Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-19, 18:26   #16
 
Lunkans avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 205
Sharp$: 899
Standard

Låter intressant, sitter själv på Wolfsburg DnB. Tycker att Wolfsburg är ett bättre lag och jag anser nog att M'gladbach haft en hel del tur i början, samtidigt som Wolfsburg haft lite otur. Gjorde en bra match mot Bayern.

Jag tror att M'gladbach tur kommer att brytas här. Lite skadedrabbade också, viktigaste spelaren som är borta är Camargo som gjorde målet mot Bayern.
Lunkan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-19, 19:45   #17
 
smaks avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 284
Sharp$: 1511

Smaks komplott
Stats: 60 - 71 - 5
ROI: 106.57%
Vinstprocent: 45.80%

Standard

Tog en kvart
smak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-19, 21:14   #18
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 21
Sharp$: 288
Standard

Ska väl försöka lägga någon till ikväll, ska jobba imorgon, men vete fan hur det fungerar med spreadsheet o sånt, mycket mög bara.
Baggio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-19, 22:00   #19
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Baggio Visa inlägg
Ska väl försöka lägga någon till ikväll, ska jobba imorgon, men vete fan hur det fungerar med spreadsheet o sånt, mycket mög bara.
1. Gå till https://www.sharps.se/spreadsheet
2. Tryck på "Skapa nytt spreadsheet"
3. Gå in i spreadsheetet
4. Börja skriv namnet på något av lagen i den matchen du ska spela på i "infoga"-rutan
5. Tryck på lagnamnet du ska spela på så fylls det mesta i av sig själv
6. Fyll själv i de uppgifter som saknas så som eventuellt hcp, insats och odds
7. Tryck på lägg till
8. Efter matchen är klar rättar du genom att klicka i den aktuella rutan av "Win", "Loss" eller "Push" som finns längst till höger i sheetet

Det hela är inte särskilt krångligt utan ett väldigt bra och överskådligt hjälpmedel.
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-19, 22:55   #20
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 21
Sharp$: 288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DamageINC Visa inlägg
1. Gå till https://www.sharps.se/spreadsheet
2. Tryck på "Skapa nytt spreadsheet"
3. Gå in i spreadsheetet
4. Börja skriv namnet på något av lagen i den matchen du ska spela på i "infoga"-rutan
5. Tryck på lagnamnet du ska spela på så fylls det mesta i av sig själv
6. Fyll själv i de uppgifter som saknas så som eventuellt hcp, insats och odds
7. Tryck på lägg till
8. Efter matchen är klar rättar du genom att klicka i den aktuella rutan av "Win", "Loss" eller "Push" som finns längst till höger i sheetet

Det hela är inte särskilt krångligt utan ett väldigt bra och överskådligt hjälpmedel.
Jag har skapat ett spreadsheet, men jag hittar ingen "infoga"-ruta :S.

Kalla mig seg, men visa gärna en printscreen, orkar inte fylla i sånt mög annars.

Tacksam för hjälp

Jag kanske har länkat den fel, har speldagboecker/baggio som länk, kanske helt fel? För jag kommer bara till en vit sida om jag trycker på den.

EDIT: Länkat fel bara, det ska vara ordnat nu. Hinner dock inte lägga så många matcher inför imorgon

Senast redigerad av Baggio den 2011-08-19 klockan 23:23.
Baggio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-20, 00:04   #21
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 21
Sharp$: 288
Standard

2011-08-20 Sunderland - Newcastle (Premier League)



Datum: 2011-08-20
Tid: 13:00
Sport: Fotboll
Land: England
Liga: Premier League
Match: Sunderland - Newcastle
Period: ft

Spel: Sunderland 1
Insats: 203.00
Odds: 1.900
Bolag:

Motivering:
Newcastle har byggt om laget och tappat sina två viktigaste spelare, Kevin Nolan och Andy Carroll. Det var just dessa två herrar som utmärkte sig i matcherna av derbykaraktär.

Istället har man tryckt in 2-3 nya spelare, helt utan passion eller någon lärdom av engelsk fotboll. Spelare som tyvärr inte kommer hålla måttet för Newcastle i år, som har tappat sin ryggrad.

Nu förlorade man även Enrique på vänsterbacken, och har alltså ingen naturlig vänsterback i laget längre.

