Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-12-16, 06:36   #1
 
Gliders avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 104
Sharp$: 675

Glider NBA 2011-12
Stats: 171 - 123 - 8
ROI: 98.15%
Vinstprocent: 58.16%

Standard

Gliders NBA: Noll till 100u på XX dagar


Äntligen!!

Nu är det snart äntligen dags för min specialitet, nämligen NBA.
Jag måste erkänna att jag ett tag var lite orolig att det inte skulle bli någon säsong över huvud taget men det löste ju sig fint till slut.

Jag har varit en vinnande spelare på NBA under samtliga säsonger jag spelat sedan jag började 2008/2009. Det är den sport jag gillar mest och följer många matcher live då jag bor i USA under delar av året. Jag har ofta spelat olika typer av systemspel och både följt olika cappers samt tagit ut egna matcher. Det var dock under förra säsongen som jag blev introducerad till 2-6 systemet av iCash och tog mina NBA vinster till nya höjder. Under slutet av säsongen utvecklade jag mitt eget system NBA-handicapping och det är med stor förväntan som jag ser fram emot den kommande säsongen.

Jag har ägnat massvis med timmar åt backtestning och att gå igenom NBA statistik för att kunna förfina mina filter och metoder. Just nu är jag i slutfasen av att implementera systemet på förra säsongens. Jag har manuellt gått igenom statistiken för samtliga 2500 matcher och håller på att lägga in alla spel i ett spreadsheet för att få en bra överblick av resultatet. (Och det ser GRYMT Bra ut!! Postar det senare när det är klart!)

"Noll till 100u på XX dagar" är målet. Jag vill visa att det GÅR att tjäna stora summor på kort tid utan att ta alltför stora risker med bankrullen.

Denna speldagbok skapar jag med en tanke att höja intresset för NBA i Sverige (och givetvis hjälpa folk i detta forum att tjäna en extra hacka). Syftet är att visa hur lönsamt och spännande det kan vara att spela på (herr)basket. (om ni nu inte redan visste det)
Vissa kommer kanske ihåg att jag även hade en speldagbok i somras för damernas basket. Det var min första säsong med WNBA och där finns definitivt utrymme för förbättringar. Herrarnas NBA är dock mycket mer förutsägbart och lönande att spela på enligt mig.


Jag kommer att posta ett urval av matcher från mitt system så ni kan följa med hur det går. (jag lovar inte hur ofta jag hinner med, men ska försöka posta regelbundet).

Vill ni rygga så gör ni det givetvis på egen risk.
Lär er då 2-6 systemet om ni inte redan kan det för det är vad jag utgår ifrån!

Ser fram emot en lönsam basketsäsong!



Glider

PS. Ställ gärna frågor! Jag svarar dock inte på vad jag tror om "den" eller "den" matchen och reken.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grnvit (+10), RealBigfoot (+1), Rejs (+1), Shell Peppe (+3), smak (+3), KP (+5), Soap (+5), vessl123 (+1), Maijadona (+3)

Senast redigerad av Glider den 2011-12-16 klockan 06:38.
Glider är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-16, 07:04   #2
 
Vurpans avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 543
Sharp$: 2511


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lycka till! NBA växer mer och mer för mig, så ska bli kul att följa
Vurpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-16, 10:30   #3
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Kul att du är tillbaka!

Har du gjort spreadsheet än?
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-16, 21:08   #4
 
Gliders avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 104
Sharp$: 675

Glider NBA 2011-12
Stats: 171 - 123 - 8
ROI: 98.15%
Vinstprocent: 58.16%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vurpan Visa inlägg
Lycka till! NBA växer mer och mer för mig, så ska bli kul att följa
Tack!

Citat:
Ursprungligen postat av Grnvit Visa inlägg
Kul att du är tillbaka!

Har du gjort spreadsheet än?
Tack!
Håller på och lägger in förra årets spel i ett spreadsheet nu och det blir klart i början på nästa vecka (tror jag), då kan ni få titta på det. Det är många matcher som ska läggas in så det tar tid.

