Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-08-24, 10:59   #1
 
Anonymouss avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 50
Sharp$: 770


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Anonymous sparkar boll


Hej på alla!

Tänkte att det var dags att skapa en tråd för att dela med mig av mitt mitt intresse för framförallt fotboll.

Har snart spelat aktivt i ett år, inte speciellt seriöst, och med en total avsaknad av struktur.

Experimenterade lite under med ett par modeller, men insåg snart att man aldrig kan implementera det antalet variabler som existerar inom fotbollen. Började istället på ett litet personligt regelverk som jag har följt sedan dess, med ett relativt lyckat resultat.

Mål:
- Spelbok med minst 500 spel, vill vara med på både upp- och nedgångar.
- Sluta att "jaga" förluster.
- Försöka att hitta en "edge".
- Inte impulsspela.

Kommer att i den här dagboken främst fokusera på fotboll, framförallt från Storbritanien och Spanien.

Ni kan skriva vad ni vill, men snälla undvik särskrivningar.

Nu kör vi!

Senast redigerad av Anonymous den 2012-08-30 klockan 08:18. Anledning: Lade till några mål
Anonymous är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-24, 11:06   #2
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lycka till!

Är främst Engelska och Spanska ligorna jag inriktar mig på aswell, så det ska bli intressant att följa dig!
Best of Luck
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-24, 11:10   #3
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ser att du spelat Burton Mot fleetwood imorgon. Jag satt och kollade på den igårkväll och kunde inte förstå hur de kan satt oddset som de gjort?! fleetwood har inte alls presterat och faktum är att de vunnit 1 av 10 de senaste 10 och de va mot york 7 april i våras.
Siterna måste ju veta ngt som inte vi vet annars är ju detta tok-galet!? Framförallt eftersom burton kommer från en 6-2 seger mot wimbeldon.

Vet du något?
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-24, 11:59   #4
 
Anonymouss avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 50
Sharp$: 770


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Philjay Visa inlägg
Ser att du spelat Burton Mot fleetwood imorgon. Jag satt och kollade på den igårkväll och kunde inte förstå hur de kan satt oddset som de gjort?! fleetwood har inte alls presterat och faktum är att de vunnit 1 av 10 de senaste 10 och de va mot york 7 april i våras.
Siterna måste ju veta ngt som inte vi vet annars är ju detta tok-galet!? Framförallt eftersom burton kommer från en 6-2 seger mot wimbeldon.

Vet du något?
Har tänkt precis samma sak. Vridit och vänt på allt, men kan fortfarande inte förstå varför spelbolagen har satt oddsen som dem har gjort.

Ha också i åtanke att under förra säsongen så var Fleetwood Town ett av dem sämsta bortalagen. Något som gör oddsen än mer udda.
Anonymous är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-24, 12:09   #5
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Anonymous Visa inlägg
Har tänkt precis samma sak. Vridit och vänt på allt, men kan fortfarande inte förstå varför spelbolagen har satt oddsen som dem har gjort.

Ha också i åtanke att under förra säsongen så var Fleetwood Town ett av dem sämsta bortalagen. Något som gör oddsen än mer udda.
Väldigt konstigt. jag testade med DnB, rak och -1.5 för att hoppas på ännu en 6-2 seger
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-24, 13:44   #6
 
Anonymouss avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 50
Sharp$: 770


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Philjay Visa inlägg
Väldigt konstigt. jag testade med DnB, rak och -1.5 för att hoppas på ännu en 6-2 seger
Det var sex olika målskyttar i matchen ser jag nu också. Absolut inget som gör spelet sämre.
Anonymous är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-25, 14:44   #7
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 7
Sharp$: 13

1213
Stats: 5 - 9 - 1
ROI: 86.69%
Vinstprocent: 35.71%

Standard

Låter som en värd match att reka. taget
befree är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-26, 09:17   #8
 
Anonymouss avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 50
Sharp$: 770


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Burton - Fleetwood, 0-1

Ajaj, där gjorde dem sitt första mål för säsongen. Hemmalaget lär ha haft tio skott på mål, men kunde inte få någon mellan stolparna.

Målet i början av andra halvlek på en frispark.

