Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-12-01, 10:54   #16
 
hardballss avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 477
Sharp$: 1340
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av suddenneddus Visa inlägg

Ogiltigt spel-ID: 1323466



St Etienne har överraskat många i år och ligger i toppen av serien, i veckan slog man även ut Zlatans PSG ur cupen, även fast man vilade några spelare. Idag möter man bottenlaget Ajaccio som man borde slå. Det är större skillnad på dom bra och dåliga lagen i Franska ligan än i någon annan liga i mitt tycke !

Därför testar vi 2an till 2.50 idag!
Tycker inte det här stämmer. Ligan är fruktansvärt jämn, och det gäller inte bara i år. Har varit så flera säsonger i rad. Det är även det som är kul när topplag kommer och ibland åker på däng.
__________________
sharp dig!
hardballs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-02, 11:22   #17
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 112
Sharp$: 724


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hardballs Visa inlägg
Tycker inte det här stämmer. Ligan är fruktansvärt jämn, och det gäller inte bara i år. Har varit så flera säsonger i rad. Det är även det som är kul när topplag kommer och ibland åker på däng.
Ja kul att vi tycker olika, spelmässigt är det stor skillnad enligt mig. Sen tycker jag däremot inte Franska ligan håller speciellt hög klass överhuvudtaget.
suddenneddus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-02, 11:24   #18
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 112
Sharp$: 724


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 1327359



Siena skulle vara elva i serie A utan sexpoängsavsdraget, men har nu jobbat sig ikapp nedflyttningsstrecket. Siena har hållit nollan fyra matcher i rad och har två raka hemmasegrar. Roma vinner eller förlorar på bortaplan för dom spelar sådan fotboll. Men idag kanske det kan bli ett kryss så därför spelar jag Siena +0,5 till mycket fina 1.81 enligt mig !
suddenneddus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-02, 11:45   #19
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 112
Sharp$: 724


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 1327419



Skånela ligger på 13:e plats och har bara 6 poäng efter 13 omgångar. Man snittar 54 mål per match och på hemmaplan har man ett snitt 52.3 mål per match

Skövde snittar 56 mål per match och på bortaplan snittar man 50 mål per match, som ni ser är det inte alls samma trygghet på bortaplan och man har då även tagit enbart 2 poäng på bortaplan
suddenneddus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td