Spreadsheet för årets säsong kommer upp någon dag innan matchstart.
Glider är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-18, 07:41   #5
 
Pohjans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Båstad
Inlägg: 419
Sharp$: 1704

Crusher
Stats: 177 - 177 - 12
ROI: 97.88%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Välkommen tillbaka ska självklart följa denna dagbok. Lycka till!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Se där Sveriges bästa, Stolt och stark, Och när stormen river, Ger vi allt, Ända sedan gamla dagar
Under våran ljusblå fana,står vi upp, För himmelsblått
Heja Malmö
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Pohjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-18, 11:22   #6
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Glider Visa inlägg
...
Jag kommer att posta ett urval av matcher från mitt system så ni kan följa med hur det går. (jag lovar inte hur ofta jag hinner med, men ska försöka posta regelbundet).
Nu är det kanske bara jag som är seg från gårdagen men om jag förstår dig rätt så postar du alla matcher från systemet i ditt spreadsheet respektive ett urval i din dagbok?

Jag stämmer in i talkören att detta verkar synnerligen intressant!
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-19, 14:44   #7
 
Gliders avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 104
Sharp$: 675

Glider NBA 2011-12
Stats: 171 - 123 - 8
ROI: 98.15%
Vinstprocent: 58.16%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
Nu är det kanske bara jag som är seg från gårdagen men om jag förstår dig rätt så postar du alla matcher från systemet i ditt spreadsheet respektive ett urval i din dagbok?

Jag stämmer in i talkören att detta verkar synnerligen intressant!

Ja, jag kommer bara att posta ett urval här i dagboken. Övriga kommer att postas i mitt spreadsheet i efterhand.

Att posta alla picks här innan matchstart kräver också mycket extra tid dagligen (vilket jag märkte under WNBA säsongen att det var ett stort åtagande). Jag tänker istället posta och följa ett urval av mina matchserier i dagboken så jag vet att jag hinner med och samtidigt ger jag er en en fair chans att kunna rygga.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
joppoe (+3), Soap (+1)

Senast redigerad av KP den 2011-12-21 klockan 12:13. Anledning: Borttagning utav regelbrott.
Glider är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-19, 21:34   #8
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Och vad kommer avgöra vilka picks du väljer att gå ut "offentligt" med, Glider?
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-20, 03:46   #9
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 39
Sharp$: 1145
Standard

Låter mycket intressant inför NBA säsongen måste jag säga.
Du säger att du har klienter som betalar för alla dina picks under säsongen, lite nyfiken på den möjligheten och vad det skulle kosta?

Robbanh
robbanh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-20, 05:06   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 536
Sharp$: 1780


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Helt meningslös dagbok om du ska posta i efterhand! Vem med lite kött på benen tar en sådan dagbok på allvar? Och hur skulle det hjälpa någon att tjäna pengar om man bara har tillgång till några spel då och då utan kontinuitet..
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Bobbobula är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-20, 05:25   #11
 
GianniAgnellis avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: allt är relativt
Inlägg: 149
Sharp$: 565

italia
Stats: 45 - 46 - 8
ROI: 110.30%
Vinstprocent: 49.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bobbobula Visa inlägg
Helt meningslös dagbok om du ska posta i efterhand! Vem med lite kött på benen tar en sådan dagbok på allvar? Och hur skulle det hjälpa någon att tjäna pengar om man bara har tillgång till några spel då och då utan kontinuitet..
Hur blir dagboken meningslös bara för att han postar alla sina spel i efterhand i sitt spreadsheet?
__________________
gentile i chatten

