Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-10-21, 20:03   #16
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Karlskoga
Inlägg: 3
Sharp$: 1440
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
www.gomtv.net

Vet inte om det kostar... Kolla där.

Tror den börjar kl 06 imorrn.
Är gratis. Har man köpt säsongspass finns dessutom en HD-stream.

Edit: .. och möjlighet att kolla på matcherna i efterhand om det är för tidigt med kl 6.
Bnus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-21, 23:03   #17
 
Fruitdealers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 12
Sharp$: 27
Standard

Du kan se första matchen av varje set i hq gratis sen så finns det en gratis sq live stream.

Månadspass brukar kosta 9-10 dollar vilket är kaffepengar med tanke på hur mycket nöje man får om man är intresserad. En säsong ger mellan 70-100+ matcher från 2 ligor med världens bästa spelare.

Månadspasset ger fri tillgång till alla matcher i hd, en hq stream och möjlighet att följa matcherna om du har en android-lur lr iphone.

Har nu även skapat ett spreadsheet till er som är intresserade.

https://www.sharps.se/spreadsheet/10318

Senast redigerad av Fruitdealer den 2011-10-21 klockan 23:56.
Fruitdealer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-22, 00:18   #18
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1094
Standard

Nice
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-22, 00:37   #19
 
Fruitdealers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 12
Sharp$: 27
Standard

Lagt 1 unit på Ret vs Sen på Blizzcon som pågår just nu.

Sen är favoriten här men Ret är en stabil spelare och jag anser att oddset är tillräckligt bra.

Man kan följa Blizzcon och kolla på matchen som börjar strax på http://us.battle.net/blizzcon/en/live-stream/

Klicka på RTS stage sen när ni har fått fram rutan.

Senast redigerad av Fruitdealer den 2011-10-22 klockan 00:50.
Fruitdealer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-22, 04:11   #20
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Blir ännu snyggare om du lägger in spreaden under din avatar


Bara att fylla i spreadnamnet här (som just nu är 10318 eftersom du inte satt något namn) längst ned.
https://www.sharps.se/forums/profile.php?do=editprofile
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-22, 08:23   #21
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Helt otroligt att det har gått så långt att man till och med kan betta på dataspelande. Och man kan ju förstå det, för att speciellt i RTS-spel som SC och tidigare AoE serien så är det en hel vetenskap hur man vinner en match. Jag minns när jag spelade AoE som besatt med ett uppringt modem och man satt och tränade på de inledande 10-12 minuterna av matcherna för att tjäna in så många sekunder som möjligt på motståndaren. Good times, good times.

Har noll koll på hur det är idag inom RTS, uppenbarligen väldigt bra med tanke på all uppståndelse det börjar få. Cash-Tävlingar (funnits i åratal), arenor, barer poppar ju upp i spelvärldens förmån och för en 37 år gammal speltok är det bara att glädjas.

Ska bli kul att följa ditt dagbok i alla fall.

Lycka till!
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-22, 14:17   #22
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 69
Sharp$: 42

GruGloG - Starcaft 2
Stats: 7 - 5 - 0
ROI: 124.91%
Vinstprocent: 58.33%

Standard

Kul med fler som spelar på sc2!
GruGloG är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-24, 13:23   #23
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 359
Sharp$: 2706
Standard

Hur ofta kommer det odds med spelvärlde inom denna ädla sport?
Hoppas inte du lägger ner bara för att de första spelen inte gick så bra!
Norrman90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-24, 21:24   #24
 
Fruitdealers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 12
Sharp$: 27
Standard

Har varit upptagen med tentor och annat denna helg så har inte hunnit uppdatera här.

Mitt mål med denna speldagbok är först och främst för att jag vill dela mitt intresse för SC2 med andra likasinnande, sen vill jag bidra till denna spelcommunity. Så jag kommer inte ge upp för mina första spel inte gick som planerat.

MMA vann med 4-1 som ni kanske vet. MVP gick sen och vann $50,000 på blizzcon dagen efter. Ville inte betta där för det kändes inte som han eller Nestea tog det superseriöst då de spelade lite halvdant.

Just nu finns det inga matcher att betta på då GSL brukar ta en veckas paus, så alla får vila och de förbereder inför nästa säsong. Under veckan kommer det bestämmas hur grupperna ser ut inför nästa säsong så då kommer man kunna diskutera framtida bets.
Fruitdealer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-24, 21:29   #25
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 359
Sharp$: 2706
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fruitdealer Visa inlägg
Har varit upptagen med tentor och annat denna helg så har inte hunnit uppdatera här.

Mitt mål med denna speldagbok är först och främst för att jag vill dela mitt intresse för SC2 med andra likasinnande, sen vill jag bidra till denna spelcommunity. Så jag kommer inte ge upp för mina första spel inte gick som planerat.

MMA vann med 4-1 som ni kanske vet. MVP gick sen och vann $50,000 på blizzcon dagen efter. Ville inte betta där för det kändes inte som han eller Nestea tog det superseriöst då de spelade lite halvdant.

Just nu finns det inga matcher att betta på då GSL brukar ta en veckas paus, så alla får vila och de förbereder inför nästa säsong. Under veckan kommer det bestämmas hur grupperna ser ut inför nästa säsong så då kommer man kunna diskutera framtida bets.
Great, ser fram emot fler intressanta spel. Hoppas tentorna gick bra
Norrman90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-25, 00:43   #26
 
Fruitdealers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 12
Sharp$: 27
Standard

http://www.teamliquid.net/forum/view...opic_id=278529

skön intervju med IMMVP för er som är intresserade.
Fruitdealer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-29, 01:19   #27
 
Fruitdealers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 12
Sharp$: 27
Standard

Några WCG qualifier matcher idag kl 06,00.

Bra bets hittar vi Marinekings matcher mot Oz och San.

Hans TvP är riktigt bra och dessa två spelare borde inte vara några problem.
Fruitdealer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td