Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-19, 21:29   #1711
 
Jinxs avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Ankeborg
Inlägg: 796
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hjorten Visa inlägg
Ja fy f*n va snyggt det var!
Samspelet till 2-0 dög ju också!
Så skönt att se Inter i form igen. Var riktigt deprimerande i början av säsongen att de fick ut så lite av sina spelare. Nu känner man igen dem igen.

EDIT: såg just rep risen på 2-0. jösses!

Senast redigerad av Jinx den 2012-01-19 klockan 21:33.
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-19, 21:33   #1712
wLn
 
wLns avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 234
Sharp$: 821

Bäää
Stats: 19 - 19 - 0
ROI: 118.18%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Det är ju helt tokigt vad ni skriver här, borta någon timme så har ni flera sidor! Trevligt!

Tennis-rek för kvällen!

Dagens självklara(?) Llodra/zim+B/B+Melzer/[email protected](Unibet)
Detta är faktiskt en trippel, men den ska inte kunna gå förlorad. Det är 3 stycken dubbelmatcher, där 3 av världens top 5 bästa par spelas. Jag Pratar om Llodra/zimonjic, Bryan/Bryan och Melzer/Petzchner.
Dessa tre par tillsammans med 2 andra är alltid kvar i slutet av grand slams, och jag menar verkligen alltid. Samtliga tre paren har flera riktigt tunga titlar där Bryan/bryan dock är outstanding. Man möter idag 3 par som inte har en chans på någon titel, någonsin, på ATP tourens dubbel-marknad. Det är överflödigt med alla motivation då detta känns lite som Federer vs Querrey i alla matcherna, och det ska till en rejäl skräll om vi ska spricka.
Jag tror att Unibet betalar bäst med 1.84 för trippel. 5 units investeras där.

Lacko-Nadal ö26.5 [email protected] (Bet365)
Tycker detta känns som ett logiskt spel med tanke på hur bägge parter spelat. Nadal har börjat året svagt och spelet har inte stämt (det har han sagt själv). Hans serve krånglar lite och den annars så säkra nadal har gjort ganska mycket UEs inledningsvis.

Han möter idag den unge Lukas Lacko som börjat året otroligt bra med 6 vinster och en förlust. Han sprang lekande lätt igenom kvalet till AO för att sedan slå ut Ljubicici 3-2 och Donald Young 3-1. Dessa två är ju dessutom riktigt bra tennis-spelare.

Sist dessa två möttes var inte alls länge sedan, och då tog faktiskt lacko ett set av nadal. Jag tror lacko känner att han har goda möjligheter att pressa nadal här. Ett tiebreak exempelvis känns inte alls avlägset och det är trots allt "bara" 9 games som krävs av lacko!


NHL-Lir för kvällen tycker jag man ska köra enligt följande:

Känns bäst:
Rangers
Flyers


Lite osäker gällande dessa:
Predators
Kings
wLn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-19, 21:34   #1713
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6057


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

vad glad jag är att jag gick med magkänslan och satte mina pengar på förlorare ifrån danska hockeyligan istället ://///
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-19, 21:37   #1714
 
Pejssons avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 394
Sharp$: 2814
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wLn Visa inlägg
Det är ju helt tokigt vad ni skriver här, borta någon timme så har ni flera sidor! Trevligt!

Tennis-rek för kvällen!

Dagens självklara(?) Llodra/zim+B/B+Melzer/[email protected](Unibet)
Detta är faktiskt en trippel, men den ska inte kunna gå förlorad. Det är 3 stycken dubbelmatcher, där 3 av världens top 5 bästa par spelas. Jag Pratar om Llodra/zimonjic, Bryan/Bryan och Melzer/Petzchner.
Dessa tre par tillsammans med 2 andra är alltid kvar i slutet av grand slams, och jag menar verkligen alltid. Samtliga tre paren har flera riktigt tunga titlar där Bryan/bryan dock är outstanding. Man möter idag 3 par som inte har en chans på någon titel, någonsin, på ATP tourens dubbel-marknad. Det är överflödigt med alla motivation då detta känns lite som Federer vs Querrey i alla matcherna, och det ska till en rejäl skräll om vi ska spricka.
Jag tror att Unibet betalar bäst med 1.84 för trippel. 5 units investeras där.

Lacko-Nadal ö26.5 [email protected] (Bet365)
Tycker detta känns som ett logiskt spel med tanke på hur bägge parter spelat. Nadal har börjat året svagt och spelet har inte stämt (det har han sagt själv). Hans serve krånglar lite och den annars så säkra nadal har gjort ganska mycket UEs inledningsvis.

Han möter idag den unge Lukas Lacko som börjat året otroligt bra med 6 vinster och en förlust. Han sprang lekande lätt igenom kvalet till AO för att sedan slå ut Ljubicici 3-2 och Donald Young 3-1. Dessa två är ju dessutom riktigt bra tennis-spelare.

Sist dessa två möttes var inte alls länge sedan, och då tog faktiskt lacko ett set av nadal. Jag tror lacko känner att han har goda möjligheter att pressa nadal här. Ett tiebreak exempelvis känns inte alls avlägset och det är trots allt "bara" 9 games som krävs av lacko!


NHL-Lir för kvällen tycker jag man ska köra enligt följande:

Känns bäst:
Rangers
Flyers


Lite osäker gällande dessa:
Predators
Kings
Har väntat tennisreken, trodde nästan att du somnat
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
wLn (+1), Soap (+1)
Pejsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-19, 21:38   #1715
 
Jinxs avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Ankeborg
Inlägg: 796
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wLn Visa inlägg
Det är ju helt tokigt vad ni skriver här, borta någon timme så har ni flera sidor! Trevligt!

Tennis-rek för kvällen!

