Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-02-10, 23:52   #31

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25
Standard

NY islanders @ Pittsburgh Pittsburgh -1,5 @ 2,02 3 units

Jag skall faktiskt erkänna att Islanders har imponerat en del på mig den här säsongen. De har bland annat slagit Pittsburgh vid ett tillfälle i år redan men då skall det kommas ihåg att det var på deras egen hemmaplan. Pittsburgh har i år ett imponerande hemmafacit med endast två förluster på de senaste nio matcherna och Islanders har bara lyckas vinna mot Pittsburgh två gånger de senaste 14 försöken (då pittsburgh har haft hemmaplan).
Sedan har Crosby och Malkin sakta men säkert hittat formen och gör poäng i nästintill varje match nu för tiden. Jag tror Pitsburgh tar en komfortabel seger och vinner med några måls marginal
rolfens är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-11, 13:30   #32

Standard

Gött med 3 units plus igår. Nu kommer den positiva trenden=)
Gammal 2010-02-11, 13:44   #33

Standard

Edmonton @ Los angeles Los angeles -1,5 @ 1,962 3 units
Inte så mycket att orda om tycker jag. Edmonton gör i år en riktigt dålig säsong och har även långtidsskador på stjärnor som Souray, Hemsky och Khabibulin. I mina ögon Edmontons grundstomme.
Los angeles är riktigt heta i år och har vunnit 9 av de senaste 10 matcherna.
Jag skulle bli otroligt förvånad om Edmonton ställer till problem för LA ikväll.
Gammal 2010-02-11, 16:49   #34
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Vancouver @ Florida Över 5. 3u @ 1.81.
Två lag som har tappat målformen möter varandra i ett rätt kallt Florida. När lagen möts här brukar alltid målen ösas in (4-0-2) och med ett par friska Sedinare som vill toppa formen lite mer inför OS skulle det inte förvåna mig om de hänger dit 4 st bara dem. Sen räcker det med att Luongo läcker in en eller ett par (vilket jag ser han göra i NHL09 rätt ofta faktiskt) så har vi ett gjutet överspel. Linan på 5 känns väldigt omotiverad till två rätt offensiva lag så vi provar med 3u!

Kassan ligger på -5u för övrigt.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td