Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-03-01, 18:08   #1
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 32
Sharp$: 228


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bettingbroder goes diary


Hallå kära Sharpsare

Allsvenskan & Superettan kickar snart igång och jag tänkte att det kunde vara bra för mig att ta spelandet till en seriösare nivå, nämligen med en dagbok & bokföring. Har inte överdrivet stor erfarenhet inom sportsbetting, jag ryggar en del duktiga tipsters & försöker göra pengar av egna idéer.

Det är nästan enbart fotboll jag spelar på, som många andra; de största ligorna i Europa & de svenska inom kort. Har även en förkärlek till The Championship i England där man enkelt kan hitta otroligt mycket information (och sköna brunkargäng ofc). Kommer att skriva motiveringar till mina egna spel när det finns tid.

Tycker det är lite småtrist att alla travnissar tagit över sidan (inget ont om er, men vart är alla sportsbettare?)

Ogiltigt spel-ID: 3108316



Blir mitt första egna spel i denna dagbok där jag tycker Boro har fin chans att knipa alla tre poängen. Senaste matchen avfärdade man Fulham borta med 2-0, imponerande att hålla nollan borta mot ett av seriens målfarligaste lag, matchen innan dess tog man en efterlängtad seger hemma mot Cardiff med 3-1, så formen finns där. Vid seger idag går man upp i ensam serieledning & kan verkligen koppla greppet då man även har en match tillgodo gentemot lagen runt sig.

Blackburn har bara lyckats vinna 8/32 matcher denna säsong. Vid jauarifönstret sålde man iväg deras absolut bästa spelare & anfallare Jordan Rhodes till just Middlesbrough. Ikväll har man inga jätteavbräck, men det kan bli jobbigare då två viktiga spelare ska testas sent (Evans 24/1mål/5assist & Marshall 31/2)... Blackburn har 8 poäng ner till strecket och vill absolut inte bli indragna i någon bottenstrid, dom tog tre sköna poäng förra matchen hemma mot MK Dons (avgjorde på stopptid) och är inget dåligt hemmalag: 16: 5-7-4 men dom kanske kan vara lite småmätta, motivationen hos Boro bör vara extremt mycket högre. Kolllar man på pappret ska Blackburn inte ha mycket att komma med, men jag väljer ändå att gardera mig med -0.25 då Blackburn kan vara jobbiga att möta på bortaplan och att denna serie är väldigt svåranalyserad.



------------------------------

Två spel jag ryggar:

Ogiltigt spel-ID: 3108374


Ogiltigt spel-ID: 3108430

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Melvin (+3)

Senast redigerad av BettingBroder den 2016-03-02 klockan 16:09.
BettingBroder är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-02, 10:22   #2
 
Overplayers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 327
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Kul med lite aktivitet bland speldagböckerna.

BOL
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BettingBroder (+3)
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-02, 15:19   #3
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 32
Sharp$: 228


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Boro svek tyvärr igår, men totalt 2-2 då jag ryggade flera tipsters på Las Palmas så det räddade upp dagen till -0.44u.

Ikväll är det mycket spel i de stora ligorna runt om i Europa och jag har fastnat för Villarreal som har haft en ruggigt bra säsong än så länge. Laget ligger 4a och har endast 2 poäng upp till tredjeplacerade Real Madrid. Med bara 18 (!!!) insläppta mål är man näst bäst i ligan efter Atleti på försvarsfronten. Man slog ut Napoli ur EL förra veckan och tvålade dit Levante med 3-0 senast i ligan. Innan dess lyckades man hålla nollan borta mot Atletico och försvaret har som sagt imponerat stort under säsongen.

Celta har också haft en väldigt bra säsong och har kommit tillbaks till en fin form med två raka segrar. Ikväll är nyttige Pablo Hernández (24/1+4) avstängd, ett ganska jobbigt avbräck.

Det som kan vara lite negativt för detta spel är hur sjukt bra Villarreal ligger i ligan, dom har 11 poäng ner till 5e platsen och har i stort sett CL kvalplatsen klar. Motivationen kan vara lite högre hos Celta då man krigar för europaspel. Villarreal's vänsterback Jaume Costa (17/1+1) kommer inte till spel ikväll, men där finns en ersättare i Adrián Marín, en 19åring som har imponerat stort när han fått chansen.

