Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-24, 00:36   #151
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 396
Sharp$: 221
Standard

jävlar vad mayer +5.5 droppar står i 1.64 nu. -5.5 Står i 2.41 på pinnen interesting
BiggieB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-24, 02:20   #152
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

konstig dropp...
självklart klasskillnad på match-upen.
filtrerade fram federers matcher mot spelare rankade mellan 25-50 och han förlorar sällen set i dessa matcher. jag testar denna till 2,41, nog känns det som större än 41,5% chans att federer vinner med 6-3 6-3 eller bättre här.
__________________



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
speedmagic (+1)
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-24, 18:08   #153
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 396
Sharp$: 221
Standard

0.5 game ifrån. Lite synd tycker fortfarande det var ett bra lir . Men jag antar att det är skillnaden från att vara i form och inte . När jag tittar tillbaka på de här 5 raka torsken tycker jag allvarligt att det bara är ett lir som jag inte borde ha lirat djokovic rak. Blev liksom dubbelspel, jag borde ha nöjt mig med att lira djokovic to win shanghai eller djokovic rak. No matter nya tag! Nya turneringar. Snart vänder trenden hoppas jag :P
BiggieB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-24, 18:15   #154
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4310
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BiggieB Visa inlägg
0.5 game ifrån. Lite synd tycker fortfarande det var ett bra lir . Men jag antar att det är skillnaden från att vara i form och inte . När jag tittar tillbaka på de här 5 raka torsken tycker jag allvarligt att det bara är ett lir som jag inte borde ha lirat djokovic rak. Blev liksom dubbelspel, jag borde ha nöjt mig med att lira djokovic to win shanghai eller djokovic rak. No matter nya tag! Nya turneringar. Snart vänder trenden hoppas jag :P
Känns inte som det knappt är något att diskutera, gör en lika fin REK igen och den kommer sitta!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 00:32   #155
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Som sagt , det är bara att ta nya tag !
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-25, 20:20   #156
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 396
Sharp$: 221
Standard

meh hittar bara streams still st petersburg, världens största skojjarturnering med en massa läggmatcher så den skiter vi i. Hittar ni streams till montpillier eller wien så säg gärna till annars får vi vänta till nästa vecka :(
BiggieB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-26, 13:38   #157
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 37
Sharp$: 738
Standard

Bet365 visar Lacko-Mannarino. Såg det efter att matchen hade börjat. Men de borde kanske visa fler matcher från Montpellier då.
hemirg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-26, 14:23   #158
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 396
Sharp$: 221
Standard

yes jag ser kanon! nu skall vi kolla tennis :P
BiggieB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-27, 05:19   #159
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 396
Sharp$: 221
Standard

2010-10-27 Melzer - Kubot (Annat)


Datum: 2010-10-27
Tid: 06:13
Sport: Tennis
Land: Annat
Liga: Annat
Match: Melzer - Kubot

Spel: Melzer -5
Insats: 5.00
Odds: 1.935
Bolag:

Motivering:
Jag såg melzer lira dubbel och imponerades verkligen av kvaliten på sitt spel. Jag såg även kubot slå blake, men hans spel var klart under den nivå som krävs för att hota melzer. Inte nog med det så jagar melzer en plats i london! Jag tror att melzer går hårt ut och går på kross. 2 - 0 h2h men dessa är rätt gamla. Dessutom har melzer hemmaplan
BiggieB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-27, 05:22   #160
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 396
Sharp$: 221
Standard

2010-10-27 Gil - Tsonga (Annat)


Datum: 2010-10-27
Tid: 06:14
Sport: Tennis
Land: Annat
Liga: Annat
Match: Gil - Tsonga

Spel: Tsonga -5.5
Insats: 5.00
Odds: 1.943
Bolag:

Motivering:
In tsonga I trust det vet alla som följt mina spel . Den här matchen tror jag passar han riktigt fint. Portugisen Gil är en riktig grusråtta och har svårt på hc. Han ör helt enkelt i tsongas klass. Tycker detta odds borde suttit runt 1.85. Visst finns det frågetecken kring tsongas klass, men han har hemmaplan och publiken i ryggen. Fransk kross idag
BiggieB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-27, 18:36   #161
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 396
Sharp$: 221
Standard

hahaha fy fan för melzer. 6 raka torsk. Jävlar vad många möjligheter han hade. Fy fan :(
BiggieB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-28, 05:49   #162
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 396
Sharp$: 221
Standard

jag har beslutat mig för att ta ett break! Efter 7 raka torsk e jag tillbaka på +-0 mer eller mindre. Fortsätter trenden så kommer jag att backa ordentligt. Lika bra att ta ledigt njuta av tennisen och ge sig på att lira senare när jag känner mig säker igen. Just nu känns det som allting jag lirar skiter sig
BiggieB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-28, 08:08   #163
 
