Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-12-07, 06:22   #46
 
Reg.datum: nov 2010
Ort: Stockholm.
Inlägg: 72
Sharp$: 205
Standard

Skitspel i natt.

Testar hcp-dubbel med Schweiz -23.5 och Sverige -16.5 till 3.42. (Betsson)
Iamaweakishspeller är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-07, 13:01   #47
 
Reg.datum: nov 2010
Ort: Stockholm.
Inlägg: 72
Sharp$: 205
Standard

Över 19.5 mål mellan Tyskland och Sverige och över 14.5 mål mellan Ryssland och Finland. Odds: 3.24 Insats: 81.56 kr.

Hcp-spelet på Schweiz satt hur säkert som helst. 37-0 (!) Hoppas att Sverige klarar linan på 16.5 mål.
Iamaweakishspeller är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-07, 19:38   #48
 
Reg.datum: nov 2010
Ort: Stockholm.
Inlägg: 72
Sharp$: 205
Standard

Blir två chansdubblar på Champions League ikväll.

Som väntat har Barcelona en väldigt reservbetonad laguppställning, men det är ändå Barcelona. Hoppas på en rolig match där reserverna får visa sig. Spelar Barcelona (-1.75) och "Tottenham gör mål" till 2.93. (Betsson)

Kör också en dubbel på Betway med Barcelona och Manchester United "över 1.5 mål" till 2.54.

Barcelona är Barcelona och jag tror att de grejar en stabil seger. Det har ju inte gått särskilt bra mot Rubin Kazan tidigare, men ikväll hoppas jag att det blir ändring på det. United har både Rooney och Berbatov på plan från start och den sistnämnde har onekligen hittat målet igen. De borde kunna pissa in två baljor ikväll, trots att motståndet heter Valencia.

Nu blir det kaffe och jordnötter framför TV 10.

NHL och NBA gick åt helvete igår natt men jag tar nya tag i natt.
Iamaweakishspeller är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-07, 22:12   #49
 
Reg.datum: nov 2010
Ort: Stockholm.
Inlägg: 72
Sharp$: 205
Standard

Fick halv vinst på Barca-spelet men Tottenham-spelet satt med råge. United däremot lyckades inte göra två mål.

Kör NHL och kanske NBA senare.
Iamaweakishspeller är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-07, 23:50   #50
 
Reg.datum: nov 2010
Ort: Stockholm.
Inlägg: 72
Sharp$: 205
Standard

Kör två dubblar i natt.

Läste någonstans att Denver ska vara ett bra spel. Kollade runt lite och det verkar ju vara schyst. Kör dels en dubbel med Denver och Boston till 3.69, dels en dubbel med Denver och Edmonton till 4.32.

Vetefan om jag orkar sitta uppe och kolla på ishockeyn i natt. Kanske.
Iamaweakishspeller är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-08, 11:18   #51
 
Reg.datum: nov 2010
Ort: Stockholm.
Inlägg: 72
Sharp$: 205
Standard

Denver torskade och Edmonton och Boston X:ade. X-system i Elitserien och NHL verkar fungera. Men om jag testar ett kommer det inte bli några kryss den omgången. Kanske ska testa under-spel istället.
Iamaweakishspeller är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-09, 14:33   #52
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Iamaweakishspeller Visa inlägg
Denver torskade och Edmonton och Boston X:ade. X-system i Elitserien och NHL verkar fungera. Men om jag testar ett kommer det inte bli några kryss den omgången. Kanske ska testa under-spel istället.
Kör isåfall med ot included, så kan det inte bli kryss.
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-09, 16:32   #53
 
Reg.datum: nov 2010
Ort: Stockholm.
Inlägg: 72
Sharp$: 205
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fondell Visa inlägg
Kör isåfall med ot included, så kan det inte bli kryss.
Jag menade att bara spela på X. Men det gick åt helvete, förstås. Inga kryss när jag lirade på det.

Men har en dubbel med hcp-spel på Schweiz och Sverige till 3.11. Schweiz-spelet är redan inne och väntar bara på Sverige-spelet också. Känns bra. -6.5 på Sverige känns "säkert".
Iamaweakishspeller är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-09, 19:07   #54
 
Reg.datum: nov 2010
Ort: Stockholm.
Inlägg: 72
Sharp$: 205
Standard

Som sagt, liten BR = gambling. Innebandy-dubbeln gjorde att jag nu har 1400 kr på Betsson och 700 kr Betway.
Iamaweakishspeller är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td