Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-22, 19:21   #271
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 14
Sharp$: 1279
Standard

Theil, du gör ett superjobb, ta den tid du behöver, men vi är väldigt tacksamma och glada när du kommer tillbaka, för vi hoppas att du verkligen kommer tillbaka.
legthif är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-25, 18:57   #272
 
liehts avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 255
Sharp$: 745


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Skriver bara av mig lite grann..

Vet inte hur många som har tillgång till Genuine-Betting, men de som har det vet säkert att det snackas en jävla massa skit om mig där.

Tydligen ska jag ha läckt ut spel här på sharps, okej tänker man. Dessa spel har postats igår och idag, när jag loggat in en gång på sharps under morgonen. Way to go!

Sen att dom postas bryr mig jag mig inte om, bad dom själv att stänga av mig för jag vill inte ens ha spelen. Har bara en vecka kvar på GB, och hade ändå inte tänkt förlänga.

Men i alla fall, så skrev jag såklart att det inte var jag, samt att dom kunde stänga av mig, för jag har ingen använding för det ändå. Men sen helt plötsligt kom det fram att jag har skrivit skit om Winther och postat en massa idiotiska kommentarer på hans blogg.

Nu vet jag inte hur många personer som läser/läste hans blogg, ett par hundra kanske? Att jag som har en blogg, som är i varje fall, 5 gånger större (BLOGG KRIG ), Skulle skriva något på hans kommentarfält är bara löjligt.

Speciellt med tanke på att jag i 90% av alla spel postar före honom, och han plockar i 50% av fallen upp slashade odds, av mig. Det vet dom flesta som hänger i chatten. Jag har ALDRIG, då menar jag ALDRIG, postat något på hans blogg. Dock har han bekräftat det genom IP-Adress, så det måste ju stämma

Deras resultat är väl okej, men deras marknader får man inte genom mer än tuggumi pengar. +100 units på en 1-10 skala, på 150 spel. Way to go, skit bra...verkligen...nee seriöst...det är bra, absolut inte att man dubblar det resultatet om man var Qirren, Pacman, iCash eller någon annan bra spelare. Själv kan jag med gott samvete säga att jag drar in bra mycket mer än det.


Den här posten har väl ingen mening i sig, utan vill mest säga ännu en gång att det inte var jag som läckte, men det lär dom ju veta snart...Har verkligen inget emot Cappersen på Genuine Betting, dom är väl rätt okej.

Hej hopp allt för mig.
lieht är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-25, 19:09   #273
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Jag bryr mig inte överhuvudtaget om Genuine Bettings spel postas här eller inte, tror ingen annan här gör det heller. Tycker både du och Winther är sharp, så varför inte bara ignorera. Jag förstår inte hur folk ens bryr sig om "bettingbråk" över diverse bloggar och betaltjänster, det kanske är något internetkrig som pågår ovan oss småspelares huvud.

Bettingcommunityn börjar likna Paradise Hotel.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-25, 19:12   #274
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Löjligt krig. Jag kan iaf intyga att du är grön om de vill. Sedan är frågan hur mycket de värdesätter mina ord. Men jag kan iaf skriva det officiellt, inga av de trådar som skapats har kommit från dig.

Bara fortsätta i egen stil Theil, du har bra mycket bättre stats än dom. Ingen idé att sätta sig i ett sandlådekrig heller. Att du sedan som redan har ett namn kring dig ska läcka spel vidare och därmed "sabba" ditt rykte är löjligt att tro. De borde nog veta bättre själv.

Btw om 6 dagar antar jag att du har ett maxspel på G? Du har då haft över 1 vecka på dig att studera
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-25, 19:45   #275
 
liehts avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 255
Sharp$: 745


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Haha, Jo får se när jag orkar posta mina spel.

Det som är lite tråkigt är allt skitsnack och ljug. Som sagt, det betyder säkert inte så mycket att du bekräftar det, dock hoppas jag att de som posta förut fortsätter, så de fattar.

Förstår fortfarande inte hur jag har skrivit skit om winther, det var det konstigaste av allt. Och det tråkigaste är väl att det just är Winther som bekräftat att jag gjort det. Förstår verkligen inte varför då jag inte har något emot någon av dem.

