Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-08, 12:37   #1
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 70
Sharp$: 268
Standard

Sam's Picks


Efter att jag blev arbetslös för några månader sen så har jag försörjt mig själv på sport-betting. Jag har följande rate of return senaste tre månader på mitt pinnaclekonto:

12.0%, 18.8% och 27.5%


Jag tänkte börja en speldagbok här och se om jag kan dela med mig av mina vinster. Tänkte börja med 10 spel och sen tar vi det därifrån beroende på hur bra det går och intresset. Vissa kanske känner igen mig från mina inlägg i NBA trådarna och jag vet att några har uppskattat mina tips där även om jag är långt ifrån den mest kunniga på det området här om man säger så. Jag spelar just mest på NBA och även en hel del på Fotboll.

Tyvärr har jag ingen spreadsheet men jag kan skicka print screen från mitt Pinnacle konto om någon insisterar Jag kommer även fortsättningsvis inte ha någon spreadsheet utan alla tips skrivs här i tråden.

OK hoppas jag kan fortsätta på samma spår nu! Första reken kommer strax.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+2)
woland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-08, 12:42   #2
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 403
Sharp$: 1077

Fotboll 13/14
Stats: 30 - 32 - 6
ROI: 107.28%
Vinstprocent: 48.39%

Standard



Roligt!

Jag undrar dock varför du inte vill ha någon spreadsheet?

Det tar under minuten och är ett riktigt bra verktyg för att hålla koll på sitt spelande. Ska du vara seriös och framför allt om du vill bli tagen som en seriös spelare, bör du skapa ett spreadsheet.

Sedan säger 10 spel ingenting. Tycker du ska sätta 100 spel som mål innan utvärdering, även om 100 spel egentligen inte heller behöver betyda något.

Lycka till!

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+1)
slindoffer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-08, 13:04   #3
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 70
Sharp$: 268
Standard

Okej, jag är med dig! Jag kanske styr upp ett spreadsheet här. Jag börjar med 10 spel bara för att se hur det går när jag rekar mina spel. Sen så om det flyter på bra så har jag inga problem med att köra upp till hundra. Såg att jag hade lagt över 200 spel i december, så jag håller med om att 10 spel inte säger så mycket men vi börjar där. Jag spelar mycket live på NBA så de spelen blir kanske svårt och hinna med här men vi får se hur det går. Tack för tipsen och pep!
woland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-08, 13:49   #4
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 70
Sharp$: 268
Standard

Bradford City vs Aston Villa@Pinnacle 2.00

Capital One Cup final där Aston Villa gästar överraskningslaget Bradford City på Valley Parade. Här finns det bra värde i den raka tvåan till 2 gånger pengarna på Aston Villa.

Om vi börjar med Bradford City så har de gjort en otrolig run i cupen och ingen trodde väl att du skulle mäkta med att ta sig ända till semin och slå ut Wigan och Arsenal på vägen. Nu är frågan om de även tar Villa? Det tror jag knappast och det finns väldigt mycket som talar för att det tar stop här.

Vi börjar med att kolla hur de tog sig hit - de tog två straffvinster, två övertidsvinster och en uddamåls vinst. De har med andra gjort haft en hel del flyt även om de självklart förtjänar sin plats i semin. Laget hade lika gärna kunnat åka första omgången mot Notts men vann med 1-0 i övertid. Och ni som såg matchen mot Arsenal håller säkert med om att Cazorla var den ända som dök upp till fight kändes det som och Bradfords 1-0 mål var i princip deras ända möjlighet även om de självklart hade anfallit mer om de inte ledde. Jag tror Bradford Citys "tur" tar slut här då jag tror att risken för underskattning är ytterst liten från Villas sida.

Villa har haft det lite svängigt på senaste, då de bland annat blandat 3-1 vinst borta mot Liverpool och kryss mot hemmastarka Swansea med stora förluster mot Chelsea och Tottenham. Men Bradford City är inget Tottenham direkt, de är ett League two lag som haft det lite halvstruligt där och ligger nu på en 8e plats.

Detta är Aston Villas chans att ge nått till sina fans och jag är rätt säker på att de kommer klara av det utan några större problem. Vändningen i FA Cup senast ger självklart självförtroende och ett bra go i laget inför denna match.

Darren Bent kom tillbaka och gjorde mål vilket betyder mycket. Han kommer troligen få chansen igen tillsammans med starke Benteke (som vilades senast).

Eftersom det skiljer tre ligor mellan lagen så är statistik inte like relevant som vanligt men även där tycker jag att mycket talar för tvåan.

