![]() |
|
Usch vilken straffläggningen, sjukt bra straffar!
Det finns undantag där iaf jag kan ta en förlust i pengar, denna finalen var en sån match! Zambia var värda vinsten! 100% |
Kommer att köra mitt Europa bolag nu på tisdag. (jackpott 2.5mil)
Har ca 6 platser kvar i nuläget. (100kr andelen 2spik) Vill ni vara med är det bara att skicka mailen till mig i ett PM! |
Ja att elefanterna skulle svika i straffläggningen kändes självklart, Faktiskt lite skumt att man sitter och hejar på Zambia fast man har ett betydande bet på Elfenbetskusten.
Förra veckans genomgång kommer komma imorgon, för en gångas skull har jag lite saker att göra på måndagen :whistling: Mitt nya projekt nu är att fixa in 13 rätt på antingen Europa eller stryket den närmaste tiden, Ska dra ner på oddsandet ( som ändå går sjukt kasst nu) och grinda 13 rätt i väntan på att singelformen ska infinna sig. Jag kan joina ditt bolag Jensw. Bra sexling djungel, satt som en smäck ju! Samma den här vecka? |
Citat:
|
Tipsar om Portadown vs Bohemians idag, träningsmatch så låga insatser men Portadown är ett hyfsat lag medans Bohemians har fått sälja alla sina bästa spelare p.g.a. dålig ekonomi. Man har ett ungt och orutinerat lag och har 2 startspelare skadade så det kommer vara ännu yngre och än mer orutinerat.
Portadown vann bägge mötena förra året i samma cup. 10Bet lägger DnB på 1.78, eller så spelar man rak å får runt 2.3... |
Citat:
Det hade suttit bra, hur gick EU-tipset för dig? fick 11 rätt på mitt 96raders:( 7 rätt på topp:(:( |
PUUUUH, tennisen är het idag:)
6-1 till Cipolla i andra set :) 1u @ 11 i odds och 3u @ 4.33 i odds. vid 4-1 så var det f**king 15 deuce om inte mer! Men men den gick in:) ligger + 21u hittills på dagen and im lovin it:) |
Citat:
edit: deuce menar jag. tennis är inte min grej alltså :lol: |
Citat:
|
Citat:
http://www.svenskafans.com/england/K...l336Tab=ArtCom Ps hoppas du är bättre från febern nu!:cheers: |
Dagens spel:
Fortuna Dusseldorf0.0,-0.5 @ 2.00 500,00 kr Singel 13/02/2012 16:10:53 500,00 Nu börjar återtåget. ( hoppas jag) |
Om ni har för mycket pengar över, och som ni vill bl av med kan ni alltid följa mitt och djungelhjuls gemensamma fond och spelexpriment.
https://www.sharps.se/spreadsheet/13387/787248 Skämt och sido jag har stora förhoppningar på det här sheetet:cheers: |
Citat:
|
Jensw.... Jag har pötat över en hundring till bolagsspelet, nu hoppas vi på lite ränta :KO:
|
Självklart kommer de postas här inne Pejsson.
Nu vill jag också skaffa en avatar. blr spännade och se om jag klarar av det:skamsen: |
Citat:
|
Citat:
|
Tre av de här ska bli morgondagens "räntespel" gäller bara att välja rätt...
Spoiler:
|
Citat:
Tar gärna emot all hjälp jag kan få om ni har någon "känsla" inför omgången. Vi behöver ha ca 2 spikar och någon halva för att komma upp i rimlig % =) |
Citat:
|
Citat:
Apoel kan mycket väl skrälla också... spelade lika mot porto och schaktar borta om jag inte minns fel. (jag anser att båda de lagen är starkare än lyon) Svårt är det! |
Citat:
Nice avatar Maijadona! :cheers: |
Spelade du Budocnost Jinx? 4-1 vann dem med iaf.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
EDIT: missa den tyvärr, typiskt :/ |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Maijadona:
Vart tog den söta lilla sköldpaddan vägen? Ingen som vet, ingen som vet. :smoke: :whoco5: |
Assåååååååå perfa. När börjar speedwaysäsongen?
|
Citat:
djungelhjul är huvudmisstänkt, han var med vid försvinnadet och tycker att han sprungit riktigt bra den senaste tiden:whoco5: Tänkte att Storvreta skulle hamna i underläge så jag kan gå in live på vändning |
Citat:
|
Citat:
Dessa datum är det som gäller officiellt på de brittiska öarna, då de är första ligan av de stora att starta. Elite Shield är fotbollens svar på Community Shield, enda skillnaden är att det är dubbelmöte. 19/3 - Elite Shield - Wolverhampton v Poole 21/3 - Elite Shield - Poole v Wolverhampton Så med andra ord, om en dryg månad så spinner vi igång 2012 års säsong så sakteliga. :KO: Längtar något så fruktansvärt. Framförallt till natt-GP't som går av stapeln 31/3 nere på Nya Zeeland. :D |
Har suttit på föreläsning och kom hem nu....kul med en 13 timmars arbetsdag...
Jag har inte din j***a sköldpadda! :) |
Citat:
|
Hann bara med en snabb dubbel, utan mkt tanke bakom.
Ogiltigt spel-ID: 787963 |
Nu rekar jag att ni ska kolla SVT1.
Ps kul att du överlevde utflykten tiill Mordor djungelhjul;) |
|
|