Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-05, 12:44   #16
 
AndreasLs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 37
Sharp$: 156
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Tror du har ett rikigt intressant drag här i Timrå. Pratade med Gozzan igår.
Aik har inte direkt fokus på denna match om man säger så. Luften har gått ur alla i gnaget. Inclusive gozzan.

Sen är det ju lite lurigt med Tmrå. Vill ju knapast riska skador och dylikt.

Kan bli blytungt på Timrå ikväll.

Okej, Gozzan är Gozzi eller? Nej, kan man förstå då det var en blytung torsk senast efter att laget verkligen höjt sig senaste 15 matcherna och verkligen hade en ärlig chans på slutspelet trots en katastrof inledning.

Så här säger Montén till hemsidan.
Citat:
Hur kommer Du att formera styrkorna i matchen?
- Det är lite osäkert för tillfället då vi har lite småskavanker och sjukdomar som spökar i truppen, så jag vill vänta med laguttagningen till efter träningen på matchdagen då vi ser vilka som är i 100% matchdugligt skick.
Vi ser se vad som menas med det men är det inga radikala förändringar så blir det nog spel här.
AndreasL är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-05, 12:50   #17
 
AndreasLs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 37
Sharp$: 156
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Inte för att vara besserwisser, men Timrå blev faktiskt inte klara för kvalserien förrän förra omgången. Man lär ju inte vara tokladdade till den här matchen direkt.

Två lag som inte har något att spela för, känns riskabelt att spela på en sån match.
Vilken besserwisser va... Nej då, då är jag med, men visst såg det redan mörkt ut för tre omgångar sen när Gnaget vann mot Växjö samtidigt som Timrå torska mot Frölunda tror jag det var. Strunt samma, rätt ska vara rätt .

Nej tror inte att dom kommer tugga fradga innan matchen direkt men det kommer samtidigt verkligen inte AIK göra. Vill ändå tro att Timrå känner mer motivation när dom spelar på hemmaplan inför sina fans och så.

Senast redigerad av AndreasL den 2013-03-05 klockan 13:01.
AndreasL är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-05, 12:55   #18
 
AndreasLs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 37
Sharp$: 156
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av barbarbengt Visa inlägg
jaha, se så bra koll jag har på elitserien :P

Om inget av lagen har något att vinna på matchen, så lär den bli svårtippad å kan gå hur som helst! Det man får fråga sig är väl hur pass stor rivalitet det är mellan lagen, tex derby liknande.. Vet ej om någon direkt rivalitet/prestige mellan lagen finns?
Ingen prestige alls mellan dessa lag förutom att det hettade till lite efter att en Timrå lirare puttat/tacklat i en Gnagare så han bröt foten för två säsonger sedan. Han som puttade in AIK:aren fick slåss med en Gnagare i matchen där på. Det är väl allt och har svårt att tro att det är något dom sitter och tänker på idag. Speciellt när ingen av dom inblandade spelar i resepktive lag längre.

Trevligt med synpunkter från er alla också

Senast redigerad av AndreasL den 2013-03-05 klockan 13:03.
AndreasL är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-05, 13:22   #19
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 702
Sharp$: 2093

Oscar4122-Hockey
Stats: 532 - 637 - 85
ROI: 112.00%
Vinstprocent: 45.51%

Standard

Jag tänkte också lira TIK, men ser nu att dom vilar Nordgren, Hallin och Söderström. Förutom då Hagos, Lindqvist och Önerud som varit borta en längre tid.
Man ställer även Lundström i kassen.

"– Vi lastar in duktiga juniorer i stället, säger lagets assisterande tränare Anders Karlsson till Sportbladet."

Ska fundera vidare på den.


Kul förresten med en ny dagbok med svensk hockey, lycka till
oscar4122 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-05, 13:24   #20
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 116
Sharp$: 267

johanpalmgren2013
Stats: 19 - 22 - 1
ROI: 109.51%
Vinstprocent: 46.34%

Standard

Får nog ändå hålla med om att Timrå får ses med god chans ikväll. AIK ska inte spela mer hockey efter den här matchen, Timrå kan inte bara lägga sig och dö. Man går hellre in i en kvalserie med en seger i bagaget än en torsk oavsett hur obetydelsefulla poängen i fråga är.
johanpalmgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-05, 13:34   #21
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 109
Sharp$: 501
Standard

Brukar det inte bli malglada matcher i sista omgangen? Massa med andringar,andra malvakter som far chansen,ingen vill riskera skador osv?
SportsInvesting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-05, 13:59   #22
 
AndreasLs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 37
Sharp$: 156
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oscar4122 Visa inlägg
Jag tänkte också lira TIK, men ser nu att dom vilar Nordgren, Hallin och Söderström. Förutom då Hagos, Lindqvist och Önerud som varit borta en längre tid.
Man ställer även Lundström i kassen.

"– Vi lastar in duktiga juniorer i stället, säger lagets assisterande tränare Anders Karlsson till Sportbladet."

Ska fundera vidare på den.


Kul förresten med en ny dagbok med svenksk hockey, lycka till
Aaah, det var inga roliga bortfall för det spelet. Jo, blir att fundera en hel del på. Jo det ska jag bli spännande synd bara att man kommer igång med dagboken när det nästan bara är slutspel och kvalserien kvar men det ska bli jävligt kul ändå.