Men jag håller Villarreal som det bättre laget, senaste förlusten i ligan kom 29/11, det är en svit på 13 förlustfria matcher. Inget jättefacit på bortaplan: 4-5-3, men jag finner en god chans för de gula ubåtarna att hålla förlustsviten intakt och därför spelar jag följande ikväll:

Ogiltigt spel-ID: 3110471


-------------------

Ryggar inför kvällen:

Ogiltigt spel-ID: 3110472


Ogiltigt spel-ID: 3110553


Ogiltigt spel-ID: 3110552




Citat:
Ursprungligen postat av Overplayer Visa inlägg
Kul med lite aktivitet bland speldagböckerna.

BOL


Vet du hur man får sina spel man har infogat att lysa rött/grönt vid förlust/vinst?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av BettingBroder den 2016-03-02 klockan 21:01.
BettingBroder är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-02, 15:46   #4
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

För att färgerna ska ändras klickar du redigera och sen klar eller något sådant på inlägget Det behöver uppdatera hämtningen av SS-data
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BettingBroder (+1)
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-02, 15:48   #5
 
Overplayers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 327
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

När du rättat spelen i din spread så uppdatera inlägget du infogat spelen i så sker det med automatik (tryck på redigare på aktuellt inlägg och sedan spara)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BettingBroder (+1)
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-02, 23:11   #6
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Riktigt skoj att nån håller igång med rekar på Sharps och framför allt håller koll på The Championship! Jag har följt ligan notoriskt de föregående säsongerna men tappat det fokuset lite den här säsongen till förmån för andra sporter. Kanske blir ändring på det till nästa säsong då några tunga lag ser ut ramla ner från Premiership. Watford är egentligen lite av mitt lag men nu när de är uppe i Premiership så håller jag några extra tummar för att Charlton ska hålla sig kvar istället. Riktigt synd att en sån klubb ligger toksist (med Bolton dessutom) och krävs nog ett mirakel för att inte ramla ner. Får man tillbaka Igor Vetokele kan dock allt hända, en av Championships bästa anfallare när han väl spelar!

Passar på att bjuda på en rek till Premiership i helgen (Tottenham-Arsenal) när jag ändå är i rätt typ av tråd. Har tagit Tottenham-sidan också men inte lönt att tipsa om det då oddset redan droppat, men tycker även översidan är spelvärd. Följde båda matcherna idag och sanslöst vad långsamma Arsenal ser ut i defensiva omställningar. Koscielny och Cech bekräftat borta enligt presskonferens nyss. Tottenham minst insläppta mål i ligan men har i regel problem att hålla tätt när de möter Arsenal. Hade hellre sett Arsenal som hemmalag för brasklappen är om Wenger skulle ställa upp med ett lågt försvarsspel och låta Tottenham vara bollförande (som mot Barca i CL), men det har aldrig hänt förut så lär väl inte hända nu heller.

Hoppas du håller igång med Championship-rekandet, blir kul att följa! (Sorry att jag kom med en egen rek i din dagbok förresten, var lika bra att fortsätta här när jag ändå var igång)

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BettingBroder (+10)

Senast redigerad av Emeffeff den 2016-03-02 klockan 23:16.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-04, 18:56   #7
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 32
Sharp$: 228


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg

Ja, ligan börjar dessväre lida mot sitt slut.. =( Hade högre förväntningar på Charlton i år. Tyckte dom värvade intressant till säsongsstarten, men dom är väl inte riktigt där än, otur med mycket skador som du säger. Hade lite små funderingar på att backa dom +1 borta mot Brentford i helgen, men lagkaptenen Jackson fortfarande borta, samt Vetokele som du var inne på. Har dock inte släppt tankarna på överspelet, men större risk att man står över än att det blir action.

Bara kul att det skrivs om sportsbetting på denna sida imo, har ju i stort sett dött ut, så skriv vad du känner för

Blir att vänta upp oddset på Spurs och spela live beroende på hur matchen ser ut första 10-15

Det vart en fin Ondag med 5,14+, 2 vinster, halvvinst på Villarreal och en förlust.
Igår ryggade jag Fenerbache -1,25. Blev en halvvinst på den. Ikväll har jag en levande rygg;

Ogiltigt spel-ID: 3112577




Ogiltigt spel-ID: 3114864



Fulham har det högsta målsnittet i hela ligan hittils, till denna match saknas backen Stearman (21/0) och ytterbacken Fredericks (20/0) är doubt. Minus för spelet är att Fulhams Woodrow (12/4) är skadad, men dom har en av seriens bästa anfallare i McCormack (33/16) plus att par andra fina lirare som Dembélé och Cairney. Försvaret har varit Fulhams svaga länk denna säsong, 56 insläppta gör att dom huserar på en 20:e plats, 7poäng ovanför strecket.

