Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Speldagböcker (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/)
-   -   Lazlo Lirar! (https://www.sharps.se/forums/speldagboecker/8952-lazlo-lirar/)

Lazlo 2011-10-13 02:04

Citat:

Ursprungligen postat av Vlad (Inlägg 145296)
Helt störd halvlek,som om båda lagen plötsligt glömt av hur man försvarar i 45min.

Dina pengar men du hade fått fadea annars,no probs. Feta downswings är inte att leka med och ingen idé att torska med mig bara för att jag är en ganska sympatisk man som har vunnit en gång i tiden ;)

Jag tänkte egentligen kolla matchen men jag tror jag skiter i det,får hålla tummarna att det ordnar sig :)

Ja och i andra halvlek så ville lagen syssla med annat, bara 1 mål men 7 gula kort och 2 röda kort på matchens sista 45!

Tycker inte du är i någon fet downswing så det finns ingen anledning att fadea, jag litar på dig! ;) Den gången i tiden du vann va inte speciellt länge sen så det är knappast så att du redan tappat allt utan du studsar nog tillbaka när som helst!

Jag stannar uppe och ser till så allt går som det ska, sitter ju ändå och spanar in MLB så :)

Lazlo 2011-10-13 05:28

Ingen bra natt alls, gick 2-3 men tyvärr så missar spelen med högre insats! Baseboll succén fortsätter dock, nu är jag uppe i 9 raka vinster och 16 av de senaste 20 baseboll spelen har gått in, synd att säsongen snart är slut! :no:

Ganska klent dagsutbud denna torsdag men har iaf 2 spel i spreaden varav ett är B6! Återstår att se vad det kan bli mer sen när man sovit ut! BOL

Lazlo 2011-10-14 06:41

Gårdagen började klent med att B6 spelet missar, i övrigt gick det helt okej! B6 spelet för natten går in och det blir en okej natt med 4-4, basebollen fortsätter att gå som på räls då båda spelen sitter inatt igen och det är nu 11 raka vinster på MLB! :moneybag:

En hel del intressant idag tycker jag och har redan lagt in en del spel!

MrGerrard 2011-10-14 08:18

Godmorgon!
Salavat Ufa- Petersburg är inställd enligt oddsportal. Vet du något om det eller är det bara att trycka in?

GL och hoppas på en lyckosam inledning på helgen för oss båda

Lazlo 2011-10-14 08:59

Citat:

Ursprungligen postat av MrGerrard (Inlägg 145518)
Godmorgon!
Salavat Ufa- Petersburg är inställd enligt oddsportal. Vet du något om det eller är det bara att trycka in?

GL och hoppas på en lyckosam inledning på helgen för oss båda

Låter konstigt, vet inte varför det skulle kunna bli inställt, måste vara något allvarligt i såna fall... det står inget på officiella hemsidan eller för respektive lags så än så länge så finns det ingen information på nätet som tyder på att matchen skulle bli inställd. Återstår att se om oddsportal sitter på mer information än någon annan för tillfället, men det är nog bara att trycka in, om det blir inställt så är ju inte pengarna låsta längre än till 15 då vi säkert vet om det blir match eller ej! :)

RobinD 2011-10-14 11:05

Oddspotal har ofta information om inställda matcher på sin sida som är totalt felaktiga, inget att bry sig om.

Foppa21 2011-10-14 11:09

Det är inte så att det här är matchen från omg1 som inställdes pga olyckan, på oddsportal brukar postponed stå kvar på uppskjutna matcher av någon anledning.

pr0llan 2011-10-14 12:34

Även postponed enligt aftonbladet målförmål service, hur pålitlig den är säger jag dock inget om :)

Valleyo 2011-10-14 15:11

Matchen är i gång nu iallafall.

Redbull 2011-10-14 17:07

Salavat Ufa vs SKA St Petersburg 2-4 just nu. Det rasslade till dom sista minuterna.

