Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-02-16, 18:24   #121
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2014-02-16 20:45Serie ARoma vs Sampdoria UNDER U 2.5 FT 1 2.050


Har hittat ett underspel i matchen mellan Roma och Sampdoria ikväll.

Roma åkte ur cupen i veckan efter 0-3 mot Napoli. Tränare Garcia var inte nöjd, särskilt inte med defensiven. Vi kan räkna med att försvaret fått sig en uppsträckning ikväll. Normalt är man mycket starka hemma i Rom och har 9 vinster av 11 möjliga och bara släppt in 2 mål på hemmaplan. Ikväll saknar man kaptenen Totti vilket lär vara ett stort avbräck framåt.

Sampdoria kommer med bra form, har bara en förlust på senaste fem matcherna och det var borta mot suveräna ligaledarna Juventus. Sampdoria har spelat "under i 5 av de senaste 6 bortamatcherna och lär sälja sig dyrt ikväll.

Noterbart är att lagen möttes i cupen för en månad sedan i Rom och då vann Roma med 1-0. Repris ikväll?
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 10:26   #122
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2014-03-02 15:00Serie AVerona vs Bologna -0.5 FT 1 2.050


Är absolut ingen Italienkännare, så behöver lite input. Men är inte detta ett bra spel? Ett av ligans bästa hemmalag mot bottenlaget Bologna? Låt vara att Verona saknar avstängde Luca Toni, men Bologna saknar också ett par ordinarie pjäser.

Över dubbla pengarna på hemmaseger måste väl vara ett bra odds?
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-02, 11:01   #123
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
2014-03-02 15:00Serie AVerona vs Bologna -0.5 FT 1 2.050


Är absolut ingen Italienkännare, så behöver lite input. Men är inte detta ett bra spel? Ett av ligans bästa hemmalag mot bottenlaget Bologna? Låt vara att Verona saknar avstängde Luca Toni, men Bologna saknar också ett par ordinarie pjäser.

Över dubbla pengarna på hemmaseger måste väl vara ett bra odds?
Något verkar ha hänt med Verona efter juluppehållet, de har haft en hel del tveksamma resultat på hemmaplan på slutet; dessa har visserligen kommit mot ligans bästa lag, men ändå. Statistiskt sett ett kanonspel, men jag skulle inte lira det oddset då Bologna är ett genuint rigglag som kan få för sig att bortaslå Torino samtidigt som de torskar hemma mot ett skitlag med typ 0-4 därefter. Det är dock dags för en hemmaseger för Verona snart, men i övrigt så ligger nog oddsen ganska rätt just nu.

Senast redigerad av Slurf den 2014-03-02 klockan 11:03.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-17, 20:20   #124
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

I sin egen dagbok får man skryta va?

Är så jävla nöjd! För första gången i år visar mitt sheet gröna siffror. Var riktigt nere i källaren i vintras. Efter årets tre första månader hade jag gjort 744 spel och hade en ROI på 85.49%.

Sen dess har det varit en lång uppförsbacke men sen 1/4 har jag gjort 859 spel med en ROI på 109.65%!

Jag gjorde en analys över mitt spelande och är nu betydligt mer selektiv och analyserande. Dessutom är jag mer noggrann med ryggningar.

Nu kör vi vidare!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+1), Sprite (+2), Rojiblanco (+1), Juret (+10), MattiasB75 (+1)
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-23, 10:41   #125
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 44
Sharp$: 286


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
I sin egen dagbok får man skryta va?

Är så jävla nöjd! För första gången i år visar mitt sheet gröna siffror. Var riktigt nere i källaren i vintras. Efter årets tre första månader hade jag gjort 744 spel och hade en ROI på 85.49%.

Sen dess har det varit en lång uppförsbacke men sen 1/4 har jag gjort 859 spel med en ROI på 109.65%!

Jag gjorde en analys över mitt spelande och är nu betydligt mer selektiv och analyserande. Dessutom är jag mer noggrann med ryggningar.

Nu kör vi vidare!
Grattis, kul att se att någon visar grönt

Lycka till och hoppas på mer betting lycka!
Schdefan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-02-26, 20:41   #126
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dammar väl av den gamla dagboken nu när den svenska fotbollen drar igång. Imorgon står Svenska Cupen på schemat och jag har hittat två underspel.

GIF Sundsvall-Sirius under 2,5 mål. 2,13 (Marathon) - 8 units
Giffarna har sett stabila ut bakåt men har inte sett lika vassa ut framåt. Mycket av det kan tillskrivas Nordichallens matta där man spelar på vintern. Den är av det långsamma slaget och Sundsvall kan inte utnyttja farten de vill ha i anfallsspelet. Sirius ledde mot Malmö senast och för kunna streta emot bra mot GIF. Högt odds på över tycker jag.

Gefle-Brommapojkarna under 2,5 mål. 2,39 (Marathon) - 6 units
Gefle har mäktat med att göra ett mål på fyra matcher i år. Enda fullträffen kom senast mot Trollhättan när man förlorade i Svenska Cupen med 2-1. Anfallsspelet såg då bedrövligt ut och man verkar ha långt kvar till formen. Nu är dessutom anfallaren Dioh Williams misstänkt för misshandel och kommer inte att vara med. BP åkte ur Superettan ifjol men ser starka ut i år. Man höll jämna steg mot GIF Sundsvall i en träningsmatch där man föll med 1-2 och senast gjorde man en bra insats i cupen mot Häcken där man klarade 0-0. Mycket talar för att detta också blir en jämn match.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rojiblanco (+5)
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-06, 11:18   #127
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 3119040



Inget av lagen har imponerat framåt, utom möjligen Hammarby som gjorde fyra mål på Ljungsskile. Detta då Kennedy blivit inbytt då matchen vände. Idag är han enligt uppgift skadad vilket försämrar Hammarbys möjligheter.

Även Djurgården har ett par avbräck i truppen. Jag tror på ett jämnt och tufft derby där natrurligtvis ingen vill vika ner sig. Målsnålt??
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td