Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-19, 23:17   #1
Gb
 
Gbs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 324
Sharp$: 1782


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Gb:s europeiska basket 2010/2011


Startar en dagbok igen. Hade en förra säsongen med blandat resultat. Det jag kommer att försöka ändra den här säsongen är att spela lite färre spel. Förra säsongen la jag i princip ut spel dagligen, och under helgerna blev det upp till 15 basketspel. En tanke jag hade inför denna säsong var att spela mest i den brittiska basketligan (BBL), det började bra, men har under de senaste två helgerna gått desto sämre. Kommer fortsätta med BBL, men även spela i de övriga europeiska ligorna. Tänker alltså inte begränsa mig till en liga då den europeiska marknaden (förutom vissa ligor) är ganska smal. En liga jag har testat en del denna säsong är den svenska (spelade knappt ngt alls i svenska ligan förra säsongen), kommer att fortsätta med det ett tag i alla fall så får vi se hur det går. Syftet med dagboken är såklart att gå så mycket plus som möjligt, ett mål är att i alla fall ligga på en 110 i ROI i vår.

Mina insatser ligger mellan 1-5u, som oftast spelar jag 2, 2.5 el 3u. Jag använder mig av drygt 20 bolag, och försöker såklart hitta den bästa spreaden/totalen och det bästa oddset inför varje spel. Ibland kan det dock hända att jag missar detta, så om ngn känner för att rygga kan det vara smart att kolla en oddsjämförelse-site.

Förra säsongen försökte jag att lägga ut en rek för varje lir jag spelade, mitt mål är att kunna lägga ut en rek vid de flesta lir denna säsong. Ibland kommer jag dock endast ha möjlighet att lägga en kortare kommentar, och ibland kommer jag enbart att lägga ut spelet, så som det står i mitt spreadsheet. Detta pga att jag periodvis kommer att ha sämre med tid med att skriva en fullständig rek med stats och info. Vidare kan jag nämna att jag sannolikt inte kommer att lägga in spel dagligen i dagboken, utan jag lägger in ngt då jag har tid, samt då jag gillar/tror på ett spel. Vill man följa spelen är det bästa att använda sig av spreadsheetet, då jag även ibland inte kommer att hinna lägga ut spelen här pga nära spelstopp.

Jag ryggar även en del spel i den europeiska basketen, dessa kommer att läggas ut i mitt sheet enbart -med info om capper
- så vill man rygga dessa som jag hakar på, rekommenderar jag rss.

Slutligen vill jag säga att jag kommer att försöka besvara eventuella frågor så gott som möjligt, men då jag är rätt upptagen (iaf emellanåt), så är min tid ibland begränsad, vilket jag hoppas ni har överseende med

Last word: Rygg som alltid på egen risk!
__________________
Twitter: @gbmoy

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Gb den 2010-10-20 klockan 00:02.
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-19, 23:26   #2
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Godkänt! Lycka till!
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-20, 00:23   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Jag ryggar dig väldigt ofta Gb och det går bra!

Tack för att du ger dina spel till oss.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-20, 00:41   #4
 
Masho123s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Östergötland
Inlägg: 429
Sharp$: 1994


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Gött! kommer att följas, antar att vi kommer krocka med vissa spel men vad gör det när man tjänar
Masho123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-20, 00:50   #5
Gb
 
Gbs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 324
Sharp$: 1782


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Masho123 Visa inlägg
Gött! kommer att följas, antar att vi kommer krocka med vissa spel men vad gör det när man tjänar
Sådant som är oundvikligt emallanåt, men två hjärnor är ju bättre än en var det ngn som sa Och kan vi tjäna vi på det så är det ju bara bra
__________________
Twitter: @gbmoy

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-20, 00:52   #6
Gb
 
Gbs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 324
Sharp$: 1782


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av timadolf Visa inlägg
Jag ryggar dig väldigt ofta Gb och det går bra!

Tack för att du ger dina spel till oss.
Kul att det har gått bra Timpa! Hoppas snart få se dina vintersportspel!(Nåja om ett par månader iaf)
__________________
Twitter: @gbmoy

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-20, 01:14   #7
 
FoxMulders avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 279
Sharp$: 3895
Standard

Ska bli kul att följa dig igen. Man gick ju + förra säsongen!

Kan man få veta vilka spelbolag du använder dig av, så man kan ha pengar på flera ställen?
FoxMulder är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-20, 08:51   #8
Gb
 
Gbs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 324
Sharp$: 1782


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av FoxMulder Visa inlägg
Ska bli kul att följa dig igen. Man gick ju + förra säsongen!