Lacko-Nadal ö26.5 [email protected] (Bet365)
Tack för detta wLn. Linan på Nadal/Lacko verkar ha ändrats till 27.5. Anser du att det är spelvärt till 1.9 på ÖVER?

Senast redigerad av Jinx den 2012-01-19 klockan 21:39.
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-19, 21:43   #1716
wLn
 
wLns avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 234
Sharp$: 821

Bäää
Stats: 19 - 19 - 0
ROI: 118.18%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Ang tennisen så ber jag om ursäkt att jag inte hunnit lägga ut det tidigare!!

Och som jag sagt förut så är det INTE min text, jag förmedlar bara er informationen, och har inte speciellt mycket kunskap bakom tennisen!!

Så vidare tips kan jag tyvärr inte ge er! :(
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+2)
wLn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-19, 21:46   #1717
 
puffras avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 24
Sharp$: 35
Standard

Det är ju heeeeeelt sjukt.

Tappar Inter (-1) i den 92 minuten..
puffra är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-19, 21:53   #1718
 
Pejssons avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 394
Sharp$: 2814
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
Tack för detta wLn. Linan på Nadal/Lacko verkar ha ändrats till 27.5. Anser du att det är spelvärt till 1.9 på ÖVER?
Oddsen på den linan är nu nere på 1,72....
Pejsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-19, 22:03   #1719
 
Pejssons avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 394
Sharp$: 2814
Standard

Noterar bara att speldagboken på ca 100 dagar gått upp till den största dagboken på Sharps. Applåder till alla som hjälper till
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
wLn (+5), fireas (+5), Maijadona (+5)
Pejsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-19, 22:08   #1720
 
fireass avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sverige
Inlägg: 843
Sharp$: 1507
Standard

Valencia matcher är i ett kaos just nu, kommer bli roliga 10 minuter !
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-19, 22:08   #1721
 
fireass avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sverige
Inlägg: 843
Sharp$: 1507
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pejsson Visa inlägg
Noterar bara att speldagboken på ca 100 dagar gått upp till den största dagboken på Sharps. Applåder till alla som hjälper till
Detta är ju en speldagbok för alla av alla
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+5)

Senast redigerad av fireas den 2012-01-20 klockan 00:00.
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-19, 22:27   #1722
 
Maijadonas avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Strömstad
Inlägg: 2 166
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pejsson Visa inlägg
Noterar bara att speldagboken på ca 100 dagar gått upp till den största dagboken på Sharps. Applåder till alla som hjälper till
Helt Grymt! Kunde jag inte ens drömma om när man startade upp den en mörk höstdag.

Tack alla som hjälpt till!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+5)
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-19, 22:41   #1723
 
Maijadonas avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Strömstad
Inlägg: 2 166
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av wLn Visa inlägg
Det är ju helt tokigt vad ni skriver här, borta någon timme så har ni flera sidor! Trevligt!

Tennis-rek för kvällen!

Dagens självklara(?) Llodra/zim+B/B+Melzer/[email protected](Unibet)
Detta är faktiskt en trippel, men den ska inte kunna gå förlorad. Det är 3 stycken dubbelmatcher, där 3 av världens top 5 bästa par spelas. Jag Pratar om Llodra/zimonjic, Bryan/Bryan och Melzer/Petzchner.
Dessa tre par tillsammans med 2 andra är alltid kvar i slutet av grand slams, och jag menar verkligen alltid. Samtliga tre paren har flera riktigt tunga titlar där Bryan/bryan dock är outstanding. Man möter idag 3 par som inte har en chans på någon titel, någonsin, på ATP tourens dubbel-marknad. Det är överflödigt med alla motivation då detta känns lite som Federer vs Querrey i alla matcherna, och det ska till en rejäl skräll om vi ska spricka.
Jag tror att Unibet betalar bäst med 1.84 för trippel. 5 units investeras där.

Lacko-Nadal ö26.5 [email protected] (Bet365)
Tycker detta känns som ett logiskt spel med tanke på hur bägge parter spelat. Nadal har börjat året svagt och spelet har inte stämt (det har han sagt själv). Hans serve krånglar lite och den annars så säkra nadal har gjort ganska mycket UEs inledningsvis.

Han möter idag den unge Lukas Lacko som börjat året otroligt bra med 6 vinster och en förlust. Han sprang lekande lätt igenom kvalet till AO för att sedan slå ut Ljubicici 3-2 och Donald Young 3-1. Dessa två är ju dessutom riktigt bra tennis-spelare.

Sist dessa två möttes var inte alls länge sedan, och då tog faktiskt lacko ett set av nadal. Jag tror lacko känner att han har goda möjligheter att pressa nadal här. Ett tiebreak exempelvis känns inte alls avlägset och det är trots allt "bara" 9 games som krävs av lacko!


NHL-Lir för kvällen tycker jag man ska köra enligt följande:

Känns bäst:
Rangers
Flyers


Lite osäker gällande dessa:
Predators
Kings


Ryggar favorit trippeln 1000x1.83 ( bet365)

Men kör även en trippel där de även ska vinna med 2-0 i set

200x3.99
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-19, 22:58   #1724
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6057


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Philadelphia Flyers (0) -...2.35
1x2 Handikapp
Philadelphia Flyers (-1.5)
Toronto Maple Leafs (0) -...2.70
1x2 Handikapp
Toronto Maple Leafs (-1.5)
San Jose Sharks (0) - Ott...2.60
1x2 Handikapp
San Jose Sharks (-1.5)
Los Angeles Kings (0) - C...2.64
1x2 Handikapp

Favorit handikappet till 43 gånger pengarna
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-20, 00:59   #1725
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6057


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ingen som är vaken och jobbar in sport med mig inatt ?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td