Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-27, 11:00   #76
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
De lär väl ändå vara höga om du nu antyder att sannolikheten inte är stor att han överger sitt 2-6?
Naturligtvis!
Upp & nervända världen för mig atm inom det mesta
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-27, 11:11   #77
 
fuzzy_s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 583
Sharp$: 888
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Åh, here we go again! Intressant att det är just det som imponerar på dig när man kan visa upp en ROI på 118-119 % på ca 370 spel, men vi alla lägger ju märke till olika saker. Du är dock inte den första och jag är inte förvånad!

Knappa 7000 ungerska forint är insatsen, om det fortfarande är för mycket så kan insatsen vara i chilenska peso. Dagboken och spreaden följer ett 2-6 system, fokusera inte så mycket på insatsen om den känns läskig, kolla på vilken ROI jag har, sen om det satsas 1 kr eller 10 000 kr per spel är väl individuellt. Som jag redan sagt ett antal gånger, jag ångrar mig och skulle valt en mer diskret insatsnivå då jag visste att allt för många skulle tycka att insatserna är mer imponerande än resultatet, speciellt om resultatet är bra, då lär man hitta något annat fel. Om någon är frivillig att ändra samtliga insatser så får ni mer än gärna göra det.

För er som fortfarande tycker att insatserna är mer imponerande än resultatet så kan vi mellan oss säga att jag är på långsemester i Chile och har valt att ha insatserna i valutan jag rör mig med här, därav är ett maxbet knappa 200 kr och jag har bara vunnit ca 4500 kr, imponerande va?

Ursäkta OT.

Är ju inte själva summan på dina spel som är imponerande utan att du faktiskt får satsa de summorna på bolag som betsafe, nordicbet, bwin osv, speciellt med din fantastiska roi. T.om. jag som bara satsar en bråkdel av dina insatser och med en betydligt sämre roi har upplevt limiteringar. Vad är hemligheten?
__________________
"Cruisin' down the street in my 6-fo', Jockin' the bitches, slappin' the hoe's "
fuzzy_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-27, 11:27   #78
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fuzzy_ Visa inlägg
Ursäkta OT.

Är ju inte själva summan på dina spel som är imponerande utan att du faktiskt får satsa de summorna på bolag som betsafe, nordicbet, bwin osv, speciellt med din fantastiska roi. T.om. jag som bara satsar en bråkdel av dina insatser och med en betydligt sämre roi har upplevt limiteringar. Vad är hemligheten?
Missade denna?

" insatserna i valutan jag rör mig med här, därav är ett maxbet knappa 200 kr och jag har bara vunnit ca 4500 kr, imponerande va?"
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-27, 11:32   #79
 
fuzzy_s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 583
Sharp$: 888
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pacman Visa inlägg
Missade denna?

" insatserna i valutan jag rör mig med här, därav är ett maxbet knappa 200 kr och jag har bara vunnit ca 4500 kr, imponerande va?"
Tog det som ironi, det här med ironi på forum är alltid lurigt. Om så inte var fallet så ber jag om ursäkt och att bortse från mitt förra inkägg
__________________
"Cruisin' down the street in my 6-fo', Jockin' the bitches, slappin' the hoe's "
fuzzy_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-27, 11:40   #80
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Jo allt är väl möjligt, man vet ju aldrig hur det ligger till där. Hur som, bra jobbat i alla fall och keep up the good work Lazlo.
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-27, 12:09   #81
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2212
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fuzzy_ Visa inlägg
Ursäkta OT.

Är ju inte själva summan på dina spel som är imponerande utan att du faktiskt får satsa de summorna på bolag som betsafe, nordicbet, bwin osv, speciellt med din fantastiska roi. T.om. jag som bara satsar en bråkdel av dina insatser och med en betydligt sämre roi har upplevt limiteringar. Vad är hemligheten?
Hemligheten är att han inte får satsa dessa summor i kronor räknat.

Men som alla vet är ROI gångbart både till hyresavin och på Ica och då spelar det mindre roll vad man De facto drar in på spelen.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+1)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-27, 12:21   #82
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Jag tror det flesta är medvetna om att insatsen knappast är sek då skulle limiteringen varit ett faktum för länge sedan.