Sunderland imponerade stort mot Liverpool och har köpt sig 11 nya spelare för pengarna de fick av Henderson.

Oavsett hur matchen slutar så är jag säker på att Sunderland kommer att föra spelet och jag ger dem stora odds att vinna. Ser inte hur Ba och Ameobi kan störa bara, medan Sunderland har fart och fläkt framåt med vassa yttrar.

Tror att Sunderland kommer bli topp-7 i år med truppen de har och hemmaspelet.

Jag safe-spelar med -0.25, då får man halva insatsen tillbaka vid oavgjort. Till 1.90 tycker jag det är jättebra.

En vinst för Sunderland runt 2 mål ser jag som troligt, men spelar hellre safe och ökar sakta.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
rico (+2), Shell Peppe (+1)
Baggio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-20, 00:14   #22
 
Fakes avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 404
Sharp$: 5126

Regnskap
Stats: 224 - 201 - 27
ROI: 102.42%
Vinstprocent: 52.71%

Standard

Enig i spillet. Har Sunderland i en liten dobbel med Furth -1. Det som taler imot spillet er at Sunderland kun har vunnet en av de siste 13 kampene mot Newcastle i Premier League. På en annen side så har Newcastle vunnet kun en av de siste ni bortekampene i Premier League. Derfor kan det nok være best med -0.25 som du har tipset om her. Lykke til!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Baggio (+10)
Fake är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-20, 00:22   #23
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 21
Sharp$: 288
Standard

2011-08-20 Chelsea - WBA (Premier League)



Datum: 2011-08-20
Tid: 18:30
Sport: Fotboll
Land: England
Liga: Premier League
Match: Chelsea - WBA
Period: ft

Spel: Chelsea
Insats: 203.00
Odds: 2.800
Bolag:

Motivering:
Chelsea spelade mycket bra mot svårspelade Stoke i första matchen och det märks att Villas-Boas redan har satt lite prägel på Chelsea. Torres såg pigg ut.

WBA spelade helt okej mot Man Utd, men är ett helt annat lag på bortaplan. Man kommer spela sin kontringtfotboll och sjunka lågt ner. Men jag är ganska säker på att Chelsea kommer att mala på från sekund ett och sedan bara öka.

Hemma på Stamford Bridge är man starka. Andra bolag låg ner mot 2.50 på denna och jag trodde inte man skulle få så högt som 2.80 för att Chelsea vinner båda halvlekarna.

Man kan ju räkna med att spelare som Anelka, Drogba och andra offensiva krafter kommer in och är sugna på att visa Villas-Boas med.

Notera kan man, att Hilario kommer stå då Chech skadade sig. Men detta ska inte påverka matchen så mycket då Chelsea kommer vara så pass spelförande att han inte kommer vara inblandad i så många situationer, plus att det är en målvakt som lätt hade kunnat gå in i många lag i PL enligt min åsikt.

Jag tycker oddset gör det värt en peng och jag spelar alltid flat.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
rico (+2)
Baggio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-20, 01:01   #24
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 21
Sharp$: 288
Standard

2011-08-20 Werder Bremen - Freiburg (Bundesliga)



Datum: 2011-08-20
Tid: 15:30
Sport: Fotboll
Land: Tyskland
Liga: Bundesliga
Match: Werder Bremen - Freiburg
Period: ft

Spel: Över 2.5
Insats: 203.00
Odds: 1.670
Bolag:

Motivering:
Werder Bremen har lite skador, speciellt på offensiva spelare, men de har bra bredd och så offensiv fotboll som Werder Bremen spelar, så skapar de alltid chanser. Snabba spelare i Marin och Rosenberg t.ex.

Claudio Pizarro förväntas göra comeback imorgon också efter lite skadehelvete, och han är alltid på hugget hemma.

Freiburg har den evigt hete Cissé i anfallet som redan gjort mål i båda matcherna och kommer ställa till det. Freiburg har några defensivt viktiga spelare borta med till matchen och dessa möten brukar sluta med 3-4 mål.