Anyway, im out for now.
lieht är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-25, 19:51   #276
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: St. Julian´s
Inlägg: 405
Sharp$: 281


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Btw, Theil, så ber jag om ursäkt för påhoppen, Winther säger han inte helt bevisa att det var du. Den största anledningen vi tog bort dig är för att du är ny och ärligt talat inte särskillt god vän med Winther. Ingenting annat.

Peace
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-25, 19:55   #277
 
liehts avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 255
Sharp$: 745


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Inte särskilt god vän med winther?

Jag har inte pratat med honom, jag har aldrig sagt något om honom. Förstår verkligen inte var allt kommer ifrån, som jag skrev till eran mail, vill jag ha en bild på att ni lägger upp en ursäkt där det står att det inte var jag.

Att jag har något emot winther, nej det har jag inte. Han är sjukt kunnig, mycket mer än jag. Om jag skulle kunna diskutera hockey med honom skulle jag göra det. Men att dra slutsatsen "inte god vän med winther" är löjligt.
lieht är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-25, 20:00   #278
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: St. Julian´s
Inlägg: 405
Sharp$: 281


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Okej, det är Winther som fått den uppfattningen i alla fall, tyvärr. Det är ngn som kallar sig "T" som ska spamma skit mot honom på sin blogg, han tror det är du. Behöver såklart inte vara så dock ska sägas.
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-25, 20:08   #279
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: St. Julian´s
Inlägg: 405
Sharp$: 281


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag kan också säga att vi hade rätt ta bort dig eftersom du delat konto med annan person, vilket är otillåtet.

Avslutar diskussionen här. Lycka till med ditt spelande framöver.
Luckystrike är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-25, 20:13   #280
rdr
 
rdrs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 31
Sharp$: 276

Allt och inget!
Stats: 40 - 35 - 1
ROI: 100.28%
Vinstprocent: 53.00%

Standard

Theil, I think you are awesome!
__________________
Que Sera Sera!
rdr är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-25, 20:17   #281
 
liehts avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 255
Sharp$: 745


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag nämdes som en avundsjuk idiot som postar idiotiska kommentarer på andras bloggar.


Det är kanske det största understatment jag hört, jag är en dum idiotisk person som inte har något bättre att göra än att posta idiotiska kommentarer på folks bloggar som jag förövrigt inte känner.
lieht är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-25, 20:46   #282
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Vi börjar bli jävligt trötta på att radera och varna folk som inte följer reglerna.
Vi sätter en punkt för diskussionen här då det är fel plats i forat och vill ni ta det vidare så skapar ni en tråd i Offtopic sektionen, där lovar jag er att ni ska få dra på er galonisarna och smutsa ned er precis hur mycket ni vill och ha så många kuk-mätar-tävlingar som ni bara orkar!

//Admin
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-25, 21:17   #283
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Har flyttat över inläggen till https://www.sharps.se/forums/offtopic...ss-med-varann/

Där kan ni fortsätta diskussionen.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-25, 21:27   #284
 
liehts avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 255
Sharp$: 745


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

KP eller någon annan: Ni kan låsa den här tråden.

Orkar inte fortsätta. Känns verkligen inte värt det, först blir man anklagad för att sno spel, sen för att vara läcka ut spel och till sist att skriva kommentarer på andras bloggar som man inte känner. Jag säger det fortfarande dock, allt är bullshit.

Men sen finns det dom som inte tror mig, så varför hålla på och tjafsa. Spelar för mig själv istället.


Vill tacka för tiden på sharps (eller nja, jag stannar ju kvar förstås). Och KP, iCash, Boone för sidan.



ajuste, gjorde en liten snabb räkning på statsen på spelen jag postat i KHL(utan team totals), Preseason, Norge, NHL. Flatbet 10u. Hade väl varit bättre med team totals, är inte i närheten av Luckystrike, så ni får inga gratis spel inte.

Antal spel: 134
Vinstprocent: 73.88%
Netto: +448.95
ROI:132.99%
lieht är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-25, 21:34   #285
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 148
Sharp$: 835
Standard

Happ, bara att respektera ditt beslut gissar jag men det är ju trots allt ingen från Sharps som har anklagat dig för något av det här.

Tack för alla spel du har gett oss i alla fall!
Ryssfemman är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td