Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-08, 16:24   #1
 
M Ramirezs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 23
Sharp$: 1
Standard

M Ramirez MLB 2010


Har spelat i fem år, spelat poker i sex år. Allting började med strytipset i tonåren och efter det har det bara fortsatt. Aldrig levt på spelandet men har sponsrat en del resande och annan överflödig lyx. Detta är min tredje baseball säsong. Spelade ofta på fotboll och ishockey innan med blandat resultat.

Läser mycket på olika forum, jämför olika cappers picks och analyserar vilka som får för mycket kärlek(oförtjänt kärlek) av public. Jämför även bra cappers spel med mina egna leans. Tror inte på att man går plus i längden på att analysera är redan gjord och man hittar ju ingenting som inte bookiesen redan vet(Kanske div4 fotboll i Sverige men inte i MLB). Allting är invägt i linorna. Så jag låter helt enkelt linorna, public och bättre MLB cappers göra jobbet åt mig.

Spelen ligger på mellan 1-7u, började på 1-5u men i takt med att bankrullen ökat har även insatserna ökat. Ligger nog breakeven denna säsongen, missade ett stort spel på Kansas härom dagen som kostade mig en del.

Dagens första spel är San Diego @ 1.8(5u so far) kommer antagligen bli stor pub favorit med men oddset är för högt och kommer antagligen sjunka. Lite orolig över att Garland snart kan en dålig start då han gjort många bra starter i följd men detta är en fade av Houston.



Förstår ingenting av spreadsheet, är det någonting man måste använda sig av när man delar med sig av sina spel i en dagbok?
M Ramirez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-08, 16:36   #2
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av M Ramirez Visa inlägg


Förstår ingenting av spreadsheet, är det någonting man måste använda sig av när man delar med sig av sina spel i en dagbok?
Nej, det är helt frivilligt. Men det underlättar för folk som vill se din statistik. Lycka till med dagboken!
__________________
Hard work takes the gamble out of gambling.
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-08, 17:46   #3
 
M Ramirezs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 23
Sharp$: 1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Qirren Visa inlägg
Nej, det är helt frivilligt. Men det underlättar för folk som vill se din statistik. Lycka till med dagboken!
Tack, har inte orkat mig sätta in i det. Förstår det inte helt enkelt =)

19:00
San Fransisco Giants 5u @2.79 (gillar inte att oddset gått upp till 2.88 men det var ju att vänta då pub is pounding NYM)

Klart NYM ska vara favorit med J Santana på kullen och det tycker public med. Älskar dock SF Giants lag i år, deras pitching är nog bäst i majors. Wellemeyer är det svagaste kortet i deras starting pitching men han har börjat prestera. han måste prestera i ett lag som detta då de har sån kvalité på pitchingen. Blir antagligen en tät match med få runs, hoppas bara inte Santana hoppar tillbaka från sin 10 ER start med en no hitter. Idag slänger ju antagligen inte SF in Romo heller vilket är bra (Många "dåliga" cappers på NY Mets)

Kollar över Cleveland - Detroit ö8, återkommer innan 19 om det blir spel.

San Diego nere på 1.71
M Ramirez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-08, 17:54   #4
 
M Ramirezs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 23
Sharp$: 1
Standard

Blev spel på Detroit ö4 @1.89 4u

Litar inte på Verlander eller Clevelands offense. Tror ett utvilat Detroit är hungriga idag efter att ha åkt på en sweep mot Minnesota.

Allt för 19:00
M Ramirez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-08, 20:02   #5
 
M Ramirezs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 23
Sharp$: 1
Standard

Boston - NY Yankees under 9 @ 1.86 4u

Tog denna lite försent, oddset har gått ner under hela dagen.

Leans: Tampa Bay(usch vilket pub play), @ Arizona u10.5, @ Cinci u8.5, Toronto, Balti (GM2 om de förlorar GM1)

Wellemeyer out efter 4.1 IP inte den starten jag hoppats på men ändå bara två runs bakom, kunde varit mycket mer. Molina skadad var dock inte bra.
M Ramirez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-08, 22:10   #6
 
M Ramirezs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 23
Sharp$: 1
Standard

Gud vad jag är irriterad nu. Walkoff homer av Blanco bot 11th. Det är inte pengarna som gör mig förbannad utan mer folk som gör dåliga picks och ändå vinner

Final card för natten.

San Diego @1.8 5u

Chicago Cubs @ Cincinnati under 8.5 @2.04 5u

Vi har två dåliga offensiva lag som igår lyckades få in 21 runs tillsammans, tror inte det händer igen. Pub gillar över och då går jag på under...

Toronto Blue Jays @2.27 3u

Håller ner insatsen då detta är en dog public gillar, går dock inte att blunda till detta odds. Drygt 55% på Toronto.

Milwaukee Brewers @ Arizona Dbacks under 10.5 @2.11 3u

Linan är hög, inte jätte offensiver på någon sida. Dock två riktigt instabila pen's så håller nere insatsen.

Texas Team Total över 5 @1.89 4u

Fade Gil Meche och Kansas pen. Inte i någon av Meche's starter har motståndarna gjort mindre än 5 runs.



Detroit TT ö4
San Fransisco
@ Boston u9 bad pick.
1-2 -6u
M Ramirez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-09, 10:58   #7
 
M Ramirezs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 23
Sharp$: 1
Standard

Inleder "dagboken" med 2-6 -20u(worst day of the season)

Återkommer senare...
M Ramirez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-09, 14:20   #8
 
M Ramirezs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 23
Sharp$: 1
Standard

Florida Marlins(A. Sanchez) @ Washington Nationals (L. Hernandez)
Florida Marlins @2.09 7u POD

Fade av Hernandez(4-1 0.99). Kommer inte kunna hålla i det här hela säsongen. I sin senaste start var han sig lik, 5.1IP 1 ER 5 Hits 5 BB 123 pitches(!). Atlanta offense är ju bedrövligt(just nu) så han blev aldrig straffad. Sanchez(1-2 4.06) har tre quality starts bakom sig och matchade T. Lincecum senast. Sanchez trivs dessutom mot Nats, 3-0 2.87 ERA. 55% på Nats, tror dock oddset på Marlins kommer gå ner.

LA Angels(E. Santana) @ Seattle Mariners(J. Vargas)
LA Angels @1.95 5u

Santana är bättre pitcher än vad Vargas är och hur kan man inte gå emot ett lag som är 2-8(0-8) senaste 10 och har ett avg på 1.74 rpg mot righties. Tycker det är lite konstigt att pub inte hoppat på denna ännu, 50/50

Toronto Blue Jays(R. Romero) @ Chicago White Sox(G. Floyd)
Toronto BJ @1.94 5u

St Luis Cardinals(A. Wainwright) @ Pittsburgh Pirates(P. Maholm)
Pittsburgh Pirates +1.5 @2.02 2u - Pittsburgh Pirates @2.66 1u

Detroit Tigers(M. Scherzer) @ Cleveland Indians(M. Talbot)
under 8.5 @2.02 2u

Senast redigerad av M Ramirez den 2010-05-09 klockan 16:09.
M Ramirez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td