Jag safespelar och nöjer mig med 1.67 på över 2.5 mål, hade kunnat gå för 2.75 som lina med, men tar hellre hela vinsten om det skulle kärva i offensiven. Det är ju fortsatt tidigt på säsongen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
rico (+5)
Baggio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-20, 01:05   #25
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 21
Sharp$: 288
Standard

2011-08-20 Dortmund - Nürnberg (Bundesliga)



Datum: 2011-08-20
Tid: 15:30
Sport: Fotboll
Land: Tyskland
Liga: Bundesliga
Match: Dortmund - Nürnberg
Period: ft

Spel: Dortmund -1.25
Insats: 203.00
Odds: 1.810
Bolag: Sbobet

Motivering:
Sista reken idag, sen få det räcka.

Dortmund visade upp lysande spel hemma mot Hamburg i första matchen och körde över dem. I andra matchen mot Hoffenheim förlorade de överraskande, då Hoffenheim var oerhört skadedrabbat i tillägg.

Men Dortmund är otroligt svårspelade hemma, och har ett enormt stöd från publiken.

Nürnberg är tråklaget som lyckades spela till sig en bra placering förra året tack vare ett bra försvarsspel. Idag saknas förstamålvakten och detta är en extra fin bonus.

Nürnberg kommer få svårt att ens göra mål och Dortmund gör minst 2 mål känner jag på mig.

Samma sak här, jag spelar hellre safe, -1.25 till 1.81 hemma är finfint. Vid vinst med enbart 1 mål får ni halva insatsen tillbaka.

Lycka till om ni ryggar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
rico (+5)
Baggio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-20, 11:34   #26
 
phekstroms avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 109
Sharp$: 1615


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Skrattar lite när du använder ordet "mög". Men lycka till idag osv.
phekstrom är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-20, 12:16   #27
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vad hittar du 2.8 för att Chelsea ska vinna båda halvlekarna??

Du måste ha sett fel..
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-20, 13:39   #28
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fondell Visa inlägg
Vad hittar du 2.8 för att Chelsea ska vinna båda halvlekarna??

Du måste ha sett fel..
Paddy Power har kvar, andra kan ha haft. Gör om gör rätt.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-20, 15:21   #29
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 21
Sharp$: 288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fondell Visa inlägg
Vad hittar du 2.8 för att Chelsea ska vinna båda halvlekarna??

Du måste ha sett fel..
Sorry, såg att bolaget hade fallit bort där.

Jodå, det fanns, men kommer inte ihåg bolaget, men PaddyPower har i alla fall.

Tråkigt att Sunderland inte vann, såg första 30 min av matchen på min rast och då var det spel mot ett mål, fast Newcastle skulle haft straff och S.Larsson rött kort väldigt tidigt med.

Som Newcastle-fan är jag inte förbannad precis

Pengarna kommer och går ändå, allting blir inte rätt, och då känns det bra att det var Newcastle som berövade mig på pengarna.

Werder Bremen - Freiburg är redan i halvtid rätt och Dortmund ser segstartade ut, 0-0 i ht
Baggio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-21, 14:05   #30
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 21
Sharp$: 288
Standard

2011-08-21 Hannover - Hertha Berlin (Bundesliga)



Datum: 2011-08-21
Tid: 17:30
Sport: Fotboll
Land: Tyskland
Liga: Bundesliga
Match: Hannover - Hertha Berlin
Period: ft

Spel: Hannover
Insats: 202.00
Odds: 2.280
Bolag: 188Bet

Motivering:
Var nära att sätta kaffet i halsen här.

Hannover som kom fyra förra säsongen, och var otrooooligt nära att knipa en CL-plats, möter Hertha Berlin, tränade av Marcus Babbel, som är nykomlingar, hemma! och oddset är 2.28 (2.30 på några mindre seriösa bolag).

Hertha Berlin fick med sig fyra skott på mål mot Nürnberg och över 20 skott i matchen efter borta mot Hamburg, men Hamburg är inte riktigt stabila och att lita på i år (0-5 igår mot Bayern M).

Hannover har inlett med två raka segrar och i veckan passade de på att besegra Sevilla med 2-1 i kvalet till Euroleague med.

Jag anser att Hannover har en av de bättre anfallsuppsättningarna i Bundesliga, med Abbodalleh, Schlaudraff och Ya Konan.

Jag förväntade mig ett odds runt 1.80, så jag tycker detta är sinnessjukt, kan även vara jag som värderar sjukt, men jag måste ta detta.

För de som tvekar går det bra med -0.25 till runt 2.00 också.
Baggio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td