Senast lagen möttes så vann Villa borta med 3-0 men det var 2001. I denna cup slog Villa Man City, Swindon och senast Norwich borta (med hela 4-1) så visst bör de kunna ta Bradford. Bradford är mycket starka hemma och har 8- 2-3 men förlorade senast mot 12:an Rochdale hemma med 4-2, och senaste matchen i ligan så förlora de borta mot Barnet, som ligger på 20e plats, med 2-0.

Oddset har gått upp idag från runt 1.75 till 2.0 så jag hoppas inte jag missat något viktigt. Ni får gärna kommentera. Kan inte hitta något förutom att Marc Albrighton har problem med foten. Det finns dock uppgifter om att Bradfords forward James Hanson och back James Meredith är osäkra till spel.

Slutligen så har Aston Villa en historia i cupen som de är väldigt stolta över. Det är 14e gången de är i semin och de har vunnit Capital One Cup 5 gånger. Jag tror det blir final igen.

Villa kommer med stor sannolikhet att starta med starkaste manskap och vinna denna med en eller två bollar. Lycka till om ni ryggar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
slindoffer (+3), Rejs (+1)

Senast redigerad av woland den 2013-01-08 klockan 16:10.
woland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-08, 13:56   #5
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Använd rek funktionen med!
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-08, 14:09   #6
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 70
Sharp$: 268
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Använd rek funktionen med!
Ok jag är lite newbie på detta. Ska använda den. Cheers!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+1)
woland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-08, 15:14   #7
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 224
Sharp$: 1028
Standard

1.91 på william hill, är det fortfarande spelvärde?
KungKlave är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-08, 15:49   #8
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 70
Sharp$: 268
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KungKlave Visa inlägg
1.91 på william hill, är det fortfarande spelvärde?
Allt över 1.85 är bra på Villa enligt mig. De bör leda redan vid halvtid. Inte så att Bradford kommer lägga sig direkt men det är klasskillnad här och som sagt liten risk för underskattning.
woland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-08, 15:56   #9
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vilken 11:a lirar Villa med då? Såg rykten på twitter om att de skulle vila flera startspelare.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-08, 16:00   #10
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 70
Sharp$: 268
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Vilken 11:a lirar Villa med då? Såg rykten på twitter om att de skulle vila flera startspelare.
Jag har försökt och ta reda på det men inga bra källor än så länge. Logiken säger att de bör starta med stark 11a och att oddset kommer sjunka vid matchstart. Men självklart finns det en möjlighet att t.ex. Benteke + några andra vilas men jag tvivlar.
woland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-08, 16:05   #11
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 70
Sharp$: 268
Standard

Vilka twitterkonton har du kikat på? Måste säga att jag trodde att det var knock-out som tidigare. Ber om ursäkt för detta! Jag kommer fortfarande spela raka tvåan men nu verkar det inte lika konstigt om Villa vilar lite spelare. Sorry att jag missa det. Viktig faktor!

Senast redigerad av woland den 2013-01-08 klockan 16:10.
woland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-08, 16:14   #12
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Detta är väl närmaste man kan komma för tillfället...

Manager Paul Lambert will be without Marc Albrighton after he sustained a metatarsal injury in Villa’s last match against Ipswich Town, but Lambert is still expected to play a strong side even with a Premier League match against Southampton just four days from Tuesday. While the goal for the Premier League has quickly turned to staying out of relegation, the Capital One Cup presents a unique opportunity for success for a struggling team.

Let’s take a look at the projected lineups for Tuesday’s matchup:

Aston Villa: Christian Benteke, Darren Bent, Barry Bannan, Chris Herd, Charles N’Zogbia, Fabian Delph, Enda Stevens, Ciaran Clark, Joe Bennett, Stephen Warnock, Brad Guzan.
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-08, 16:17   #13
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 70
Sharp$: 268
Standard

Tack det ser bra ut. En positiv sak för denna rek är att Paul Lambert har gått ut och kritiserat Villa och deras försvarspel. Inte rätt strategi från en underdog i min bok.
woland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-08, 16:33   #14
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

@WhaleBetting. Storspelare som brukar ha klart för sig:

@WhaleBetting: I'm a bit wary of my #AstonVilla bet. Backing them at 1.80, I was assuming they'd play their strong XI. Now I'm not so sure anymore.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-08, 19:09   #15
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 313
Sharp$: 1138


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

" Christian Benteke returns up front for Aston Villa, replacing Darren Bent. Gabriel Agbonlahor is also in Villa's starting XI. For Bradford, forward James Hanson is fit to start but defender James Meredith misses out because of illness. "
Arizto är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td