Tack för mot-jinxen Lazlo. Såg att du rättade spelet som förlust innan matchen var över ;)

owskey 2011-10-14 17:08

Haha, det är helt sjukt! Dom gör 4-2 i öppen kasse med 4 sekunder kvar! :)

Redbull 2011-10-14 17:09

59:58 enligt khl.ru

:):):)

daanieel21 2011-10-14 17:10

Riktigt härligt :D Trodde knappt det var sant när jag såg att det stod 4-2 och matchen var avslutad

owskey 2011-10-14 17:11

Citat:

Ursprungligen postat av Redbull (Inlägg 145592)
59:58 enligt khl.ru

:):):)

Jag såg på livestreamen ;)

bigsmooth 2011-10-14 17:11

Hahaha så sjuk...och så viktig.

badkarl 2011-10-14 17:12

Ger dig 2 sharps i gåva för det prima överspelet i den cool-lugna B6matchen ;)

roon 2011-10-14 17:16

Tack för dina spel... Man ska ha lite tur, har inte så mycket att erbjuda dig så du får hälften av mina sharps

_Isola_ 2011-10-14 17:19

Helt, sjukt! du var inte den enda som rättade matchen som förlust i förväg.. Keep up the good work! :cheers:

Lazlo 2011-10-14 17:45

Haha ja ni grabbbar, ibland har man otur och ibland har man tur, här hade jag riktigt mycket tur och det är ju alltid trevligt! :yes: Såg matchen och ska dela med mig av lite tankar:

Jag trodde Salavat skulle tända till nu när det va toppmatch men matchen i sig va tragisk, det handlade bara om en sak och det är att Salavats spelare vill få sin coach sparkad, alla hatar honom framförallt bråkstaken och superstjärnan Radulov. Dagens match va enligt rykten coachens sista chans efter Salavats klena insatser på slutet, får se om han ryker nu då. Jag vet att det är kaos i Salavat och vet också om situationen med coachen och hade mina aningar om att det kunde blir en "läggmatch" till SKA's fördel och eftersom de normalt är det aningen bättre laget så va ju spelet på dem givet. Därav ville Salavat mer eller mindre förlora så de kan få en ny coach, det såg ut som en all-star match, inga tacklingar, ingen forechecking, ingen fart.. när Salavat låg under med 0-2 i början av tredje så checkade man inte ens, man ställde upp i mitt-zon och väntade bara. Det fanns inget som tydde på att det skulle bli någon mer action i matchen. SKA gör 3-0 och Salavat spelarna åker och skrattar tillsammans med SKA spelarna till båsen efter det målet, till och med SKA's spelare visste precis hur det låg till, detta va dagen då coachen skulle ryka så de behövde inte heller tacklas eller kämpa för de visste att de skulle få matchen gratis.

Sedan händer något underligt, Salavat gör 1-3 och den tidigare så extremt missnöjda och buande publiken vaknar, de vill ju såklart att hemmalaget ska vinna denna toppmatchen mellan ligans två giganter. Salavats spelare glömmer lite smått bort vad matchen handlar om och blir istället tända av publiken, på mindre än 1 minut trillar också 2-3 pucken in och i samma stund så inser också Salavat vad som håller på att hända, de skulle ju förlora men de är ju snart ikapp. Det blir lite avslaget igen och Salavat börjar spela mer avvaktande trots att de hade världens momemtum och chans att komma ikapp, jag förstod att enda chansen för mig att vinna va ett mål i tom kasse då det nästan skulle till självmål för att få till 3-3.

Fyodor Fedorov får pucken vid rödlinjen och har 15 sekunder på sig att göra mål i den tomma buren, bara en backande back som va i Salavats försvarszon mellan sig och målet, han åker extremt lojt och sakta framåt a'la Bremberg och missar först, skjuter på backen och i samma sekund så hänger sig streamen med 9 sekunder kvar:lol:, sedan vet jag alltså inte vad som hände men drog snabbt upp bet365 frysta livebet (som den alltid är i slutet av matcherna) avvaktar lite och hör tillslut målljublet och 4-2 plingar in! :clap:

Trencin leder med 0-1 efter första perioden, nu blir det att fira med:

http://www.falafelclass1.se/images/8.bmp

Hörs lite senare! :cheers:

