Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-02-25, 16:48   #16
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Exclamation

25/2-2009/Åbytravet Lopp 4/Spelstopp 19:22/Expekt

H2H

Niels Langkjaer (1.95) - Baloo B. (1.75)

Här spelas NL på form, läge, distans, vinnarskalle och dubbla Open Stretch. NL trivs på Åby och har tagit tre raka vinster här. Senast rundade han fältet och slog klorna i Lovelorn efter en avslutning efter runt 13.5, sista 700 meterna. Håller ingen spets här men med dubbla OS så får han ett kanonlopp med lucka till slut. Birger B. bra i jollen.

Baloo B. ingen bluff det heller men handikappas rejält av ett bakspår. Det har strulat mest hela livet för denne kuse och den är skör som få. Har galopperat bort sig ett otal gånger och jag vill se den fungera flera lopp i rad, innan jag höjer honom till skyarna... Var överlägsen senast då han vann okörd från ledningen och såg riktigt fin ut.

Här talar dock loppscenariot klart till NL fördel med startspår och dubbla OS... Banan kommer även bli hård på Äby i dag och detta är INTE bra för en skör häst som Baloo B!

Jag spelar därmed Niels Langkjaer, 2 Units till 1.95 - litet överodds och spelbar ner till runt 1.80...

Lycka till, den som följer...!

YNWA

Senast redigerad av Badass den 2010-02-25 klockan 17:28. Anledning: Skrev fel kusk :)
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-25, 17:48   #17
 
bftraders avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 638
Sharp$: 1996


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Känns som ett bra spel. 62% galopp på Baloo, alltid kul att spela emot.
0% på NL. Han är ju även klar favorit på strecken!
Har du någon längre statistik över dina spel? Vore kul att se!
bftrader är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-25, 20:00   #18
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Thumbs down

Spelet gick inte in - skulle inte underskattat det faktum att det ofta släpps till favoriten, när OS finns att tillgå! Såg bra ut i början med rygg ledaren men Åke släppte och så var den reken rökt!

Erik fick sedan köra i lustempo men jag tycker inte denne övertygade alls... Niels Langkjaer spurtade bra men lucka för sent, på OS...

-2 Units!

Det är bara att bryta ihop och komma igen...!

YNWA
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-25, 20:02   #19
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bftrader Visa inlägg
Känns som ett bra spel. 62% galopp på Baloo, alltid kul att spela emot.
0% på NL. Han är ju även klar favorit på strecken!
Har du någon längre statistik över dina spel? Vore kul att se!
Hade en längre statistikgenomgång när jag hade en blogg på Metro - men raderade den utan att spara statsen, tyvärr! Dumt, jag vet...

YNWA
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-25, 20:10   #20
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Absolut ingen mening att vara efterklok här utan vill endast ge mina synpunkter.

Jag har spelat på h2h länge och jag har faktiskt; om jag inte spelar på häst som har spår 1, 9 eller som jag räknar med fastnar invändigt för att få sen lucka alt på att motståndaren ska galoppera bort sig så rör jag inte banor med OS alls. Dessutom i Åby's fall med dubbla. Tack och lov är det bara Åby kvar med sina OS.

h2h är små marginaler ibland och dom där (2) extra luckorna förstör för ofta ett annars bra spel som antagligen skulle suttit vid mer hederligt race.

Förresten, du känner väl till sidan http://www.multiodds.com/sv/trav/ som jag försökt göra reklam för på flera ställen?
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-25, 20:26   #21
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Thumbs up

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Absolut ingen mening att vara efterklok här utan vill endast ge mina synpunkter.

Jag har spelat på h2h länge och jag har faktiskt; om jag inte spelar på häst som har spår 1, 9 eller som jag räknar med fastnar invändigt för att få sen lucka alt på att motståndaren ska galoppera bort sig så rör jag inte banor med OS alls. Dessutom i Åby's fall med dubbla. Tack och lov är det bara Åby kvar med sina OS.

h2h är små marginaler ibland och dom där (2) extra luckorna förstör för ofta ett annars bra spel som antagligen skulle suttit vid mer hederligt race.

Förresten, du känner väl till sidan http://www.multiodds.com/sv/trav/ som jag försökt göra reklam för på flera ställen?
Här skall det vara högt i tak! Hatar när man får ryggdunkningar även vid uppenbart dåliga spel... Så skriv precis som du tycker...

Håller med om OS, men nu tänkte jag utnyttja denna, men det gick icke denna gång... I stort håller jag med dig.

Haha, tack för länken - jag såg denna häromdagen och har letat hela dagen idag, efter den! Så tack igen!

