Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-07-20, 10:57   #1
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 22
Sharp$: 545

Allt möjligt
Stats: 40 - 29 - 4
ROI: 117.02%
Vinstprocent: 57.97%

Standard

My personal diary


Tjena,

Nu var det ett bra tag sedan jag postade eller var aktiv men fick suget igen så jag ska försöka testa.

Jag kommer fokusera på basket samt tennis främst. Men det kan dyka upp andra spel när jag känner att det är för frestande för att motstå.

Tennis då jag själv har spelat i över 10 år samt följt tennis i princip hela mitt liv (främst ATP touren) och Basket då jag helt enkelt finner denna sport som spännande och oerhört roligt att tippa på då saker sker snabbt.

Då får vi se hur det går

Jag kommer börja denna tråd med att tipsa om 2 matcher som går i U20 EM idag i Basket.


1. Island mot Israel.

Här väger Israel alldeles för tungt. De har vunnit alla matcher i gruppspelet samt i 8-delen. Blandad motstånd visst men de har slagit bland annat Litauen som är bland de bättre lagen i turneringen.

Island i sin tur är lyckligt lottade som har kommit såhär långt. De har haft det tufft i gruppspelet och åkt på stryk mot alla förutom Montenegro i sista matchen. I 8-delen fick de Sverige som ärligt talat hade tur i sina gruppspelsmatcher. Sverige, såklart sämst när det gäller hade ingen chans och gav upp tidigt vilket resulterade i stora siffror när matchen tog slut.

Jag är säker på att resan tar slut för Island här och en rak 2a kan spelas till blyga 1.26 men jag väljer att gå på lite handikapp och tror att Israel vinner med minst 6 bollar till 1.58.

2. Tyskland mot Spanien.

Här kommer Spanien att vinna. 1 förlust på 12 senaste matcherna och enkelt vidare till kvarten. Spanien är alltid bra och har ett lovande ungt lag. Tror att det blir svårt att stoppa dem från att vinna hela turneringen.

Tyskland har kört lite gott och blandat med två förluster i gruppspelet och 1 vinst mot bottenlaget Tjeckien. I åttondelen mötte man Turkiet och vann efter en dramatiskt och jämn tillställning.

Dessa två har mött varandra 5 gånger de senaste 7 åren och Spanien har alltid vunnit komfortabelt. Nu förändras ju spelarna såklart då det är U20 EM men Spanien har ett historiskt mentalt övertag.

Raka 2an kan spelas till 1.3 men jag kommer återigen att gå på handikapp och tror att Spanien vinner med minst 6 poäng till 1.62. Det bör tilläggas att alla handikappspel och live spel är intressanta på Spanien då de brukar ta ledningen tidigt och sällan släppa den.

Lycka till !!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+10), Misär (+5)
Exet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-20, 20:10   #2
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 22
Sharp$: 545

Allt möjligt
Stats: 40 - 29 - 4
ROI: 117.02%
Vinstprocent: 57.97%

Standard

Bra början .

Vet inte aktivitetsnivån i denna forum men jag gör detta främst för min skull så det spelar ingen roll.

Imorgon kommer det några rekar igen. Beroende på när oddsen släpps för B EM i basket.
Exet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-21, 06:20   #3
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 4
Sharp$: 81
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Exet Visa inlägg
Bra början .

Vet inte aktivitetsnivån i denna forum men jag gör detta främst för min skull så det spelar ingen roll.

Imorgon kommer det några rekar igen. Beroende på när oddsen släpps för B EM i basket.
Skall bli intressant att följa, kör hårt
Doggy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-21, 07:01   #4
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 22
Sharp$: 545

Allt möjligt
Stats: 40 - 29 - 4
ROI: 117.02%
Vinstprocent: 57.97%

Standard

Ny rek för dagen blir som utlovat i u20 EM i basket på b-nivå.

Matchen är Polen mot Storbritannien och här tror jag på en skräll enligt oddsen.

Hinner kanske skriva en ordentlig rek senare men jag tror på Storbritannien här.

Lirar +7.5 på Storbritannien samt en liten slant på överspelet .
Exet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-21, 09:42   #5
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 22
Sharp$: 545

Allt möjligt
Stats: 40 - 29 - 4
ROI: 117.02%
Vinstprocent: 57.97%

Standard

Ny rek för dagen blir som utlovat i u20 EM i basket på b-nivå.

Matchen är Polen mot Storbritannien och här tror jag på en skräll enligt oddsen.


Lirar +7.5 på Storbritannien till 1.83 samt en liten slant på överspelet.

Motivering:

Polen har inte imponerat nämnvärt och förlorade senast mot Armenien.
Storbritannien har 3 vinster i bagaget varav ett kom mot Ryssland som är ett bättre lag än Polen.

En vanlig dag så är kanske Polen lite vassare men jag tror på en jämn drabbning och att Storbritannien kan hålla emot.

Drar också en slant på överspelet över 129,5 poäng i matchen helt enkelt för att det är väldigt lågt. Har på känn att det kan bli en 140poäng i matchen.