Andreas15 2011-10-14 18:14

Satt också och följde KHL via livescore. Såg inte bra ut för överspelet, så rättade det som förlust. Jinxen slog till kan man säga! :D

Grnvit 2011-10-14 18:30

meeen fyyy för dig Lazlo!! :cry: Kommer in och ska tacka dig, så läskar du mig med kebab mitt i allt........ Dock såg den där rätt B ut, och vart är såsen?!
Njut av kebaben och kvällen. Trevlig helg och tack för spelet! Ciao

Lazlo 2011-10-14 19:38

Citat:

Ursprungligen postat av Grnvit (Inlägg 145620)
meeen fyyy för dig Lazlo!! :cry: Kommer in och ska tacka dig, så läskar du mig med kebab mitt i allt........ Dock såg den där rätt B ut, och vart är såsen?!
Njut av kebaben och kvällen. Trevlig helg och tack för spelet! Ciao

Haha tog bara första bästa bild och nu när du säger det så ser den rätt B ut, men det gör den å andra sidan bilden roligare! :) Vadå fy, det är väl bara du köper dig en kebab så är kvällen räddad! :D Trevlig helg till dig med!

trance_error 2011-10-14 19:40

Skjyst lir... ryggade på 3 av dem...Thanks dude.

Lazlo 2011-10-14 22:32

En riktigt bra dag slutar med 7 vinster och 3 förluster! Alla spel med högre insats två st B4 och en B6 går in så dagen slutar med kraftigt plus i kassan. Tycker det känns som en intressant natt trots ett ganska klent utbud, har redan lagt in lite spel i spreaden! BOL

trance_error 2011-10-15 23:02

Citat:

Ursprungligen postat av Lazlo (Inlägg 145660)
En riktigt bra dag slutar med 7 vinster och 3 förluster! Alla spel med högre insats två st B4 och en B6 går in så dagen slutar med kraftigt plus i kassan. Tycker det känns som en intressant natt trots ett ganska klent utbud, har redan lagt in lite spel i spreaden! BOL

du har ö2,5 på new york islanders - new york rangers 1,86 odds ... stämmer det?

Valleyo 2011-10-15 23:08

Notera att Rangers är markerat så skulle tro att det är Rangers Team Total över 2.5.

Lazlo 2011-10-16 00:20

Citat:

Ursprungligen postat av Valleyo (Inlägg 145786)
Notera att Rangers är markerat så skulle tro att det är Rangers Team Total över 2.5.

Stämmer mycket bra det! :)

MrGerrard 2011-10-16 10:16

First big bet of the day in! Sånt godis tycker vi om Lazlo

Soap 2011-10-16 18:28

Jag är skyldig dig kebab :hattenav: Keep it up!

Lazlo 2011-10-16 20:29

Ja härligt guys, en riktigt bra dag! 4-2 och spelen som gick in va B6, B5, B5 och B4, missarna B4 och B3. Jag trodde faktiskt att Riga som 1.90 hemmafavorit iaf skulle göra ett mål och få in även det andra B4 spelet (över 5.5) men icke, stengamle Yeremeyev i Barys mål va omutlig och motade alla 44 skotten han fick på sig så Barys vinner med 0-5, ett mål kort alltså!

Men det kan vi ta en bra dag som denna! Bjudodds från Nordicbet på spel som jag gillar gör att vi har två B6 hockey spel levande för natten och morgondagen! Nu återgår vi till NFL Sunday och så inväntar jag lineups på MLB för att trycka av där! :cheers:

Lazlo 2011-10-17 01:41

En ganska konstig NFL kväll...

Bills QB Fitz gör bort sig och torskar matchen själv kan man säga med sin interception med 4 min kvar vid 24-24, till råga på det så missar underspelet med 0.5 poäng.

Överspelet i Falcons-Panthers missar med 1.5 poäng och Överspelet i Lions-49ers missar med 1 poäng. Samtidigt så har jag en del tur med spelet på Bengals så det va tur/otur som gällde på dessa spelen och skönt att det bara va små insatser som drabbades här!

