Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-07, 14:39   #3451
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 112
Sharp$: 724


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jensw Visa inlägg
Du är medveten om att det är en kvartsfinal va?
Känns som att de gått för långt i turneringen redan för att ploja bort det.
När jag skrev om motivationen var det mer att jag menade att dom nöjer sig förhoppningsvis med en uddamålsseger. och kanske inte går för fullt och krossa dom
suddenneddus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-07, 14:41   #3452
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6058


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jensw Visa inlägg
Du är medveten om att det är en kvartsfinal va?
Känns som att de gått för långt i turneringen redan för att ploja bort det.
Håller med, och skulle dem ploja bort matchen sätter man inte upp denna 11a!

Man har ju dessutom en av BLs bredaste trupper tycker jag.

Mainz (satsar på att stanna kvar och fokus är inte på cupen, tunn trupp), Cottbus (ett mittenlag i 2an som säkert inte var fullt fokuserade) och Duisburg vet jag ingenting om

Tror definitivt att det kan bli skåpning, men med hur mkt?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-07, 14:44   #3453
 
krigarNs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 51
Sharp$: 552

Kapitel II (avslutad)
Stats: 286 - 388 - 21
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 42.43%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
Bra stats på denna rek, tackar, blir nog en rygg med en eller två units.

Tog en närmare titt på insatserna i ditt 2012 spread: hur mycket motsvarar 1u? Ser att maxspel är 6u, dock drar du iväg "470" på ett spel respektive "250" på ett ytterligare (live desseutom) på Tottenham igår när din övriga medelinsats är 30 ur en startkassa på 1000? Med risk att låta som farfar-gambler så rimmar det dåligt med en korrekt brm som jag förutsätter att du eftersträvar iom att du hänger här och inte på R&K...
Kika på vilken match jag lirat dom spelen.

Man var tvungen att spela 250 SEK på Liverpool - Tottenham för att få ett gratis livebet. Så jag la 250 krLiverpool HT @ 2.75. Jag gick sedan in på Betfair och bokade "to win" 250 SEK Liverpool HT @ 2.82, som ju är precis samma sak som att spela 473.20 SEK på X2 @ 1.522. Alltså hade jag dessa förutsättningar:

Liverpool HT: -35,7 SEK
Oavgjort HT: -3 SEK
Tottenham HT: -3 SEK

Eftersom det blev oavgjort så betalade jag 3 SEK för att få ett gratis livebet för 250 SEK.

Summa sumarum: Jag riskerade endast 35,7 SEK För att få ett gratisbet på 250 SEK. Och eftersom jag la in gratisbettet i sheetet så valde jag även att lägga in dessa två.


...Dock var det kanske onödigt att lägga in dem i sheetet då de främst lär skapa förvirring. Men jag hoppas du är med nu!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+1)
krigarN är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-07, 14:46   #3454
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6058


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Senaste tiden har ju Dortmund dessutom formligen öst in mål,
2 borta, 3 hemma, 5 borta, 4 borta, 5 borta, 3 borta (några av dessa var träningmatcher emot lag ifrån divisioner jämförbara med Kiels) så om vi får den där laguppställningen hos Dortmund skulle jag tveka på Kiel handikapp.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-07, 14:55   #3455
 
Jinxs avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Ankeborg
Inlägg: 796
Sharp$: 150
Standard

I hear you tompa. Men samtidigt ser man dessa skrällar gång på gång i cuperna. När lag från olika divisioner ställs mot varandra och storlagen blir tagna på sängen av underdogs. Det mest sunda kanske är att spela "ett avstått bet är också ett bet" på denna. Men nu har jag lagt 1 timme på att leta info så nu vill jag spela Det finns väl egentligen bara två val som ger vettiga odds; antingen utskåpning från BVB:s sida, t ex vinna båda halvlekar etc eller plushandicap. Båda tycker jag kan motiveras beroende på vilket man tror.

EDIT: väntar tills matchen börjar så man ser vilket lag BD kommer med.

Senast redigerad av Jinx den 2012-02-07 klockan 15:10.
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-07, 15:09   #3456
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6058


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
I hear you tompa. Men samtidigt ser man dessa skrällar gång på gång i cuperna. När lag från olika divisioner ställs mot varandra och storlagen blir tagna på sängen av underdogs. Det mest sunda kanske är att spela "ett avstått bet är också ett bet" på denna. Men nu har jag lagt 1 timme på att leta info så nu vill jag spela Det finns väl egentligen bara två val som ger vettiga odds; antingen utskåpning från BVB:s sida, t ex vinna båda halvlekar etc eller plushandicap. Båda tycker jag kan motiveras beroende på vilket man tror.
Indeed haha, jag brukar citera Gretzky istället och säga att "Alla skott som inte skjuts är ett missat mål"

Man brukar se det absolut, men just detta känns som en extrem missmatch med tanke på att BvB tar ut sitt riktiga lag. Men som vanligt är bollen rund och det är 90 minuter som skall spelas

Tyckte oddsen åt bägge håll var ovärda så jag la inte ner nå mer tid på det.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-07, 15:14   #3457
 
Jinxs avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Ankeborg
Inlägg: 796
Sharp$: 150
Standard

haha klockers. väntar också tills slutlig elva presenteras. tyskan är knackig men jag tolkade texten på BD:s hemsida som att det var en "möjlig" elva. men är kanske inte så mycket värde i oddsen.