Såg också att mitt bildminne svikit mig en aning då jag såg att Melin spelar för AIK som jag tidigare skrev att han inte skulle.

Så här ställer AIK upp. http://instagram.com/p/WbspRtIhRN/

Edit: Såg att jag lagt upp fel bild men nu är det rätt.

Och här är namnen till alla nummer. http://www.aikhockey.se/trupp/AIK

Sen har jag inte helt hundra att det är så att det blir målrikare i slutet av säsongen men det är något som jag också tänkt på och får kolla runt lite där, hojta till också om ni känner er hitta något spännande inför kvällen. Har själv sneglat lite mot BIK Karlskoga som möter Oskarshamn borta i omgångens första play-off match till KS. BIK har tre raka vinster mot bland annat Örebro och Leksand samtidigt som Oskarshamn torskat fyra raka mot bland annat Tingsryd och Karlskrona.

Senast redigerad av AndreasL den 2013-03-05 klockan 14:08.
AndreasL är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-05, 14:24   #23
 
AndreasLs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 37
Sharp$: 156
Standard

Båda lagen verkar också komma till spel med skadefria trupper om kollar till Eliteprospect och ser ingen annan info på deras respektive hemsida. Här är en inför rapport med lite statistik från säsongen och annat. http://bikkarlskoga.se/infor-ik-oska...erat-sudden-2/
AndreasL är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-05, 14:24   #24
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 109
Sharp$: 501
Standard

Ngn som vet vad som hander med Farjestad sjunker mkt nere i 1.40 nu
SportsInvesting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-05, 14:26   #25
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 116
Sharp$: 267

johanpalmgren2013
Stats: 19 - 22 - 1
ROI: 109.51%
Vinstprocent: 46.34%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SportsInvesting Visa inlägg
Ngn som vet vad som hander med Farjestad sjunker mkt nere i 1.40 nu
som du är inne på brukar de bli en del mål, har spelat över 5.5 i rögle till 2.45 tycker de är sinnesjukt högt.
johanpalmgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-05, 14:34   #26
 
AndreasLs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 37
Sharp$: 156
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SportsInvesting Visa inlägg
Ngn som vet vad som hander med Farjestad sjunker mkt nere i 1.40 nu
Bra fråga dom slåss om placering med Luleå och HV71. Folk verkar tycka att dom ska städa av Rögle utan problem. Men 1.56 och neråt är lite väl kan man tycka. Har inte sett något speciellt i Rögles trupp förutom att Warg som varit sjuk vilar enligt AB.

Senast redigerad av AndreasL den 2013-03-05 klockan 16:01.
AndreasL är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-05, 15:28   #27
 
AndreasLs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 37
Sharp$: 156
Standard

Ogiltigt spel-ID: 1474721


Tror på Cardiff idag som tar i mot ett Derby som inte vunnit sedan den andra Februari och är ligans näst sista bortalag. Derby har dom fem senaste borta enbart kryssat två matcher och torskat resten. Derby ligger i mitten av taballen med 8 poäng ner till strecket och elva poäng upp till sjätte platsen som är den sista play-off platsen med 12 matcher kvar. Cardiff besitter första platsen i Championship är det starkaste hemmalaget i serien och har bara tappast poäng i tre av 16 matcher hemma(två poängtapp i dom tre senaste mot Brighton och Ipswich). Cardiff kommer till spel utan Mark Hudson och Nicky Maynard men annars fullt lag.
AndreasL är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-05, 16:34   #28
 
AndreasLs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 37
Sharp$: 156
Standard

Ogiltigt spel-ID: 1474823


Doncaster som slåss om direktuppflyttnings platserna möter ett MK Dons som spelat bort sig själva från uppflyttnings möjligheter, halvrygg på johanpalmgren.

Måste fixa med käk och så då jag får besök strax men om jag lirar något mer lär det slängas in strax innan spelstopp.

Senast redigerad av AndreasL den 2013-03-05 klockan 16:35.
AndreasL är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-05, 17:03   #29
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 71
Sharp$: 295


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Brynäs Linköping 2a 2.75
Brynäs ställer över Granström, Järnkrok, Thuresson, Elias Lindholm (spelade inte sist heller) samt nya backen Robin Jackobsson. De vilar även Holmqvist i m¨ålet och låter Rahm stå Flera juniorer som inte spelat tidigare får chansen medans Linköping mönstrar bästa laget.
Inget utav lagen har något att spela för men mycket talar för att Linköping vinner denna match. -1 till 4.10 gånger pengarna finns också..

Senast redigerad av Merlot den 2013-03-05 klockan 17:07.
Merlot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-05, 17:10   #30
 
AndreasLs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 37
Sharp$: 156
Standard

Kan verkligen vara något, Rahm i kassen har allt annat en imponerat under säsongen och sen är det inga dussinlirare dom vilar precis. Var sugen på LHC tidigare och den här infon gör nog att man kliver in på dom. Tack!

Färjestad vilar Salak också ser jag nu.

Senast redigerad av AndreasL den 2013-03-05 klockan 17:14.
AndreasL är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td