Det viktigaste på denna NFL kväll va såklart att huvudspelet Ravens sitter och det gör det också, de leder med 3 i HT och sedan drar de ifrån rejält i 4Q och vinner matchen med 15 poäng och det tunga B5 spelet går in. :moneybag:

Snart drar det igång ett gäng intressanta matcher i de olika stora amerikanska sporterna! BOL

Lazlo 2011-10-17 16:35

Ouch den natten sved. Somnade efter 2:a perioden vid ställning 1-1 och då kändes det ju ganska bra. Ser nu att det blev 4 mål på 8 minuter i början av tredje, 4 mål på 7 skott och det har man ju inte råd med om man sitter med underspel... Halak släpper in 4 mål på 23 skott och det är också för dåligt, nåja så kan det vara ibland! :idiot:

Får hoppas på lite mer tur i Ryssland idag istället!

daanieel21 2011-10-17 19:41

Vad som började ganska hyfsat rann iväg totalt men 5 mål i andra perioden :(

Lazlo 2011-10-17 21:47

Citat:

Ursprungligen postat av daanieel21 (Inlägg 145973)
Vad som började ganska hyfsat rann iväg totalt men 5 mål i andra perioden :(

Ja, tyvärr! Dynamo lär inte göra 5 mål i en period någon mer gång denna säsongen, synd att de passade på just idag. :idiot:

Riktigt tungt att torska två B6 spel på rad men det är bara att jobba vidare, det är både stolpe in och ut så det är inget konstigt med detta! Förhoppningsvis så blir det mer stolpe in framöver, har ju fortfarande en träffprocent över 70% på B5-B6 spel så kan man hålla det uppe så kommer vinsterna fortsätta att trilla in!

Ska kolla över lite vad som finns till natten, lite hockey och monday night fotball!

Lazlo 2011-10-18 00:23

Jag tror hårt på New York Jets ikväll! Även om det är lite turbulens kring laget så är detta en match man bara måste komma upp stort och vinna, annars är det stor krisstämpel. Kan bara laget få ut en del av den stora kapacitet de har så blir det stor vinst tror jag!

Efter de två tråkiga B6 torskarna så är jag ren i alla hockeyserier och får börja om från B1 igen, lite spel i NHL inatt och jag hittade ett par specialspel som jag gillar. Kommer avvakta resultat för natten innan jag lägger in spelen för imorgon, finns en hel del intressant i KHL har jag redan sett och jag får se om det blir möjlighet för någon högre insats beroende på hur det går i NHL inatt!

Hoppas ingen blev bränd för hårt utav B6 förlusterna, vi jobbar vidare!

BOL :cheers:

UncleScrooge 2011-10-18 00:43

Jag hade tänkt börja rygga dig och undrar på vilka sidor du hittar spel som "Thornton över 0.5 poäng" och "Ducks under 28 skott"?

Lazlo 2011-10-18 01:09

Citat:

Ursprungligen postat av UncleScrooge (Inlägg 146021)
Jag hade tänkt börja rygga dig och undrar på vilka sidor du hittar spel som "Thornton över 0.5 poäng" och "Ducks under 28 skott"?

Om du håller muspekaren över oddset på valfritt spel i mitt spreadsheet så ser du hos vilket bolag jag spelat! På de spelen du undrar över är det Expekt som gäller!

Lazlo 2011-10-19 16:24

Ett ganska bra resultat de senaste spelen, Jets krossade som jag trodde och sedan den matchen är jag 17-9. Återigen så sitter de spelen med lite tyngre insats utan större problem, Amur idag, Severstal Cherepovec igår och så Jets då!

Ikväll drar world series igång och det ska bli intressant, tycker helt klart Carpenter har edge på Wilson och Cardinals offensiv har varit minst lika het som Texas och tycker oddset är på tok för högt när Cards har hemmaplan! Kommer också lägga in ett överspel om lineups ser okej ut!

Kommer in lite spel för dagen inom kort! BOL

Bobbobula 2011-10-20 00:19

Fortsatt grymt jobb lazlo. Uppskattar din generositet!

Lazlo 2011-10-20 01:14

Citat:

Ursprungligen postat av Bobbobula (Inlägg 146283)
Fortsatt grymt jobb lazlo. Uppskattar din generositet!

Tack, kul att höra! :)