"Le Bron James ska möta sitt gamla lag ifrån new york på madison square guarden. Men eftersom du inte är särskillt insatt i basketen så ska jag förklara.." - TheDarkKnight
GianniAgnelli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-20, 08:51   #12
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bobbobula Visa inlägg
Helt meningslös dagbok om du ska posta i efterhand! Vem med lite kött på benen tar en sådan dagbok på allvar? Och hur skulle det hjälpa någon att tjäna pengar om man bara har tillgång till några spel då och då utan kontinuitet..
Detta är ju en dagbok, inte en speltjänst. Han kan skriva om vädret dag ut och dag in om han så känner för det.
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Vurpan (+1)
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-20, 09:54   #13
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 536
Sharp$: 1780


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimzelen Visa inlägg
Detta är ju en dagbok, inte en speltjänst. Han kan skriva om vädret dag ut och dag in om han så känner för det.
Japp, tror dock de flesta medlemmarna är här för att tjäna pengar och inte läsa om vädret och vad glider spelade IGÅR.
Därför tycker jag den känns helt meningslöst och känns bara som reklam för sin egen tjänst.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Bobbobula är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-20, 11:18   #14
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bobbobula Visa inlägg
Japp, tror dock de flesta medlemmarna är här för att tjäna pengar och inte läsa om vädret och vad glider spelade IGÅR.
Därför tycker jag den känns helt meningslöst och känns bara som reklam för sin egen tjänst.
Trots allt behöver man inte läsa alla dagböcker. Vill man inte rygga så ryggar man inte. Vill Glider lägga in spel i efterhand så låt han göra det.
Jag tror i alla fall att de flesta kommer vara tacksamma för de spel som Glider delar med sig av.

God jul
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-20, 14:37   #15
 
Gliders avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 104
Sharp$: 675

Glider NBA 2011-12
Stats: 171 - 123 - 8
ROI: 98.15%
Vinstprocent: 58.16%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Och vad kommer avgöra vilka picks du väljer att gå ut "offentligt" med, Glider?
Jag kommer att posta picks framtagna utifrån samma urvalskriterier som jag använder för att få fram alla mina NBA spel.
Eftersom jag postar spel som bygger på 2-6 systemet så kommer jag att välja matcherna så att jag har möjlighet att posta seriens samtliga matcher i dagboken.


Citat:
Ursprungligen postat av Bobbobula Visa inlägg
Helt meningslös dagbok om du ska posta i efterhand! Vem med lite kött på benen tar en sådan dagbok på allvar? Och hur skulle det hjälpa någon att tjäna pengar om man bara har tillgång till några spel då och då utan kontinuitet..

Kontinuiteten finns där genom att jag kommer att posta alla spel i de serier jag påbörjar (liknande 2-6 systemet). De som följer kommer att kunna tjäna pengar om de följer serierna. (och även om man spelar flat bets kan man nå omkring 60% @1.82 enligt statistiken)

Citat:
Ursprungligen postat av Bobbobula Visa inlägg
Japp, tror dock de flesta medlemmarna är här för att tjäna pengar och inte läsa om vädret och vad glider spelade IGÅR.
Därför tycker jag den känns helt meningslöst och känns bara som reklam för sin egen tjänst.
De spel som jag i efterhand kommer att lägga in i mitt spreadsheet gör jag främst för att ha för min egen statistik för att bättre kunna hålla koll på hur jag ligger till.

Just nu håller jag till exempel på att skapa ett spreadsheet med picks från förra säsongen. Det är ett backtest med exakt samma metoder som jag kommer att använda för att ta ut denna säsongs matcher. Jag stegar igenom säsongen "dag för dag" och tar ut mina picks till spreadsheetet. Jag tror att det resultatet till stora delar avspeglar hur det ett riktigt resultatet skulle sett ut och därför är det intressant för mig.
Jag kommer nog även att posta en länk till detta spreadsheet här i dagboken om ett par dagar då jag tror att fler personer kommer att ha nytta av det. (det är ca 100 picks per månad så det tar några timmar att fylla i )

Senast redigerad av KP den 2011-12-21 klockan 12:12. Anledning: Borttagning utav regelbrott
Glider är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td