Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-19, 17:42   #1
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Boone & rolfens snörar skridskorna (NHL)


Här ska ni få se på en dagbok som heter duga.
Jag och min polare rolfens har följt NHL sen flera år tillbaka och känner oss nu redo att börja slänga ut lite NHL-rekar hux flux.

Ni som associerar mitt nick med hög avkastning kanske borde tänka till en gång extra eftersom jag precis börjat att betta på mina egna NHL-rekar. Detta blir alltså mer ett hobbyprojekt och min unitstorlek kommer ligga långt under det vanliga. Mitt mer seriösa projekt där hög avkastning i princip är garanterat kommer att sätta igång så fort vårt spreadsheet är färdigkodat.

Kort och gott, vi börjar vår fiktiva kassa med 100'000 kr där 1 unit motsvarar 1'000 kr.
Våra spel kommer sträcka sig från 1-5 units. Vi kommer betta mycket med känslor och lite med statistik, allt för nöjes skull; alltså tvärtemot spelen som läggs min vanliga kassa.

Första spelen kommer postas lite senare ikväll.

Lycka till alla!
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-19, 17:54   #2
dNa
 
dNas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 868
Sharp$: 255
Standard

Ska bli intressant att se om du har skills även i detta Kommer helt klart följas!
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-19, 18:01   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 20
Sharp$: 138
Standard

Spännande! / Peder
mutain_87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-19, 18:08   #4
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Haha, min känsla säger att detta kommer vara mer vinstgivande än de flesta andras spel iaf.

Kul, men längtar dock mest till spreadsheeten!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-19, 18:57   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 27
Sharp$: 58
Standard

Lycka till.
ceddix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-19, 19:14   #6
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Spel 1:
Toronto @ Atlanta - Under 6.5. 4u @ 2.05

Tycker deras tidigare målrika möten kompenseras genom att båda lagens form är allt annat än stabil. Gustavsson som har fått en rätt trög start i NHL har spelat upp sig sen skadan och han borde kunna stoppa en del ikväll. Atlanta fick även smaka på 6.5 linan igår och då lyckades de inte prestera ett enda mål.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-19, 19:16   #7
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Spel 1:
Toronto @ Atlanta - Under 6.5. 4u @ 2.05

Tycker deras tidigare målrika möten kompenseras genom att båda lagens form är allt annat än stabil. Gustavsson som har fått en rätt trög start i NHL har spelat upp sig sen skadan och han borde kunna stoppa en del ikväll. Atlanta fick även smaka på 6.5 linan igår och då lyckades de inte prestera ett enda mål.
WD rekade också detta, känns stabilt. De flesta linor brukar ju hamna på 5 eller 5,5, detta känns som ett bjudodds.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-19, 19:36   #8
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Gustavsson som har fått en rätt trög start i NHL har spelat upp sig sen skadan och han borde kunna stoppa en del ikväll.
Toskala troligen i målet inatt.

http://twitter.com/jonas640/status/7950512953
__________________
Hard work takes the gamble out of gambling.
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-19, 19:52   #9
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Qirren Visa inlägg
Toskala troligen i målet inatt.

http://twitter.com/jonas640/status/7950512953
Asch då. Min målvaktssida sa Gustavsson. Aja, spelet kvarstår, får hoppas att Toskala inte sållar in några stycken som vanligt.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-19, 19:53   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 28
Sharp$: 3848
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Qirren Visa inlägg
Toskala troligen i målet inatt.

http://twitter.com/jonas640/status/7950512953
Toskala confirmed.

http://www.dailyfaceoff.com/12985/st...anuary-19-2010
Echo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-19, 19:55   #11
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Echo Visa inlägg
Det är samma källa som du ser
__________________
Hard work takes the gamble out of gambling.
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-19, 20:33   #12
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 28
Sharp$: 3848
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Qirren Visa inlägg
Det är samma källa som du ser
Haha, jag kanske skulle börja läsa hela inläggen.
Echo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-19, 20:55   #13
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 17
Sharp$: 25
Standard

Chicago @ Ottawa - över 5,5. 3 u @ 2,03

Ni som sett Chicago spelat hockey den här säsongen vet att de i så gott som alla matcher spelar bländande anfallshockey. Lägg där till att de har ett av NHLs bästa radarpar i Kane och Toews.
Sedan har inte Ottawa några målvakter att hurra för. Tror stenhårt på att Elliotts insats i förra matchen mot Boston (seger för Ottawa med 5-1) var en engångsföreteelse och att han ikväll kommer att visa prov på vilken medioker målvakt han egentligen är.
rolfens är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-19, 21:45   #14
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Ja du Boone, du känner ju till vad jag anser om Hockey, men BOL

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=KYIwun7pajc"]YouTube- nu tar vi dom[/ame]
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-20, 08:45   #15
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Ojoj vilken skön start! 0-2 för -7 units.
Båda blev såklart fittade med uddamålet (även om Toronto/Atlanta under var körd redan vid 3-3), men det vore inte roligt om allt bara fungerade direkt heller!

Hoho jaja, nya tag ikväll!
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td