Reading har ingen jättestatistik som kan gynna mitt spel, senaste matchen borta mot Charlton var dock sjuk, slutade 4-3 till Reading efter mål på övertid. Har fortfarande anfallaren Vydra borta (22/2). Väljer att kliva på Ö3 linan då det är fint värde plus att har en feeling att detta kan bli en målrik match.

Ogiltigt spel-ID: 3114806



Derby har varit inne i en lång svacka, 8 matcher utan förlust. Det vände dock då man bortaslog Brentford med 3-1, och matchen efter det vann man hemma mot Blackburn med 1-0. Senast förlorade man dock mot Wolves. Väljer ändå att backa Derby på hemmaplan mot ett ojämnt Hudd's. Derby ligger fortfarande på playoffplats och har högre motivation.

I stort sett skadefri trupps hos Derby, hos Huddersfield saknas viktige mittfältaren Hogg (20/0). backen Joel Lynch (28/1) är en av Hudd's viktigaste spelare, han testas sent.

Det här är en otroligt viktig match för Derby, såna här matcher måste man gå ut och vinna om man ska spela playoff i vår. Hudd's har 10 poäng ner till strecket och motivationen lär vara höjder högre hos Derby.


Ogiltigt spel-ID: 3114859



Burnley's kvaltié på truppen är väldigt hög. Tappet av Ings inför säsongen var jobbig, men fick in Gray (18+6) som leder skytteligan. Har ej förlorat en ligamatch sen 26/12 och har seriens bästa hemmastatistik. 12-3-2. Inga färska skador i vardera lag förutom långtidsskador. Blackburns mittfältare C. Evans (24/1) testas sent.

Gillar oddset på hemmaseger här, har åkt upp lite under veckan då Blackburn slog Boro. (Se #1 inlägget) Blackburn är rätt kalla på bortaplan (3-6-7).

Det är knallhårt uppe i toppen där Burnley ligger 1a och motivationen lär vara skyhög inför denna match, dom vet att lag jagar men Burnley kan behålla förarsätet vid seger hemma på Turf Moor.

Ogiltigt spel-ID: 3111570



Ett spel jag la tidigt i veckan, fick bara en känsla av att detta verkligen är en hyperviktig match för Newcastle. Har två raka vinster på hemmaplan mot West Ham och WBA. Det ska sägas att Newcastle som alltid (?) har jobbiga skador på bl.a. Krul & Coloccini mfl. Måstematch för skatorna som ligger nedanför strecket.


Ryggar:

Ogiltigt spel-ID: 3114753


Ogiltigt spel-ID: 3114655



Jobber Unibet för tillfället då jag har som mål att komma upp i en viss summa sen ta ut och föra över till Pinnacle

Någon som sitter på något intressant spel till helgen?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av BettingBroder den 2016-03-05 klockan 17:00.
BettingBroder är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-05, 17:10   #8
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 32
Sharp$: 228


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ruggigt fin lördag för min del, totalt 6-2 och +19.55 hittils. Fick in alla mina Championspel samt en rygg. Tyvärr failade Skatorna och Spurs.

Till kvällen har jag följande levande spel

Ogiltigt spel-ID: 3115682


Ogiltigt spel-ID: 3117274


Ogiltigt spel-ID: 3116762

__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av BettingBroder den 2016-03-06 klockan 14:32.
BettingBroder är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-07, 18:41   #9
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 32
Sharp$: 228


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Wow, helt otroligt dålig Söndag. 1-4 och -12,1. Men nya tag och jag gillar Zenit i Onsdagens CL.

