Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-21, 14:08   #31
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Hannover har en Europa League match om 4 dagar, kan vara något att tänka på ifall de ställer över spelare.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-21, 14:19   #32
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 21
Sharp$: 288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Hannover har en Europa League match om 4 dagar, kan vara något att tänka på ifall de ställer över spelare.
Medveten om detta, men de kommer starta med starkaste laget ändå. Om de ska klara av europaspel måste de göra sig vana vid att lira massa klämmatcher mitt i veckan enligt presidenten och enligt hemsidan ska det inte vara någon anledning att vila spelare heller.

Hannover har vunnit 8 av 9 senaste matcherna hemma.
Baggio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-21, 18:20   #33
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 21
Sharp$: 288
Standard

Vad kan man säga om Hannover, dominans och jag tror 8-0 i skott på mål i första halvlek, chanser missades.

I 82e minuten gör Hertha 1-1 efter 5 minuters tryck.

I 88e minuten gör Hannover 2-1, men det döms felaktigt bort, exteeeeemt dåligt av linjedomaren då det var på en frispark från halva plan och han står i linje.

Skall vara 3 poäng här, men men, domaren kan missa ibland han med.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+1)
Baggio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-21, 18:50   #34
 
Rilles avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Örebro län
Inlägg: 207
Sharp$: 436


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Domarn var matchen igenom vidrig. 2-1 målet var sinnessjukt att han dömde bort, seriöst hannover borde ha lämnat arenan, man kan inte spela fotboll när en sån människa får ha all makt att påverka matchen, det finns inget logiskt över situationen.
Rille är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-15, 16:54   #35
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 21
Sharp$: 288
Standard

2012-01-15 Milan - Inter (Serie A)



Datum: 2012-01-15
Tid: 20:45
Sport: Fotboll
Land: Italien
Liga: Serie A
Match: Milan - Inter
Period: ft

Spel: Under 2.5
Insats: 197
Odds: 1.82
Bolag: Sbobet

Motivering:
Motivering

Inter och Milan är de två mest formstarka lagen i ligan just nu.

Inter har 5 raka vinster och 13-1 i målskillnad. Milan dras av lite inre stridigheter och Nesta är osäker.

Aquilani missar sedan tidigare och där försvinner lite offensiv lusta för Milan.

Inter lär ligga på defensiv och jag tror Milan får svårt att komma till anfall. Inter har fysiskt starka backar som kommer ställa till det för Zlatan och Robinho.

Jag förväntar mig en tajt match där det defensiva mittfältet kommer att styra.
Baggio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td