![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Har inte kollat en väderlek för någon av mina matcher:)
|
Ser verkligen fram emot när du är tillbaka på banan, Du är en del av glädjen när siffrorna rullar upp i kontot. Så vila och ladda batterierna nu.:hattenav::moneybag:
|
I brist på annat startar jag ett sidoprojekt för PRE GAME Trading, jag är ingen stjärna på detta, men jag vill lära mig. Kanske är kul att följa om inte annat?
Detta blir mitt första spel Ogiltigt spel-ID: 420520 Själv spelar jag Peking med +hcp privat, men jag förväntar mig att pengarna kommer hamna på serieledarna HIF. Därav bör betfairs odds på 2.00 inte finnas kvar länge till och jag förväntar mig att kunna boka ur på mellan 1.90-1.92 vilket ger 3-5 ticks. Erfarna trejdare får gärna ge sina tankar på detta spel. Eftersom min avsatta rulle endast blir 1500 så kommer större delen av rullen åka in på varje objekt, men även köpas ur innan start. Så MM får ses som under kontroll. |
No offense
Jag är inte orolig över din form Robin.. Jag ryggar dig titt som tätt och blir sällan besviken! Kriga på! |
Citat:
|
Jag har ingen direkt kunskap pre game trading men oftast sjunker oddset på favoriten lite innan matchstart. Men om du sitter kvar när matchen har startat kan det höjas lite snabbt.
|
Citat:
|
HIF kan nu bokas till 1.91 och 4 ticks kan säkras, kommer avvakta då jag tror den faller mer.
Btw, ska man räkna ticks ex kommision eller ink? |
Ogiltigt spel-ID: 420914 Köper mig ur spelet och bokar oddset 1.89 på Helsingborg, hela 40 kronors vinst oavsett slutresultat :) |
Citat:
|
Citat:
|
Ogiltigt spel-ID: 421694 Testar trade på solklara finska ligaledarna FC Inter, bör vara föremål för dropp under 1.70 |
Med facit i hand hade Djurgården varit en bättre trade.
|
Inter blev en dålig trade, köpte ur mig på break even. Uppdaterar sheetet sen.
|
Ogiltigt spel-ID: 422167 Testar en trade på Hewitt som droppar, hoppas kunna ta 3-5 ticks. |
Okay vad har du för info på det?
Jag hör bara dåliga nyheter om honom, han drog sig ur Eastbourne och rörde sig inte alls bra och kämpade inte. Han har ett bra psyke men om han har något fysiskt problem slår han nog inte Nishikori... Undrar om oddsen droppar verkligen du kan ha rätt men varnar dig. |
Citat:
|
Kör Brage - Ljungskile 2a till 2.75 på BF nu, tradingvara, den har börjat droppa
|
Hewitt kan nu bokas för 1.79 och betydligt fler ticks än förväntat kan köpas, ska man hoppas på fler eller är det dags att gröna ut?
|
Jag skulle hoppa ur, men Bftrader kanske kan komma och ge sina synpunkter :)?
|
Citat:
|
Ogiltigt spel-ID: 422380 Bokade ut på 1.79 och strax därefter kunde jag bokat till 1.77, men man ska inte gapa efter för mycket. Hedgade inte denna rakt av utan la större vinst på Hewitt och hoppas på att oddset rör sig åt hans håll av en anledning:) |
Testar en slant på Häcken som jag tycker står för högt kontra resten av marknaden.
Ogiltigt spel-ID: 422466 |
Ogiltigt spel-ID: 422694 Problem löst |
sorry att ja rapar din dagbok men tipsar lite snabbt om petrova till 3 på bf, hon borde sjunka lite :)
|
Citat:
|
nah ja fick iaf in 500 på 3, antingen släppa vid 2.9 nu innan natten eller se om priserna fortsätter att går min väg över natten :).. blir ju inga pengar, men kul att testa lite och se om man kan lära sig lite trading!
|
Ogiltigt spel-ID: 422952 Testar ett spel på Karlovic, ser ut som denna kommer droppa ned runt 1.45 eller så. |
Citat:
|
Snygga trades Robin! Till skillnad från spelutfall är ju oddsrörelseutfall mer logiska. En marknad ljuger inte medan en match kan förstöras av otur, domartabbar, m.m
Kul att fler fått upp ögonen för oddsbörstrading. Sen är det ju inte fel att vi betalar 10 ggr lägre "skatt" jämfört en aktiebörs. 30% på nettovinst på en aktietrade medan 1,5-5% på en oddstrade. Min egen favorit är halvlekstrading på fotboll. Det lag som spelat bäst i 1:a halvlek sjunker i regel några tics i paus. Fina pengar på 10 min arbete. |
Citat:
Citat:
|
Ogiltigt spel-ID: 423254 Bokar ur på 1.39 och säkrar 30 SEK i vinst på Kubot och 78.30 på Karlovic, bägge ex kommision. |
Ogiltigt spel-ID: 423277 Testar spel på Malisse, bör kunna bokas på 1.70 eller under närmare matchstart. |
Nu sysslar du kanske bara med pre-trading.... Men oddset på Brasilien, 3.18 att vinna CopaAmerica skulle man kanske kunna tradea? Vägen till en ev. final mot favoriten Argentina ser ju inte omöjlig ut....
Man har Ecuador, Paraguay och Venezuela i gruppen. Vid vinst av gruppen möter man sedan nästa bästa 3an, alltså det lägst "rankade" laget som tar sig vidare.... Eventuell semifinal möter man i så fall vinnaren mellan vinnaren i gruppen (Chile,Mexico,Peru eller Uruguay) samt tvåan från den egna gruppen.... Vet inte om det är så intressant, bara en liten tanke ;) |
Jag ryggar dig i CSKA och Goteborg sa far vi hoppas de gar vagen!
|
Malisse kan nu bokas @ 1.70, men jag tror den fortsätter nedåt så jag avvaktar tills imorgon.
|
snyggt!
sitter själv och letar efter möjliga dropp inför morgondagen :) |
Underbara trades Robin, både på Karlovic och Malisse!
Om du går in på more options och klickar i Display P&L on net comission Så har du ju odds/vinst efter comission automatiskt när du börjar skriva i en insats. |