Ogiltigt spel-ID: 3121780



Ogiltigt spel-ID: 3121778



Jobbiga avbräck i försvaret för Benfica där Lisandro Lopez (14/1), Jardel (22/0), Luisao 9/0 och Andre Almeida (Som förövrigt spelat samtliga matcher i gruppspelet) alla saknas. Sen är även Julio Cesar skadad. Han har stått i Benficas mål 24/25 matcher i ligan. In i mål kommer troligtvis 22åriga Ederson Moraes. Första matchen slutade 1-0 till Benfica efter ett 90+ mål av Jonas. Att åka till Ryssland och Zenit är ingen lätt match. Zenit vet att dom har alla möjligheter att vända på detta, och med spelare som Hulk, Dzyuba, Shatov och Danny finns det stora möjligheter till avancemang.

Zenit gick otroligt bra i gruppspelet på hemmaplan där man radade upp segrarna:

2-1 Gent
3-1 Lyon
2-0 Valencia

Zenit saknar viktiga defensiva mittfältaren Javi García 15/1 och vänsterbacken Criscito 12/0.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+1)

Senast redigerad av BettingBroder den 2016-03-08 klockan 15:53.
BettingBroder är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-08, 16:51   #10
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 32
Sharp$: 228


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Full omgång i Championship ikväll! (Förutom Hull-Brentford som är flyttad)

Ogiltigt spel-ID: 3123307



Wolves målsnitt: 2,63
Hemma: 2,70 – 5 senaste hemmamatcherna har gått över 2,5

Bristol målsnitt: 2,46
Borta: 2,35 - 3 raka vinster på bortaplan & 5 gjorda mål.

22 gånger har lagen möts och har ett snitt på 2,91 mål/match

Försvararen Ethan Ebanks-Landell (21/0) har brytit foten och blir borta resten av säsongen. Klart kännbart avbräck. Desto roligare för Wolves är att Michael Zyro är tillbaks i truppen. Polacken värvades i Januari och gjorde succé direkt, 3 fullträffar på 2 ligamatcher inann han skadades. Han startar troligtvis inte, men kan komma in och göra avtryck direkt.

Tror inte att Wolves går mållöst på hemmaplan mot Bristol City, och med Jonathan Kodija (12+2) i spetsen utgör Bristol ett giftigt hot.


Ogiltigt spel-ID: 3121535



Plockade det är oddset igår. Är tredje omgången i rad jag spelar mot Blackburn, senaste gången gick det hem.
Birmingham vann sin förra match hemma mot Hull i Torsdags, medans Blackburn spelade i helgen och åkte på en 1-0 förlust borta mot Burnley. Mycket längre vila för Birmingham och de spelar för playoff plats.

Känner att Blackburn har blivit alldeles för stora favoriter till denna match (2.25-3.61) och med kvartsbollen vi får till 2+ är detta klart spelvärt i min bok.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av BettingBroder den 2016-03-08 klockan 21:39.
BettingBroder är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-08, 19:12   #11
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 32
Sharp$: 228


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 3123592



Kliver in på Cardiff också. Leeds striker Chris Wood (8+3) var ett doubt inför matchen. Han finns varken med i startelvan eller på bänken. Den här matchen kom för tidigt för honom. Saknas gör även backen Cooper (34/1), ett riktigt jobbigt avbräck.

Mycket motivation spelar in i mitt spel där Cardiff ligger på 55 poäng, samma som 6e placerade Sheffield Wednesday, som har en tuff match borta mot Brighton ikväll. Cardiff kan gå upp på playoffplats vid seger i kvällens match samtidigt som SF (troligtvis) tappar poäng.

Det är svintajt mellan lagen som kämpar om playoff, och varenda match är viktig. En sån här viktig match, på hemmaplan mot överkomligt motstånd tycker jag att Cardiff har vettig chans.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av BettingBroder den 2016-03-08 klockan 21:39.
BettingBroder är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-08, 21:16   #12
 
fxstc98s avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Pga jobb, lite här och där
Inlägg: 379
Sharp$: 3168


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Minus 1 plus rött ser tungt ut...

fxstc98 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-08, 21:24   #13
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 32
Sharp$: 228


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fxstc98 Visa inlägg
Minus 1 plus rött ser tungt ut...

A men verkligen... Får jobba in ett till mål i Wolves!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
BettingBroder är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-08, 21:28   #14
 
fxstc98s avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Pga jobb, lite här och där
Inlägg: 379
Sharp$: 3168


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

ser ju tungt ut där med,,,
håller tummarna för dig

fxstc98 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-08, 21:40   #15
 
fxstc98s avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Pga jobb, lite här och där
Inlägg: 379
Sharp$: 3168


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BettingBroder Visa inlägg
A men verkligen... Får jobba in ett till mål i Wolves!
galet ,,, juste iallafall.....




fxstc98 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-08, 22:00   #16
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 32
Sharp$: 228


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fxstc98 Visa inlägg


galet ,,, juste iallafall.....






