![]() |
Ryggar Lokomotiv.
|
Expekt brukar ha om inte Betsafe funkar.
|
Citat:
Hur många mål gör lag 1? (Reguljär speltid) Över 3,5 1.80 Under 3,5 1.90 Hur många mål gör lag 2? (Reguljär speltid) Över 2 2.20 Under 2 1.60 |
givetvis så har inte bet365 mål inom lagen.
|
Citat:
|
Laguppställningarna kommer typ en kvart innan match, så kika in strax innan spelstopp och se.
|
Vart hittar du din stats? Har kollat på en.khl.ru men hittar inga lagtotaler på skott osv.
Tack! Andreas |
|
Citat:
|
Ladbrokes har till 1.66. Fast regular time. Är det samma?
|
yes
|
Ogiltigt spel-ID: 216050 Ok för att Torpedo är i vansinnigt dålig form just nu. Men Dinamo har inte heller sett sådär vansinnigt bra ut på sistonde. Och idag saknar man sin jätte i målet, Garnett samt två av sina bästa defensiva backar. Tror att ett Torpedo som ändå har en bra chans att nå slutspelet kan skrälla här! |
Är de inte rak 1a du lirar?
|
moneyline. finns hos pinnacle
|
2.44 ml på pinnen?
|
Såg nu (16.55) att spelet var offline. När jag la det var det oddset som jag redovisade.
|
Jag fick 3.08 på Pinnen..
|
Citat:
|
Säker?
7:50am 27-Dec-10 8:00am 27-Dec-10 Hockey Money Line Torpedo NN vs Dynamo Moscow for Game. 3.080 |
Citat:
(på ML/AH0 är de ~2.40-2.55) http://img4.hostingpics.net/pics/465...1293466740.png edit: fast pinnen brukar väl kalla även 3-way för money line? |
Saksamma. Jag hoppas att min information om Dinamos avbräck och min grundtanke i själva spelet gick fram iaf :)
|
Då det är ett sådant drag i den här tråden kan jag dra lite sammanfattningar om hur dagens matcher ser ut.
Lokomotiv ska vara glada att ha med sig 1-1 in i andra perioden. Men de brukar alltid bli bättre desto längre matcherna går. Atlant trycker på mot Vityaz som endast mäktat med 4 skott. Dinamo och Torpedo turas om att dra på sig utvisningar och inte mycket till ordnat spel. Torpedo spelade 3-5 i över 1,5 minut i början av matchen. |
1-0 Torpederna
|
2-0 Torpederna
|
2-1 Torpederna..........sluta slåss ffs
|
Ja, varje mål kanske vi inte behöver ta. Det finns det en chatt till.
Ser ändå rätt lovande ut inför sista perioden i samtliga spel, även om Torpedo gärna får sluta dra på sig utvisningar. Atlant har hållt nollan i 8 raka perioder i och med den här. Lokomotiv har bättre kontroll, men ändå jämnt i Cherepovecs. |
Riktigt imponerade idag igen!
:claps: :moneybag: |
Stort tack! Grymt snyggt!
MVH |
Vass form på dig atm Shoreline :omfg:
Tack för att du delar med dig :moneybag: :clap::hattenav::clap: |
Grymt :)
|
grymt snyggt!:)
|
Likförbannat känns det jävligt segt att Torpedo tappar in 2-2 med 1min kvar att spela..
Men nu ska vi inte vara sådana, ännu en plusdag och detta trots att något ljushuvud kopierat mina rekar och lagt upp på klotterplanket. Där och då trodde jag att det var kört :) |
sagolikt
brukar inte stämma in i hyllningskörerna i din dagbok utan ge shapr$ och på så vis vissa min tacksamhet. men nu måste jag ta bladet från munen och tacka för din givmildhet att dela med dig av dina fina spel.
grymt bra dagbok, har redan betygsatt den med 5+ vilket jag hoppas fler gör. går att göra högst upp på sidan här i dagboken. jävligt bra shoreline!! :claps: stort tack :hattenav: |
Vi tackar!
Nu är frågan, Torpedo vinner på straffar. Jag hoppas att ni andra la ett riktigt ML-spel och inte det jag la på Pinnacle i förvirring då jag egentligen vet att amerikanska bookies inte har samma ML regler som europeiska. Så, spelet sitter ju egentligen, men inte fan vinner jag för det :) |
Är ny här och kollade precis din spreadsheet. Sjukaste formen ever. Stort grattis till dig och även ett stort tack!
|
Ni som läser den här dagboken får bestämma hur jag ska göra med Torpedo - OHK, spelet.
Tanken var alltså att spela en ML 1:a, vilket jag gjorde hos Pinnacle, men reglerna är inte desamma där. Torpedo vinner efter straffar och ML 1:an går ju in, men inte till det oddset som jag redovisade när jag publicerade spelet här. Så vad göra. Ändra det till marknadsmässigt odds och rätta det som vinst. Rätta det som förlust, eller void? Spelet går ju in i teorin men personligen får jag inte ut några pengar för det. Så, ja, bestäm ni! |
Tack för dina tips, håller med Comprende din dagbok är 5+.
|
Äsch. Vi gör spelet till vad det blev.
Ordinarie matchtid, och torsk. Ny dag i morgon. Bring on the backlash! |
Tack så mkt shoreline! Hann inte rygga det sista spelet så full pott för mig för en gångs skull :D
Du är grym! Edit: Jaha Torpedo vann.. |
Sick!
Ryggade Yaroslav och det är bara att buga och bocka, sjuk form du har nu :) |