Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-03, 12:41   #3211
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6057


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

BLÄÄH fyfan vilket dåligt utbud det var idag :/ Skrällvarning på Roda dock, men jag vågar inte spela den p.g.a. Hereenveens form.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-03, 12:51   #3212
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6057


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Jag gjorde ett test där jag spelade favoriten HCP gente Doggen ML (samma match alltså) låg på nånstans runt 113 % ROI (förutsatt att bägge oddsen ger över 2.XX och att man flatbettar) efter 100 spel tror jag det var. Kändes alltid som att variansen skulle hinna ikapp men eftersom medeloddset låg på 2.50 så blev det inte så... vet inte jag.

Viktigt att välja rätt matcher bara.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-03, 12:54   #3213
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Skåne
Inlägg: 83
Sharp$: 1848
Standard

Angers-Monaco är inställd, vet ej varför än.
limeburn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-03, 12:56   #3214
 
Jinxs avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Ankeborg
Inlägg: 796
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
BLÄÄH fyfan vilket dåligt utbud det var idag :/ Skrällvarning på Roda dock, men jag vågar inte spela den p.g.a. Hereenveens form.
Vad säger om Roda +1.25 då till 2.03? Kanske svår ändå när siffrorna ofta rinner iväg i eredivise...

Senast redigerad av Jinx den 2012-02-03 klockan 13:00.
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-03, 13:02   #3215
wLn
 
wLns avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 234
Sharp$: 821

Bäää
Stats: 19 - 19 - 0
ROI: 118.18%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Har slutat analysera NHL själv, jag litar lite för mycket på oddsen och är för oerfaren att tolka spel.. dock har jag hittat en jag ryggar rakt av, dock inte samma insatser, men han har ROI på 115+%

Om någon är intresserad av hans spread så hojta till i PM (den befinner sig på ett annat forum)

Allt för att hjälpa er boys!
wLn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-03, 13:33   #3216
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Skall dock tilläggas att man fick 2 man utvisade.
Och som du säger, på Anfield är man EXTREMT svårslagna.
Som sagt, totalt omöjlig att säga något om. Hur ser skadeläget ut i Tottenham? Om Bale spelar till vänster får han förmodligen Johnson emot sig och då tror jag på Tottenham för det är en rejäl mismatch IMO.
Svårtippad match, håller ändå Pool för favorit av ett par anledningar. Självförtroendet lär vara på topp efter en hoper fina skalper sista dagarna. Suarez är tillbaka (eller har jag fel nu och det är en match till?). Charlie Adam visade glimtar av den form som gjorde att Pool värvade honom från början. Jag och bror min har spytt galla över Adam hela hösten/vintern, men senast (visserligen mot ett svagt wolves) tycker jag han var riktigt bra. Får man igång Adam är det ett grymt sparkapital.

Bortsett från backlinjen har man också varvat rätt friskt mellan spelarna. Adam vilade till exempel i cupmatchen mot Oldham, utgick i 55 i ett par av de senaste matcherna och byttes in sent mot United. Senaste matchen mot Wolves är egentligen enda han spelat i stort sett hela matchen. Gerrard har även han vilat en del. Kuyt, Carrol och Bellamy har inte heller spelats så våldsamt intensivt sett till hela säsongen. Största frågetecknet där är väl Bellamy om han har känningar av sitt knä. Hans form är ju dock smått sanslös och har svårt att se att något ska stoppa honom på måndag.

Dessutom är man grymt starka hemma. Jag har svårt att se att man förlorar. Men, med tanke på hur oddsen ligger är ändå värdet helt klart på x eller 2.

Mitt tips är x och kommer spela både kryss och en liten peng på 1-1
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+5)
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-03, 13:35   #3217
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
Vad säger om Roda +1.25 då till 2.03? Kanske svår ändå när siffrorna ofta rinner iväg i eredivise...
Kommer liva överspelet i den matchen om det fortfarande står 0-0 10 minuter in i matchen. Anmärkningsvärt hur omitiverat mycket finare odds man får bara man väntar 8-10 minuter.
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-03, 13:40   #3218
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Gerrard har även han vilat en del.
Snarare skaderehab och han är väl skadad nu igen nyligen?

ED: Kollade runt lite. Och Captain Fantastic är visst tillbaka till måndag och även Suarez (som har avtjänat sin 8 matcher långa avstängning).

Ser med andra ord riktigt bra ut truppmässigt inför måndagens jättematch på Anfield.

Senast redigerad av Overkill den 2012-02-03 klockan 13:51.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-03, 13:57   #3219
 
Jinxs avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Ankeborg
Inlägg: 796
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Kommer liva överspelet i den matchen om det fortfarande står 0-0 10 minuter in i matchen. Anmärkningsvärt hur omitiverat mycket finare odds man får bara man väntar 8-10 minuter.
Tack för analysen på liverpool. Krysset är nog ett bra spel. Om du har konto på Bet365 har de ett grymt bra gratiserbjudande på livespel i den matchen.

