Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-09-08, 09:42   #31
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 272
Sharp$: 1138
Standard

Pga bristande tid igår så hann jag inte med att kolla på spel på landskamperna. Enda jag var riktigt sugen på var Belgien men den hade droppat så oerhört så jag skippade den.

Idag testar vi ett spel i League two.

Ogiltigt spel-ID: 1154715



Hemmalaget Bristol Rovers ligger näst sist i tabellen och har inte öppnat bra. Starten på säsongen är under all kritik då man med tanke på storleken på klubben lätt ska tillhöra iaf topp 10 i ligan. Man får tillbaka sin ende målskytt hitintills i ligaspelet idag efter skada, Matt Harrold.

Bortalaget Aldershot har inte hellre öppnat bra men har skrapat ihop 2 poäng mer än Bristol Rovers hitills med sina 3 poäng.

Man har några spelare som är tveksamma till start idag. Man fick med sig ett resultat ifrån Bristol förgående år och hoppas upprepa detta säger tränaren Dean Holdsworth.

Det här spelet är byggt på den potential som Bristol Rovers har i truppen och får man bara en vinst är jag säker på att man vandrar uppåt i tabellen och varför inte börja idag med en seger mot ett rätt mediokert Aldershot?

2.20 på en hemmavinst för en slumrande jätte tycker jag är bra och testar. Spelstopp 16:00

Ha en go speldag allesammans!

Senast redigerad av Riise den 2012-09-08 klockan 17:11.
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-08, 17:12   #32
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 272
Sharp$: 1138
Standard

Blev 2-2 för Bristol Rovers som knep en poäng på slutet, inget vidare.

Tar nya tag i Brasilien ikväll med ett spel på hemmastarka Coritiba!

Ogiltigt spel-ID: 1155906



Ha en god kväll

Senast redigerad av Riise den 2012-09-09 klockan 00:13.
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-08, 18:05   #33
 
Wedinovics avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 189
Sharp$: 1634
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Riise Visa inlägg
Blev 2-2 för Bristol Rovers som knep en poäng på slutet, inget vidare.

Tar nya tag i Brasilien ikväll med ett spel på hemmastarka Coritiba!

Ogiltigt spel-ID: 1155795



Ha en god kväll

Coritiba möter Flamengo inte Fluminense .

En god kväll till dig också!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Riise (+5)

Senast redigerad av Wedinovic den 2012-09-08 klockan 18:06.
Wedinovic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-08, 18:12   #34
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 272
Sharp$: 1138
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wedinovic Visa inlägg
Coritiba möter Flamengo inte Fluminense .

En god kväll till dig också!
Tack för att du uppmärksammade mig på detta, ändrat nu
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-09, 06:36   #35
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 272
Sharp$: 1138
Standard

Coritiba gjorde jobbet och tog en komfortabel seger med 3-0.

Återkommer med spel senare under dagen men tror mig ha hittat ett par spel som är riktigt bra, ska undersöka dom närmare.
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-09, 10:05   #36
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 272
Sharp$: 1138
Standard

Hittade en hel del spel som jag tycker känns väldigt bra där det blandas allt från norsk fotboll till kval till ACN (Africa Cup of Nations).

Ogiltigt spel-ID: 1156724


Marocko ska gå vidare här mot ett svagt Mozambique över ett dubbelmöte. Trots att man saknar ett par spelare i försvaret så kan man ställa upp med ett ganska namnkunnigt lag med spelare som El Hamdaoui (Fiorentina), Kharja (tidigare Inter, Fiorentina, Genoa osv nu Al Arabi i Qatar), Amrabat (Kayserispor), Taarabt (QPR), Belhanda (Montpellier) och Boussoufa (Anzhi). Jag tror man vinner båda matcherna tillslut och glädjer folket i Marocko med lite sportsliga framgångar efter ett historiskt uselt OS av nationen där man bara tog en medalj.

Ogiltigt spel-ID: 1156728


Två lag som troligtvis kommer hålla till på den nedre halvan av tabellen under hela säsongen och därför också en nyckelmatch. Crotone har ett förmåga att spela bra i viktiga matcher mot jämbördigt motstånd och jag gillar inte alls Cittadella som är ett svagt lag på pappret. Båda lagen stoltserar med var sin seger hitills och dessa har kommit på hemmaplan. Det blir inget trendbrott här och Crotone tar 3 viktiga poäng.

Ogiltigt spel-ID: 1156733


Kvik Halden ställs idag mot jumbon Tromsö II. Hemma på "Stadion" är Kvik ett riktigt bra lag med en resultatrad på 7-1-2 där endast serieledaren Follo är bättre. Tromsö II är seriens näst sämsta bortalag. Kvik har sålt sin bästa spelare Sabri Khattab till Bryne men hämtat in ett par vassa spelare för dom pengarna. Det enda som talar mot Kvik är att Tromsö II har betydligt mer att spela för då man vid vinst kan klättra upp från nedflyttningsplats till säker mark medan hemmalaget huserar i mitten på tabellen. Tror ändå Kvik är allt för starka och tar detta.

Ogiltigt spel-ID: 1156735


Lidköping jagar Lärje/Angered som leder serien med 6 poäng men har en match mer spelad och vinner Lidköping denna matchen minskar det gapet till bara 3 poäng med 4 matcher kvar att spela, så man har all chans i världen att faktiskt nå uppflyttning. Semberija slåss i botten men är ett svagt lag. Jag tror på bortaseger.

Tar med Kvik också i min första dubbel i spredsheetet.

Ogiltigt spel-ID: 1156729



Oddevold jagar en kvalplats och ligger efter Lund på sämre målskillnad. Lund spelar hemma mot Trollhättan idag och tar troligtvis 3 poäng, därför måste Oddevold också vinna för att inte halka efter. Sylvia har problem med att få ihop ett lag och man kommer med 12-13 spelare till matchen. Oddevold har tunga pjäser framåt och gör mycket mål, jag tror mot ett sargat Sylvia lär man se sin chans att haka på Lund och man gör processen kort och vinner med 2,3,4-0.

Ha en go dag och lycka till med era spel!

Senast redigerad av Riise den 2012-09-10 klockan 15:34.
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td