Aaa haha härlig den var. Desto surare att Bolton kvitterade i 96' och förstörde min fina +0 Ipswich alldeles nyss

Men överlag nöjd med kvällen. +5.1 även fast 2/3 spel i dagboken failade hade jag två fina Huddersfield ryggar som gick in.

Imorgon blir det att jobba in dessa

Ogiltigt spel-ID: 3121780


Ogiltigt spel-ID: 3121778

__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av BettingBroder den 2016-03-10 klockan 17:34.
BettingBroder är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-09, 14:41   #17
 
Maijadonas avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Strömstad
Inlägg: 2 166
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Ja ikväll jobbar vi in Zenit för allt vi är värda!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BettingBroder (+5)
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-09, 16:14   #18
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 32
Sharp$: 228


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
Ja ikväll jobbar vi in Zenit för allt vi är värda!
Ja fy fan vad den ska jobbas in.

Zenit St Petersburg: Lodygin, Anyukov, Neto, Lombaerts, Zhirkov, Mauricio, Witsel, Danny, Kokorin, Dzyuba, Hulk

Benfica: Ederson, Nelson Semedo, Lindelöf, Samaris, Eliseu, Fejsa, Renato Sanches, Pizzi, Gaitan, Jonas, Mitroglou

давайте !!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
BettingBroder är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-10, 11:14   #19
 
Maijadonas avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Strömstad
Inlägg: 2 166
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BettingBroder Visa inlägg
Ja fy fan vad den ska jobbas in.

Zenit St Petersburg: Lodygin, Anyukov, Neto, Lombaerts, Zhirkov, Mauricio, Witsel, Danny, Kokorin, Dzyuba, Hulk

Benfica: Ederson, Nelson Semedo, Lindelöf, Samaris, Eliseu, Fejsa, Renato Sanches, Pizzi, Gaitan, Jonas, Mitroglou

давайте !!
Så trist mål att släppa in i 85 minuten.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-10, 18:00   #20
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 32
Sharp$: 228


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
Så trist mål att släppa in i 85 minuten.
Ja, usch vad hemsk den var

Efter att ha sett elvorna är spelet givet, Dortmunds elva är riktigt stark medans Spurs roterar. Aldrig lätt att spela på Westfalenstadion! Tror Spurs får stryk ikväll.

Ogiltigt spel-ID: 3127131




Dortmund: Weidenfeller, Durm, Piszczek, S.Bender, Hummels, Schmelzer, Weigl, Castro, Mkhitaryan, Reus, Aubameyang

Tottenham: Lloris, Trippier, Alderweireld, Wimmer, Davies; Carroll, Mason, Onomah, Son, Eriksen, Chadli
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+10)

Senast redigerad av BettingBroder den 2016-03-10 klockan 20:39.
BettingBroder är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-03-11, 17:03   #21
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 32
Sharp$: 228


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 3124169



Fortsätter att lasta på övern i Fulhams matcher. Som jag varit inne på tidigare i dagboken har Fulham det högsta målsnittet i serien. Till denna match kommer strikern Woodrow tillbaks, men vad gör det när man har firma Dembele/McCormack i toppform. Bristol har lånat in FW Odemwingie, som håller hög Championship klass. Bristol har nu gjort mål i 4 raka bortamatcher vilket är smått imponerande, något som inte är imponerande är Fulhams placering. Endast 37 poäng inspelade och bara 2poäng från strecket.

Bristol åkte på ett sent mål på stopptid i baken förra matchen (till min stora glädje) och lär vara duktigt revanschsugna imorgon med tanke på att Wolves segermål i 94' kom efter "unsporting behaviour" från Wolves. Duktigt irriterad Bristolcoach efter matchen.

Fulham har hållit EN nolla i de 25 senaste matcherna, där de släppt in 45 mål. (1,80 insläppta/match).

Tror stenhårt på övern i denna match, klickade den tidigt i veckan och nu har den tyvärr droppats en del.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av BettingBroder den 2016-03-13 klockan 10:41.
BettingBroder är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td