Sandys avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2610

Tennis 2015
Stats: 81 - 118 - 5
ROI: 103.27%
Vinstprocent: 40.70%

Standard

Dina spel är inte dåliga, bara det att de inte vill gå in! Mycket "stolpe ut" också.
Ett break på en vecka eller två är det rätta!
Sandy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-30, 07:59   #164
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 396
Sharp$: 221
Standard

2010-10-30 Monfils - Tsonga (Annat)


Datum: 2010-10-30
Tid: 08:40
Sport: Tennis
Land: Annat
Liga: Annat
Match: Monfils - Tsonga

Spel: Tsonga -2
Insats: 5.00
Odds: 2.090
Bolag:

Motivering:
Två av mina favoritspelare möts men Tsonga har en solklar edge!

Tsonga har 2 - 0 i h2h båda på hc. Ena visserligen ihc men skillnaden är inte särskilt stor. resultatet? 6 - 3 6 - 3 och 6 - 0, 6 - 3. Monfils är mer eller mindre tsongas drömspelartyp! Monfils har sjukt svårt att spela offensivt, gång på gång torskar han matcher på att han är ovillig (och oförmögen?) att spela offensivt. Detta ger spelare som Tsonga en riktigt stor fördel eftersom han alltid kommer kunna plocka fram sitt fina nätspel och vinna en massa enkla poäng.

Båda spelarna spelade tre settare igår, men tsonga börjar hitta formen igen efter skadeuppehållet och jag ser han som favorit precis som pinnen. Men jag tror också att matchen kan se ut på 2 sätt. Antigen vinner tsonga stort och täcker linan enkelt som förr. Eller så grindar monfils till sig en seger . Jag tycker att -2 borde stått i 1.80 eller så borde linan varit -3.5, vilket den egentligen bör vara sett till spelstil, historik och dagsform.

Avslutningsvis så bör det nämnas att Isner är en spelare som passar monfils väldigt bra eftersom han saknar tillräckliga offensiva vapen (utom sin serve, resten av hans tennis är medioker precis som övriga amerikaner. Fattar inte vad de gör i USTA tränar serve dagarna i ända???), Simon å andra sidan är som bäst på ihc vilket gör att tsongas seger smäller högre i min bok, även om man inte skall tänka så när det gäller tennis.

VARNING!!!

jag har 7 raka torsk. Det kanske vänder idag eller så skiter det sig igen. Rygga på egen risk, helst inte alls
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
timadolf (+3)
BiggieB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-30, 08:27   #165
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BiggieB Visa inlägg
Datum: 2010-10-30
Tid: 08:40
Sport: Tennis
Land: Annat
Liga: Annat
Match: Monfils - Tsonga

Spel: Tsonga -2
Insats: 5.00
Odds: 2.090
Bolag:

Motivering:
Två av mina favoritspelare möts men Tsonga har en solklar edge!

Tsonga har 2 - 0 i h2h båda på hc. Ena visserligen ihc men skillnaden är inte särskilt stor. resultatet? 6 - 3 6 - 3 och 6 - 0, 6 - 3. Monfils är mer eller mindre tsongas drömspelartyp! Monfils har sjukt svårt att spela offensivt, gång på gång torskar han matcher på att han är ovillig (och oförmögen?) att spela offensivt. Detta ger spelare som Tsonga en riktigt stor fördel eftersom han alltid kommer kunna plocka fram sitt fina nätspel och vinna en massa enkla poäng.

Båda spelarna spelade tre settare igår, men tsonga börjar hitta formen igen efter skadeuppehållet och jag ser han som favorit precis som pinnen. Men jag tror också att matchen kan se ut på 2 sätt. Antigen vinner tsonga stort och täcker linan enkelt som förr. Eller så grindar monfils till sig en seger . Jag tycker att -2 borde stått i 1.80 eller så borde linan varit -3.5, vilket den egentligen bör vara sett till spelstil, historik och dagsform.

Avslutningsvis så bör det nämnas att Isner är en spelare som passar monfils väldigt bra eftersom han saknar tillräckliga offensiva vapen (utom sin serve, resten av hans tennis är medioker precis som övriga amerikaner. Fattar inte vad de gör i USTA tränar serve dagarna i ända???), Simon å andra sidan är som bäst på ihc vilket gör att tsongas seger smäller högre i min bok, även om man inte skall tänka så när det gäller tennis.

VARNING!!!

jag har 7 raka torsk. Det kanske vänder idag eller så skiter det sig igen. Rygga på egen risk, helst inte alls
RYGG!

-1,5 games 2,00 Bet365

Tsonga har hårdare spel och ska ta hem det här normalt, helt enig med dig och tack för en genomarbetad write-up!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td