YNWA
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-27, 01:17   #22
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Exclamation

27/2/Axevalla Lopp 10/Spelstopp 16:25/Expekt

Totti T.Dream (1.65) - Alien'S Kiss (2.10)

Här spelas Alien´s Kiss på läge, form, speed, travsäkerhet och startsnabbhet...

AK kommer antingen till ledningen och släpper eller så kryper Peter U. ner bakom Blue Rock - Han kommer i vilket fall hamna före Totti T. Dream, som inte är mer än normalsnabb från start, och då skall minst en längd plockas in på upploppet...AK går även bra i ledningen om PU skulle välja den taktiken, men tror inte han vill det...

Totti T. har även galopperat 4/8 starter från innerspår och detta är ett orosmoment för dem, inte oss...Totti T. är helt klart den morskare av de två, men AK är mer tvärspeedig och får denne bara fritt spurtutrymme i slutskedet av loppet så plockar ALDRIG Totti T. ner AK på kortspeed! Vi kan även vinna duellen på att AK sitter fast i vinnarhålet med Totti T. Dream fast i tredje inner...

Båda hästarna kommer från pliktskyldiga segrar där Totti T. vann från ledningen i seg stil. AK vann via OS på Åby, där det egentligen bara var körning sista 150 metrarna och han fick nosen först - hade nog en del sparat, det gick fort till slut och han visade sina speedresurser där...

Jag spelar alltså Alien´s Kiss till överoddset 2.10 - 2 Units på Expekt! Spelbar ned till runt 1.85...

Som med alla travlopp så är det bästa att avvakta värmningar och kolla banunderlag, samt provstarter - risken är alltid att oddset sjunker drastiskt, men men. I bland hittar man felen då som gör att man avstår från att göra ett dumdristigt spel...

Lycka till om någon följer...!

YNWA
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-27, 12:59   #23
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Thumbs down Banunderlag Axevalla!
Banunderlaget är KATASTROF, enligt Roger Walmann! Hockeys duo Nahar och Acclaim är klart missgynnade... Walmanns Colombian Necktie går med långa hakar runt om...

Hobbe Skift fin i värmning!

Nedan ett utdrag från ATG.se och Axevallas banmästare:

BANFÖRHÅLLANDEN*
Axevalla
Det bjuds ganska ruggiga förutsättningar med snöblandat regn och två plusgrader denna dimmiga förmiddag på Axevalla. Många tränare, kuskar och spelare är naturligtvis väldigt intresserade av vad det blir för underlag så vi sätter direkt fart för en pratstund med banmästare Reino Olausson.
- Även om det är mildare idag så sitter tjälen kvar och banan är frusen i botten, berättar han.
- Vi har lagt på ett nytt ytlager nu på morgonen som gör att det blir lite löst ovanpå. De hemmatränare jag hunnit prata med tror att man måste köra med brodd runt om som de senaste tävlingsdagarna - även om det säkert finns några som chansar med att köra barfota, i alla fall fram. Blir det mer nederbörd finns även risk att underlaget blir moddigt under tävlingsdagen.
*
Blir jaävligt luriga förhållanden idag! Konstigt att Axevalla och Åby nästan alltid har problem med banunderlaget vid knepigt väder...? Vad kan det bero på...?

Lycka till!
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-27, 19:41   #24
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Thumbs up

Alien´s Kiss satt hur fint som helst till 2.10...!

YNWA
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-27, 20:07   #25
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Thumbs up

Tack jag ryggade!
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-27, 20:08   #26
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 368
Sharp$: 1197


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

tack
toloiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-27, 21:59   #27
 
woodfaces avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 145
Sharp$: 1860

Ryggsäcken
Stats: 3111 - 4646 - 242
ROI: 94.17%
Vinstprocent: 40.11%

Standard

Tackar
woodface är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-01, 16:46   #28
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Exclamation

[B]1/3 - Färjestads Lopp 8/Spelstopp 20:45/Expekt/H2H[/B

Zlatan Bob (1.80) - Premier League (1.90)

Spelar här Zlatan Bob på visad form, kusk, lättare motstånd... ZB har varit två bakom Manhattan D.K. två gånger i rad och gjort det riktigt bra... PL var inte bra från ledningen senast men är nog aningen vassare bakifrån - Olle Goop inget plus även om han känner banan som sin egen bakficka! Björn G. behöver knappast någon presentation, eller hur?

Den tuffe spelar vinnarspel på Bet365 till 2.65 - jag spelar dock en H2H, 2 Units till överoddset 1.80, på Bet365 - enligt mig skulle rätta oddset vara runt 1.60...

Lycka till den som följer..:!
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-01, 16:48   #29
dNa
 
dNas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 868
Sharp$: 255
Standard

Testar
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-01, 17:55   #30
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Borås
Inlägg: 20
Sharp$: 163


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

rygg
PoL0 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td