Kan man få veta vilka spelbolag du använder dig av, så man kan ha pengar på flera ställen?
Främst använder jag mig av pinny. Övriga bolag som jag har är nordic bet, expekt, bwin, unibet, bet365, sportingbet, ladbrokes, 12bet, 10bet, blue square, betsafe, gamebookers, betsson, betway, william hill, boyles sport, Victor Chandler, bet24, centrebet, betathome och paddypower. De jag använder mest -förutom pinny- är nog unibet, sportingbet, expekt, bet365 och bwin. Men kommer även använda övriga bolag om jag hittar en bättre spread eller ett bättre odds. Kommer även att börja spela på Stan James igen, så det bolaget kan vara bra att ha (tills man blir limiterad -men sådant går ju att ordna...) Kan även dyka upp ngt nytt bolag som jag skaffar konto på, så det bästa är att ha Neteller el MB så att man kan flytta pengar till olika konton vid behov.
__________________
Twitter: @gbmoy

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-20, 15:03   #9
Gb
 
Gbs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 324
Sharp$: 1782


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har Opava-6 idag i den tjeckiska ligan (Mattoni), men då jag la spelet igår och spreaden har gått upp sen dess väljer jag att inte lägga ngn rek på spelet. Dock finns spelet med i sheetet då jag la spelet innan jag startade dagboken. En kort motivering till spelet: Opava har börjat säsongen bra med 2-1, man slog bla Kolin på bortaplan i första omgången och vann rätt enkelt mot Ostrava på hemmaplan i andra omgången. Förlorade senaste matchen borta mot Decin som är en hyfsat svår motståndare på bortaplan. Brno har 1-2 i säsongens tre första matcher, dock var förlusterna inte överraskande då man mötte Pardubice och Prostejov. Opava har ett flertal talangfulla tjecker att tillgå och man spelar en rätt attraktiv basket. Brno var ett av bottenlagen förra säsongen, och jag tror inte att man kommer att lyckas med play off denna säsong heller. Man har förvisso förstärkt med ett par amerikaner i laget, men de har inte överglänst ngt särskilt hittills. Opava vann och täckte spreaden i 3 av förra säsongens matcher, och i den fjärde matchen vann man med 6pts. Jag anser att Opava är bättre denna säsong än förra. Dock har man 2 spelare questionable vilket göra att djupet på rotationen kan bli ngt lidande. De splare det handlar om är dock ingen av Opavas startspelare. Hade det inte varit för att dessa spelare (som är questionable) antagligen inte kommer att lira hade jag gått in med 3.5 eller 4u, men iom detta håller jag insatsen på 2.5u.
__________________
Twitter: @gbmoy

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-20, 18:51   #10
Gb
 
Gbs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 324
Sharp$: 1782


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gb Visa inlägg
Har Opava-6 idag i den tjeckiska ligan (Mattoni), men då jag la spelet igår och spreaden har gått upp sen dess väljer jag att inte lägga ngn rek på spelet. Dock finns spelet med i sheetet då jag la spelet innan jag startade dagboken. En kort motivering till spelet: Opava har börjat säsongen bra med 2-1, man slog bla Kolin på bortaplan i första omgången och vann rätt enkelt mot Ostrava på hemmaplan i andra omgången. Förlorade senaste matchen borta mot Decin som är en hyfsat svår motståndare på bortaplan. Brno har 1-2 i säsongens tre första matcher, dock var förlusterna inte överraskande då man mötte Pardubice och Prostejov. Opava har ett flertal talangfulla tjecker att tillgå och man spelar en rätt attraktiv basket. Brno var ett av bottenlagen förra säsongen, och jag tror inte att man kommer att lyckas med play off denna säsong heller. Man har förvisso förstärkt med ett par amerikaner i laget, men de har inte överglänst ngt särskilt hittills. Opava vann och täckte spreaden i 3 av förra säsongens matcher, och i den fjärde matchen vann man med 6pts. Jag anser att Opava är bättre denna säsong än förra. Dock har man 2 spelare questionable vilket göra att djupet på rotationen kan bli ngt lidande. De splare det handlar om är dock ingen av Opavas startspelare. Hade det inte varit för att dessa spelare (som är questionable) antagligen inte kommer att lira hade jag gått in med 3.5 eller 4u, men iom detta håller jag insatsen på 2.5u.

Slutade 69-62 till Opava. Inte mkt marginal där inte
__________________
Twitter: @gbmoy

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-20, 18:57   #11
 
umebons avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Monte Carlo
Inlägg: 338
Sharp$: 971
Standard

Tack för spelet..fick taskigt odds på den men samma lina så lite pengar blev det. Roligt att du börjat skriva lite. Uppskattas
umebon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-20, 19:06   #12
 
FoxMulders avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 279
Sharp$: 3895
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gb Visa inlägg
Slutade 69-62 till Opava. Inte mkt marginal där inte
Tack för spelet! Hade själv -6.5 på Unibet, var verkligen på håret.
FoxMulder är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-20, 19:29   #13
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Tack Gb!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-20, 19:29   #14
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2170
Standard

Du hade bara tur
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-20, 19:33   #15
Gb
 
Gbs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 324
Sharp$: 1782


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papak Visa inlägg
Du hade bara tur
Hehe Självklart! Enbart röta och inget annat
__________________
Twitter: @gbmoy

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td