Men... nu tar vi nya tag.
Anonymous är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-26, 09:28   #9
 
Anonymouss avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 50
Sharp$: 770


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 1130615



Real Valladolid och Levante är två lag som har haft problem med målskyttet nu under hösten, men har samtidigt hållt hyfsat tätt bakåt (ingen av lagens matcher har under hösten gått över linan.)

I sina respektive premiärmatcher, så producerade Valladolid två skott på mål, medans Levante mäktade med endast ett, dock gick detta i mål.

H2H har dock lagen gått över tre av fyra gånger, men det senaste mötet var 2008.

Jag anser att det är runt 60% (odds=1.66) av matchen slutar under 2.5 mål, och därför ser jag spelvärde i oddset 1.71 på Pinnacle Sports.
Anonymous är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-26, 09:51   #10
 
Anonymouss avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 50
Sharp$: 770


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 1130693



I den här matchen tycker jag att oddsen borde vara jämnare. Sevilla vann förvisso sin första match, men imponerade ej.

Granada hade stolpe ut i sin match, och förtjänade minst en poäng från matchen.

På pappret känns lagen likvärdiga, och då tycker jag 2.20 på Granada +0.0 ett par tiondelar för högt.

Oddsen sjunker så passa på.

Senast redigerad av Anonymous den 2012-08-26 klockan 10:00.
Anonymous är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-30, 08:15   #11
 
Anonymouss avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 50
Sharp$: 770


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tjo folket.

Varit lite inaktiv på sistone, men håller för närvarande att "nollas" på universitet, så det har varit tidiga morgnar och sena kvällar. Summa summarum, har helt enkelt inte haft att efter bra odds.

Kommer dock nya spel på fredag eller lördag, om jag får tid.
Anonymous är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-01, 10:37   #12
 
Anonymouss avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 50
Sharp$: 770


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dagens bästa (enligt mig...):

Ogiltigt spel-ID: 1142765



West Ham snittade åtta hörnor per match förra säsongen hemma på Upton Park, och hade ett genomsnittligt övertag på två hörnor per match. West Ham har spelat en hemmamatch i år, mot Aston Villa, producerade då fyra hörnor och släppte till ingen.

Fulham snittade endast fyra hörnor på bortaplan förra säsongen, och hade i snitt få färra hörnor per match. Fulham har haft en bortamatch i år, mot Man Utd, men lyckades inte att producera en enda hörna den matchen.

Bet365 erbjuder 1.95 på West Ham -1.0 och det ser jag som mycket bra odds, baserat på deras hörnstatistik. William Hill erbjuder ett liknande spel men då ett EH -1.0 till 1.85.

Lycka till ni som ryggar
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Anonymous den 2012-09-01 klockan 10:40.
Anonymous är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-01, 10:49   #13
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Anonymous Visa inlägg
Dagens bästa (enligt mig...):

Ogiltigt spel-ID: 1142765



West Ham snittade åtta hörnor per match förra säsongen hemma på Upton Park, och hade ett genomsnittligt övertag på två hörnor per match. West Ham har spelat en hemmamatch i år, mot Aston Villa, producerade då fyra hörnor och släppte till ingen.

Fulham snittade endast fyra hörnor på bortaplan förra säsongen, och hade i snitt få färra hörnor per match. Fulham har haft en bortamatch i år, mot Man Utd, men lyckades inte att producera en enda hörna den matchen.

Bet365 erbjuder 1.95 på West Ham -1.0 och det ser jag som mycket bra odds, baserat på deras hörnstatistik. William Hill erbjuder ett liknande spel men då ett EH -1.0 till 1.85.

Lycka till ni som ryggar
west ham -1 ligger på 2.1 på bet365 nu, ganska kraftig ökning!?
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-01, 11:08   #14
 
Anonymouss avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 50
Sharp$: 770


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Philjay Visa inlägg
west ham -1 ligger på 2.1 på bet365 nu, ganska kraftig ökning!?
Jag tror att du kollade in oddsen på Europeiskt Handikap. Jag har spelat Asiastiskt Handikapp. Oddsen har inte förändrats.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Anonymous är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-01, 14:38   #15
 
Anonymouss avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 50
Sharp$: 770


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Fulham fick två hörnor den sista minuten
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Anonymous är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td