marginal) de tre senaste åren, så detta format passar han mycket bra.

Främste konkurrent ser jag i landsmannen Adrian Lewis, men han imponerade inte under världsmästerskapen, och har svårt att se honom hålla en hög nivå under två månader. Detta är något som Phil Taylor visat att han kan det vid flertalet tillfällen.

Den unge holländaren Michael van Gerwen pressade Taylor i finalen, och må ha en högre högsta nivå än Taylor, men han är också mycket ojämn, och det är första gången han deltar i denna turnering. Tror att det kommer att synas väl.

Att världstoppen blivit så jämn kommer också bara att gynna Taylor i denna turnering, då dem strax under han kommer att plocka poäng av varandra.

Jag tror att Phil "The Power" Taylor , med all sin kvalité och erfarenhet, än en gång visa som är bäst och sopa hem detta gruppspel.

Jag skulle ge han mellan 50 och 55 % chans att vinna gruppspelet, så jag finner ett mycket stort värde i oddset som erbjuds.

Turneringen kommer att sändas på Bet365, så passa på att lära er en ny spännande sport.

Lycka till om ni ryggar.

Oddsjämförelse - http://www.oddschecker.com/darts/pre...top-the-league

Källor
- http://en.wikipedia.org/wiki/Phil_Taylor_(darts_player)
- http://en.wikipedia.org/wiki/2013_Premier_League_Darts
- http://www.pdc.tv/mccoys-premier-league-darts
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zeke (+2)

Senast redigerad av Anonymous den 2013-02-06 klockan 17:16.
Anonymous är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-06, 18:13   #24
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Kul med en dart-rek!

Gillar oddset här, alldeles för högt som du själv säger. MVG kommer vara livsfarlig och jag ser nog faktiskt han som det största hotet, tycker inte Lewis levererat alls sedan han vann VM. Barney är nog 3:e hotet, alltid farlig när det börjar dra ihop sig.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-06, 18:54   #25
 
Anonymouss avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 50
Sharp$: 770


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Den enda anledningen till att jag håller AL som större hot än MVG är hans erfarenhet. Detta är ju okänt territorium för MVG, så det kan ju bli flipp eller flopp.

Ogiltigt spel-ID: 1423081



1 mål, två skott på mål och Azerbajdzjan missade en straff.

Allt enligt planerna.




Det är förövrigt smått otroligt hur mycket oddset har sjunkit på Polen. Man är glad att man var tidigt ute med den...

Får nu bara hoppas att det nu går vägen bara.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Anonymous den 2013-02-06 klockan 18:57.
Anonymous är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-06, 19:00   #26
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

VM var också rätt så oprövat för MVG, killen visade inga nerver alls. Säger inte att han går och vinner allt men visst är han ett större hot än Lewis imo.
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-06, 19:02   #27
 
Anonymouss avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 50
Sharp$: 770


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ja. vem vet. Tiden får väl visa vem som har rätt.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndreasB1897 (+2)
Anonymous är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td