Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-27, 13:15   #16
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2010-11-27 Bolton - Blackpool (A-League)


Datum: 2010-11-27
Tid: 14:09
Sport: Fotboll
Land: Argentina
Liga: A-League
Match: Bolton - Blackpool

Spel: Bolton -1
Insats: 30
Odds: 1.971
Bolag: Pinnaclesports

Motivering:
Bolton tar emot Blackpool, ett blackpool som har gått ner sig spelmässigt sistone.

Bolton har verkligen spelat upp sig och senaste matchen var riktigt imponerande, jag fick till och med titta extra noga o se om det verkligen var bolton som var på TVn!

Blackpool har inte en bra defensiv och är Bolton hungriga där framme och inte slarvar därbak så tror jag man vinnner med minst 2 mål.

spelar 5u
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-11-27, 13:21   #17
 
Xamdams avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 115
Sharp$: 6
Standard

Ett tips om du skall föra en seriös speldagbok är att inte spela något, och sedan när du inser att du förlorat - ändra spel till motståndaren som du gjorde i din rek på NJ där du senare ändrat till NYI i sheet. Bara ett litet tips sådär.
Xamdam är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-11-27, 13:49   #18
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Racksta Visa inlägg
Ett tips om du skall föra en seriös speldagbok är att inte spela något, och sedan när du inser att du förlorat - ändra spel till motståndaren som du gjorde i din rek på NJ där du senare ändrat till NYI i sheet. Bara ett litet tips sådär.
Haha, jag vet att jag ändrade den! Men inte pågrund utav det du trodde! Jag trodde jag hade tagit Devils naturligtvis. Sen loggade jag in sen förstod jag inte hur jag hade kunnat gå + den dagen. Gick in och granskade min bets, och tror du inte att jag har kryssat i fel i matchen? Idag till det positiva, jag kan kunna med scrn om du naturligtvis vill ha!

Vill inte bli kallad fuskade för att förbättra stats! Det är helt ointressant i denna fråga, då jag för denna för att se hur myk jag förlorar/vinner!

Det sista jag behöver är att ljuga för mig själv om spel!

Här kommer print screen!

http://data.fuskbugg.se/dipdip/scrn.jpg
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-11-27, 14:16   #19
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Hahah! Bra där fondell! Man jobbar sig till turen.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-11-27, 14:54   #20
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ibland hjälper det att vara stressad när man bettar!
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-11-27, 15:25   #21
 
Frikeers avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 158
Sharp$: 64
Standard

Ofta det heter pengarad
__________________
BOL
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Frikeer är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-11-28, 20:19   #22
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Känns som jag har kommit helt fel med denna speldagboken, den hjälper mig inte då jag har bla har ryggat folk och det känns inte rätt.

La även spel idag och hade inte tid att skriva ner de, går dock bra och ser ut att ta hem lite slantar.

Kommer att starta om en speldagbok för att bara fokusera på fotboll, och försöka reka mycket bättre, inte rygga.

Moderator kan stänga/låsa tråden.

Ny tråd kommer upp inom kort.
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-11-28, 22:02   #23
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

Låses på TS begäran.
__________________
Hard work takes the gamble out of gambling.
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td