![]() |
|
BTW så tror jag att jag är uppe i ca 30 spel i rad där jag spelat ena laget och under och fått ett tidigt ledningsmål (som effektivt förstör spelet) för motståndarna innan den 20e minuten. Man håller 0-0 emot Olympiakos, precis 0-1a emot Panathinaikos och vinner 2 matcher med 1-0 emot en bottenkollega men när _JAG_ spelar på dem kan dem inte hålla nollan i mer än 20 minuter. Doxy Dramas, bannade ifrån mitt spreed för alltid!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Lägger du in min singel i fondsheetet Maijadona?
Bombenbolag blir svårt för mig idag, har ny monsterdag, jippi!! :) |
Citat:
Blåbärsligorna är ju intressantare för man kan hitta såna utstick ibland men det är å andra sidan omöjligt att hitta skadeinfo m.m. så det går säkert jämnt ut det där... Anyways, börjar perfekt igen med 100% missgrad (precis som mina senaste 10 spreadsheet försök) haha, men det känns liksom jävligt rätt när jag spelar så jag antar att det bara är att bita i sura äpplet å inse att jag är extremt dålig på att välja spel. |
Ser iofs att jag valt Doxy + u3,5 så det finns ju en minimal chans att sätta spelet men då ska Doxy klara av att göra 2 mål i en match, något man inte gjort på hela säsongen :)
|
I Franska cupen kör jag en dubbel med PSG och Marseille. PGS satsar hårt på cupen eftersom man hade målet att vinna allt denna säsong men nu har man åkt ur både ligacupen och Euro League. Ligan och Franska Cupen kvar - hårdsatsning med Ancelotti?
Marseillematchen har ni redan snackat om. 2.08 på dubbeln - betsafe. |
Citat:
|
Visst har vi en snubbe här som har bra koll på bandyn? Jag har dock glömt hans namn, nån som har koll?
Är inne på att lägga en dubbel med Västerås och Kungälv ikväll och tänkte slänga ett öga i hans sheet innan. |
Citat:
|
Kunglig parlay han har lagt. 230 i odds
|
Citat:
|
Maijadona, I'm game :)
|
Citat:
|
Maijadona!
Bomben är inte min grej alls! Helt upp till dig att fixa systemet men jag är gärna med! Kan pma min mail |
Okey grabbar bombenbolag 150 spänn per gubbe max 6 spelare. pma om ni har lust att vara med. Rekomenderar dock inga Juvefans att vara med efterssom jag tror att de förlorar idag. Ni som redan har pmat mig pma igen om ni tycker insattsen är okey.
17:30 är sista tid att anmälla. Italienarna vill hem och lägga sig tidigt så matcherna börjar ovanligt tidigt idag. ps Jag har hittat sköldpaddans huvud:smoke: |
The Strongest lirar emot Santos idag, hemma i Bolivia.
Detta är Copa Libertadores och Santos är regerande mästare. Man lär vilja få en bra start på årets Copa också och ställer förmodligen upp med dessa lirare: Santos: Rafael, Fucile, Dracena, Durval, Juan, Arouca, Henrique, Elano, Ganso, Neymar, Borges. Ganska bra 11a va? Det skall sägas att jag inte kan något om Boliviansk fotboll och i Sydamerika brukar hemmaplan vara extremt viktigt men vi får 2.70 på Sydamerikas kanske bästa lag på Pinnen, jämförelsevis ligger resterande bolag på runt ~2.40 så oddset sticker ut och jag synar det med liten insats, Santos har gjort mos av motståndet i Paulista de 2 senaste matcher och verkar vara på G. då har några av dessa spelare vilat emellanåt. Över 2.5 är också motiverat, Santos uppställning är ju extremt offensiv och man har 4 mål 2 matcher i rad. Det lilla jag vet om The Strongest är att man ska vara bra hemma och spela extremt offensivt vilket öppnar för en intressant drabbning med många mål. Det finns flera alternativ, den raka till 2.70 på Pinnen (liten insats) över 2.5 till 2 på bwin till medel och Santos +0 1.95 på SBObet till medelinsats. |
Citat:
|
-----> Maijadona. Pengarna till bomben är överförda, nu tar vi den :KO:
|
Hoppas jag inte missade:(
Livade safarova-wozniacki så hårt att mina punghår brändes:) EDIT: Som jag ÄGDE sönder btw!! |
Citat:
|
Båda :)
smooooooooth EDIT: Lite livande i azarenka matchen sen foooootboll:) |
Marseille ser ut att gå, inte fan gör buorg 2 mål på sista 30 snarare tvärtom, håller tummarna för 4,5 eller 6-0 nudå för en härlig 5.75 oddsare!
|
Maijadon fyfan va härlig bomben!!!
Ska genast in och lägga 3 u på att Genoa gör u1.5 mål så att vi får in denna:) ger 1.33 i odds ----- eeee noll värde för mig.. |
Citat:
Har inte kollat alls, ser det bra ut för oss? vad saknas? |
0-0 i båda matcher hehe:)
|
vi har en 48 raders o en 990 raders:) checka in dem, hehe ser asroliga ut
Duktigt jobb av Maija.. |
Kollade in dem nu!
Ser riktigt kul ut ! =) |
Tilt-livar på Atalanta - Genoa. Heja disciplin!
|
Jobba nu Parma! Gio hade vart en grym hjälte att fira ikväll!
Sablar vad nära att Gio gjorde mål där! |
Ska vara straff!!!!!!:rant:
|
straff alla dagar i veckan
|
Citat:
|
Riktigt trist med Parma grabbar. Tackar dock för förtroendet :skamsen:
|
Citat:
|
Överspelet i Begamo sket sig dock....