Faktiskt lite märkligt det där med att oddsen på överspelen stiger bara för det inte händer så mycket i början. Kanske skulle gå över helt till livespel när man kör överspel.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Semicolon (+5)
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-03, 13:57   #3220
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Snarare skaderehab och han är väl skadad nu igen nyligen?
Jao, han hade ju den där infektionen, i ankeln har jag för mig. Så visst skaderehab är kanske ärligare att säga. Han är dock tillbaka på måndag, har egentligen bara missat matchen mot Wolves och jag har svårt att tro att någon formförändring skett på en vecka (han spelade trots allt mot United i lördags).

Med det sagt har han inte varit särskilt dominant förutom i matchen mot newcastle för ett par veckor sedan. Gerrard är dock alltid Gerrard och hans betydelse för lagmoralen är stor.
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-03, 14:04   #3221
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6057


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
Vad säger om Roda +1.25 då till 2.03? Kanske svår ändå när siffrorna ofta rinner iväg i eredivise...
Precis, och Roda släpper till en hel del bakåt. Det gör dock Hereenveen också, anmärkningsvärt är att man torskat med 5-1 3 gånger i år t.ex. .. Men verkar ju ha tätat till sig lite bakåt dem senaste matcherna.. Överspel om något men som sagt, senaste matcherna har gått under linan...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+3)
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-03, 14:10   #3222
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Jao, han hade ju den där infektionen, i ankeln har jag för mig. Så visst skaderehab är kanske ärligare att säga. Han är dock tillbaka på måndag, har egentligen bara missat matchen mot Wolves och jag har svårt att tro att någon formförändring skett på en vecka (han spelade trots allt mot United i lördags).

Med det sagt har han inte varit särskilt dominant förutom i matchen mot newcastle för ett par veckor sedan. Gerrard är dock alltid Gerrard och hans betydelse för lagmoralen är stor.
Japp, när han väl har spelat har han lyft laget. Det har man sett mycket på senare tid.

Och som du säger, spelmässigt så kanske han inte gör jättenytta JUST NU. Men Gerrard är mer än bara en spelare för Liverpool. Jag skulle snarare likna honom vid en kollektiv självförtroendeboost för startelvan. Kan man verkligen säga så? Haha. Jaja, det lät bra i alla fall.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-03, 14:13   #3223
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Japp, när han väl har spelat har han lyft laget. Det har man sett mycket på senare tid.

Och som du säger, spelmässigt så kanske han inte gör jättenytta JUST NU. Men Gerrard är mer än bara en spelare för Liverpool. Jag skulle snarare likna honom vid en kollektiv självförtroendeboost för startelvan. Kan man verkligen säga så? Haha. Jaja, det lät bra i alla fall.
True that. Han lyfter de andra och ser till att de inte svävar iväg på några tokigheter i defensiven. Men, en satans tuff match blir det i vilket fall.
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-03, 14:20   #3224
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6057


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hittat ett intressant Handbollsspel inför imorgon:

Allsvenskan är det som gäller och det är Rimbo som möter Ystad hemma.

Rimbo är inne i en dålig period, 9 matcher i rad utan att vinna talar (varav 4 oavjorda i rad innan förlusten senast) emot ligasjuan Hallby. Innan det har man bl.a. kryssat hemma emot jumbon Eslöv (som Ystad vann över senast) och förlorat borta emot samma Eslöv.

Ystad i sin tur har efter en tuff start kommit igång rejält på slutet, 4 raka vinster (skall dock sägas att alla är emot bottenkollegor) men en uppåtgående trend helt klart, och mycket kan krediteras de 3 nyförvärven man fått in på senare tid; Richard Eriksson, Andre Olsson och Per Ögren (de två förstnämnda är på lån). Det är alltså 4 raka efter vinteruppehållet med dessa namn i truppen och jag tror att man har bra chans även emot ett Rimbo som knappt vet hur det känns att vinna längre. Senast dem vann var i början av November!

X2 ger 2.15 på betsafe och den testar jag med liten insats!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-03, 14:33   #3225
 
Arre08s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: gbg
Inlägg: 206
Sharp$: 1648


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Precis, och Roda släpper till en hel del bakåt. Det gör dock Hereenveen också, anmärkningsvärt är att man torskat med 5-1 3 gånger i år t.ex. .. Men verkar ju ha tätat till sig lite bakåt dem senaste matcherna.. Överspel om något men som sagt, senaste matcherna har gått under linan...
lirat över 3.5 i denna, hoppas på mkt pang pang... 2.10 i odds
Arre08 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td