EDIT: Efter mycket velande blev det såhär. Halva degen tillbaka om Dortmund vinner med 2 mål och vinst om de vinner med ett eller mindre till 2.04. Ser lite värde i det ändå med anledningarna som nämnts ovan. Oddset kommer säkert att droppa om BD inte kommer med sin bästa elva i slutändan så jag spelar nu. OBS detta är ingen rekommendation utan bara vad jag väljer att spela efter att ha kollat info och plockat fram oddshögsta. Nu ska jag sluta blaja här en stund

Ogiltigt spel-ID: 772576


Senast redigerad av Jinx den 2012-02-07 klockan 15:55.
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-07, 15:31   #3458
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6058


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tipsar lite snabbt om Zagreb, som vanligt är träningsmatcher svåra men dessa lag möttes för några dagar sedan då det blev 1-1, det skall dock poängteras att Zagreb fick en spelare utvisad i 12e minuten och hade ledningen (var även det bättre laget) tills den 92a minuten då Midtjylland fick en billig straff och kvittera.

Zagreb skall idag ställa upp med ett väldigt bra lag och Midtjylland annonserar (detta ifrån obekräftade källor dock så ta det med en skopa salt) en b-betonad 11a. Jag ser Zagreb som ett mycket bättre lag i grunden och gissar på att när 11orna kommer ut får vi runt 1.80, nu ligger det på 2 på vissa ställen.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+3)
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-07, 16:27   #3459
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6058


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har vi nå basketkunnare härinne?

Boston börjar komma igång rejält och Bobcats saknar 4 viktiga spelare; Henderson 15 PPG, Augustin 13.6 and Magette 12.2 and 6.6 RPG och även centern Diop, linan är satt så högt som -14 men om man ser till Bobcats usla facit (11 torsk i rad) och senaste 4 matcherna borta där man förlorat med sammanlagt 100 p (25 poäng i snitt per match) känns inte linan så farlig ändå. Speciellt med Rondo tillbaks i Celtics...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-07, 16:36   #3460
 
Jinxs avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Ankeborg
Inlägg: 796
Sharp$: 150
Standard

Har du hört med Lazlo?
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-07, 16:38   #3461
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6058


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Skrev ut i baskettråden men inte mycket till svar än, det kommer kanske men jag är rädd att linan kommer krypa uppåt för jag antar att public kommer vara all-over Boston idag..
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-07, 16:50   #3462
 
MrTilts avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Oslo
Inlägg: 53
Sharp$: 250
Standard

Slänger in en liten slant på att Sandhausen gör över 1.5 mål. De är 3e bästa bortalag denna säsongen och har spelat betydligt bättre resultatmässigt än förra. Aalen, som ligger 2a (efter just sandhusen) är ligans 11e bästa lag hemma. Oddset 3.25 lockar i alla fall mig. Trista dagar att spela på nu, speciellt när man vaknar upp utan att riktigt veta vad man hade för sig igår...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+5)
MrTilt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-07, 17:12   #3463
 
Jinxs avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Ankeborg
Inlägg: 796
Sharp$: 150
Standard

Grymt bra stats såhär långt MrTilt
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-07, 17:17   #3464
 
MrTilts avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Oslo
Inlägg: 53
Sharp$: 250
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jinx Visa inlägg
Grymt bra stats såhär långt MrTilt
,,

Tackar, vart dock för full för att veta vad jag gjorde igår på liven i Liverpool =/ Men men, så kan det vara ibland... Huvudsaken är dock att jag kan utvärdera 2-6 systemet när X antal spel är gjorda.
MrTilt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-07, 17:23   #3465
 
Jinxs avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Ankeborg
Inlägg: 796
Sharp$: 150
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MrTilt Visa inlägg
,,

Tackar, vart dock för full för att veta vad jag gjorde igår på liven i Liverpool =/ Men men, så kan det vara ibland... Huvudsaken är dock att jag kan utvärdera 2-6 systemet när X antal spel är gjorda.
Haha, ja såg att du strulade till det lite där. Men du gick ju inte back hursomhelst.
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td