Match nummer två är Kroatien mot Georgien.

Här tror jag på en utskåpning av Kroatien.

Lirar -19.5 på Kroatien till 1.83

Motivering:
Kroatien är helt enkelt för bra för B EM. De har krossat all motstånd hittills och det som gör reken intressant är att de inte slappnar av så mycket vid stor ledning utan de köttar bara på. De har vunnit med över 20 poäng mot Ungern, Irland och Moldavien i mästerskapet hittils.

Jag skulle säga att Kroatien är överlag bättre än Storbritannien och Storbritannien vann över Georgien med 36 poäng förra året.


Dessa rekar är lite med riskabla än gårdagens men värda en liten slant tycker jag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zajkoo (+25), Lazlo (+5)
Exet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-21, 16:17   #6
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 22
Sharp$: 545

Allt möjligt
Stats: 40 - 29 - 4
ROI: 117.02%
Vinstprocent: 57.97%

Standard

Aj gick inge bra med Kroatien. De var helt tomma tyvärr. Storbritannien satt dock bra med både överspel och handikapp.

Har ett till spel som kommer strax och handlar om överspel på Ryssland / Belgien matchen.
Exet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-21, 16:44   #7
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 22
Sharp$: 545

Allt möjligt
Stats: 40 - 29 - 4
ROI: 117.02%
Vinstprocent: 57.97%

Standard

Nytt spel:

Ryssland - Belgien U20 EM B.

Spel: Match över 132,5.


Motivering:

Belgien är ett väldigt glatt poänggäng både framåt och bakåt. Alla matcher har slutat över för deras del i mästerskapet och jag ser inte varför det skulle ändras nu.

Ryssland har gett och blandat men jag tror att de kommer att hänga med Belgiens tempo och vara offensiva vilket öppnar för mycket poäng i matchen.

Ryssland kommer att vinna matchen men jag tror att de får göra en hel del poäng för att vinna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
Exet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-22, 15:52   #8
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 22
Sharp$: 545

Allt möjligt
Stats: 40 - 29 - 4
ROI: 117.02%
Vinstprocent: 57.97%

Standard

Rek för idag:

Israel U20 - Frankrike U20 (Basket EM)


Semifinal dags och två bra lag möts.
Frankrike bär favoritskapet enligt oddsen men jag är lite tveksam.

Israel har imponerat stort och vunnit alla matcher i mästerskapet hittills relativt bekvämt. Dock har man inte stött på motstånd i Frankrikes kaliber tidigare.

Frankrike har också sett bra ut men hade lite problem mot Montenegro där man hade oavgjort efter full tid men lyckades vinna efter förlängning.

Kollar man statistiken inbördes så möttes dessa två lag för en vecka sedan och då vann Israel med 20 poäng (!). Visst Frankrike kanske hade en dålig dag men man ska inte underskatta hur bra Israel är.

Spel nummer 1: Israel att vinna matchen spelas till 2.60 på bet365.

En chansning visst men tycker att oddsen ska vara ca 50/50 och därför ser jag detta som en bra chans. 100kr på Israel såhär en lördagkväll

Spel nummer 2: Överspel på matchen (över 145,5 poäng i matchen).

Två poängglada lag som möts och här går jag mest på känsla då jag tror att bägge lagen kommer att vinna på offensiv och inte defensiv.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
Exet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-22, 18:40   #9
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 22
Sharp$: 545

Allt möjligt
Stats: 40 - 29 - 4
ROI: 117.02%
Vinstprocent: 57.97%

Standard

Israel vann ! Trevligt. Överspelet satt dock inte då Frankrike var fruktansvärt slöa men plus totalt ändå
Exet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-23, 11:35   #10
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 22
Sharp$: 545

Allt möjligt
Stats: 40 - 29 - 4
ROI: 117.02%
Vinstprocent: 57.97%

Standard

Idag kommer två spel utan tid för motivering: U20 EM Basket

1. Spanien - Frankrike. Spanien vinner här till 1.62.
2. Grekland - Israel . Grekland blir Europamästare till 1.45 (handikapp kan vara intressant).


Spanien har vunnit senaste 5 inbördesmöten och har sett mycket vassare än vad Frankrike har gjort hittills i mästerskapet. Jag ser en relativ poängfattig match där Spanien kommer gå ifrån i första halvlek för att sedan bevaka sin ledning.

Grekland är utan tvekan det bästa laget in Europa just nu och de kommer att slå Israel även under en dålig dag. Mycket ska hända för att Grekland inte ska ta hem detta. Handikapp spelet är intressant här där Grekland vinner med minst 5 bollar till 1.83!

Lägger upp lite andra spel också. Se min spreadsheet

Lycka till.

Senast redigerad av Exet den 2017-07-23 klockan 12:30.
Exet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-31, 00:53   #11
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 4
Sharp$: 81
Standard

Hej!

Vart tog du vägen?
Hoppas du kör vidare.
Doggy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-27, 13:24   #12
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 4
Sharp$: 8
Standard

snyggt!
Trygghanza är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td