Men som han säger själv SLUTA STIRRA ER BLIND PÅ INSATSEN.
Spelen är vinnande & det är väl ändå huvudsaken sen är det upp till var & en att göra en avvägning efter ens egen br.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5), Snivar (+1)
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-27, 12:35   #83
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 536
Sharp$: 1780


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Man kan ha flera konton i olika namn och dylikt för att gå runt limiteringar.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Bobbobula är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-27, 13:13   #84
 
laszlos avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 10
Sharp$: 333
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bobbobula Visa inlägg
Man kan ha flera konton i olika namn och dylikt för att gå runt limiteringar.
Du kan ha konto hos flera olika bookmakers, men visst måste man väl skicka in bild/inscanning på sitt ID-kort för att få spela hos alla seriösa bolag? Speciellt om man omsätter lite mer pengar. Expekt stängde av mitt konto så fort jag satte in 5000 spänn tills jag skickade in bild på mitt ID och visa-kort. Så, mer än ett konto per bookie lär väl vara ganska kört såvida man inte spelar i någon annans namn?

edit: never mind - ser nu att du uttryckligen skrev "i olika namn"

Senast redigerad av laszlo den 2011-09-27 klockan 13:14.
laszlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-27, 14:28   #85
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 4
Sharp$: 33
Standard

Ryggat och klart
Unfamouz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-27, 17:40   #86
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Haha, det är lite smålustigt hur detta fortfarande kan vara på tapeten!? Vad är det ni vill höra?

Wagner, vi säger att jag har vunnit 38 kr så här långt i verkligheten, känner du dig bättre än mig nu? Det enda jag äter är knäckebröd och vatten, jag bor på ett härbärge och har därför ingen hyra. Spelen kan jag lägga för att jag har tillgång till gratis internet på stadens bibliotek. Du är bäst jag är sämst! Är det ok nu?

Om jag är miljonär eller hemlös alkis spelar ingen roll, ni behöver inte och kommer aldrig få veta hur det ligger till i verkligheten. Det är som jag sagt tidigare privat och det hör inte hit. Detta är inte facebook, det är sharps ett forum om betting och spel så det enda väsentliga är väl om man nu kan visa upp bra spel om man har ett spreadsheet eller dagbok?

Spreaden följer ett 2-6 system och som jag också sagt tidigare så ångrar jag att jag inte valde en mer diskret insatsnivå. Jag kanske har 15 olika konton hos bolagen så jag kan få in vilken insats jag vill på alla spel, eller så har jag kanske inte det och på en del spel kanske jag inte kan få in den insats jag önskar men som jag sagt tidigare så kommer systemet att rulla på som det är oavsett! Jag har inget behov av att visa folk att jag vann si eller så mycket på det men jag trodde aldrig att det skulle kunna bli ett så här stort problem.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Harry Haller (+5), MrGerrard (+5), psyace (+3), Ching (+5), SAACFoxen (+5), pittaluga (+30), jokkey (+5), capital-pb (+1), fishy (+5), kronan (+5), Ace (+5), raaabin (+1), Savve (+35), Soap (+2)

Senast redigerad av Lazlo den 2011-09-27 klockan 17:47.
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-27, 20:42   #87
 
raaabins avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 198
Sharp$: 1442


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

KUNG!!!

Motivering på ditt spel på Real Espana inatt? lite nyfiken med tanke på att du har 8/8 på din b6-spel!

raaabin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-27, 22:34   #88
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av raaabin Visa inlägg
KUNG!!!

Motivering på ditt spel på Real Espana inatt? lite nyfiken med tanke på att du har 8/8 på din b6-spel!

Det är inget speciellt spännande utan det vanliga. Santos Laguna skickar sitt U21-lag till Honduras då de i princip redan är vidare i Pajasturneringen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+1)
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-27, 22:40   #89
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Det är precis som Vlad säger och matchen spelas inte inatt utan imorgon natt, DnB @ 2.20 på hemmalaget känns riktigt bra då det mesta tyder på att om det är något lag som ska vinna så är det dem. Resten är några mindre bra värde spel på odds som troligen kommer sjunka kraftigt innan matchstart!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-28, 06:06   #90
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

En okej natt för min del, men en riktig bitter eftersmak. 5 rätt på 7 spel är ju riktigt bra, men en grandslam + 2 errors i top 9 i Minnesota gjorde att det blev 11 runs där och under 10 sprack.

Sen så avslutas natten med att Arizona i extra innings gör 6 runs varav 1 grandslam i bot 10, en comeback som startas med ingen på baserna med 2 outs + 1 error som hade avslutat matchen vid ställningen 6-1, de vinner därför tillslut matchen med 7-6. Dodgers gjorde 5 runs i top 10 men det räckte icke... ouch Det va nog den mest otroliga comebacken jag sett, skönt att det nästa gång lär vara en vändning till min fördel! Får nog vänta länge på en liknande dock
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Andreas15 (+1), Halvari (+3)

Senast redigerad av Lazlo den 2011-09-28 klockan 06:46.
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td