![]() |
|
Tror och hoppas på en urladdning från Frankrike i handbollen idag och lirar -6.5 till 3.00 hos unibet.
|
Har också ryggat Palermo o Napoli. Tack för infon!
|
Funderar på att slänga in en chanspeng på Bilbao idag också, man är ett svårspelat lag på uppgång och det är perfekt att möta real mitt i dubbelclassicon.
|
Citat:
Båda lagen har en hel del skador men Arsenal är helt klart hårdare drabbat och sitter ju inte på en så bred trupp som United. Arsenal har följande skador: Diaby (Midfielder) Sagna (Defense) Wilshere (Midfielder) Santos (Defense) Jenkinson (Defense) Gervinho (Midfielder -> afrikanska mästerskapen) Gibbs (Defense) Coquelin (Midfielder) Chamakh (Attack) Arteta (Midfielder) Därtill är Vermaelen tveksam. Hans betydelse för Arsenals förvar är otroligt stor. Matchen i början av säsongen hade aldrig slutat 8-2 om han hade spelat om man frågar mig. Wenger säger ""At the moment I don’t think he will make it for Sunday [against Manchester United]. Let’s hope we have a good surprise.". Spelar han inte lastar jag nog in mer på United vid matchstart. För att avsluta är även Henry eventuellt borta pga vadskada. Det är alltså som vanligt ett knackigt försvar utan de ordinarie ytterbackarna och nu kanske även Vermaelen borta som mittback. Arshavin startar förmodligen eftersom suveräne Gervinho är på afrikanska mästerskapen. Arshavin åstadkommer tyvärr inte mycket. Förväntad offensiv är van Persie, Arshavin, Ramsey och Walcott. Går inte in på United men den förväntade elvan ser stark ut och jag menar att man mentalt bör ha ett rejält övertag på Arsenal. Tror inte Ferguson tycker att ett kryss borta är ett bra resultat idag då man bör vinna för att hänga med city i toppen. För mig är detta dagens bästa spel. Bara mina tankar... |
Citat:
Jag var inne på den först men hittade 2 skador och avstängningar. Juanfran och Ballesteros som är avstängda och Juanlu och valdo är skadade. Juanfran har ju varit riktigt bra. Har du fått fram något bra om matchen? |
Jag håller med dig Jinx. Visst, jag håller på United så är kanske lite färgad. Men det är som sagt inte bara de senaste resultaten lagen emellan som ger fördel United utan det är egentligen allt, förutom att Arsenal har hemmaplan. Båda lagen dras med skador, men Arsenal saknar fler tongivande spelar än vad United gör. Det blir en tuff match, men jag tror och hoppas att United tar hem segern :)
För övrigt ser jag att oddset på Feyenoord har stigit en hel del! Kan fås till 1,676 på Pinnacle (var 1,44 på bet365 i går). Verkar vara en hel del skador i Feyenoord. Jag börjar bli lite nojjig, då jag bara har den matchen kvar i en fin trippel (funderar på att säkra upp den med 1X spel till 2,20 eller X till 3,90). Annars får man väl hoppas på Guidetti :) //Matty |
Citat:
|
Jinx, du som kan la-liga :) Tycker inte du att det kan vara läge att spela bilbao idag? mitt emellan El Classicon och Bilbao har väl varit rätt bra på slutet? 11 gånger stålarna vid DnB känns väldigt högt?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Oj vad sen jag var in på detta.. för mkt fest igår. och när jag lagade paella så brände jag tummen i ugnen på det jävla gallret!
så jag e lite sen in i det = blir mkt livebettande idag till en början. Rayo - Mallorca tycker jag har fina odds på hemmavinsten. Rayo, en av nykomlingarna, har god form och har nyligen slagit Sevilla hemma och Granada borta. Men deras poäng kommer inte från hemmavinsterna då de är 3/8. Dags att förbättra det och de behöver poäng. Mallorca har tre raka utan vinst och saknar lite spelare. Jag kör 2 u på Hemmavinst. Oddshögsta: Canbet @ 2.25 Malaga - Barcelona Malaga har en nedåtgående form med ingen vinst på 5 senaste. Barca däremot har 12 raka utan förlust. Barca har fullt lag och Malaga saknar baptista och ruben. Förväntar mig samma gamla bra spel från Barca mot ett pressat Malaga som faktiskt kommer att försöka på sig vinst då de är 1 poäng från 5e plats (nuvarande plats: 9). Kommer lämna hål bakåt tror jag och hoppas då jag satsar på -1.5 AH Barca med 3.5 u. Oddshögsta :1.97 @ Pinnen. Real Madrid - Bilbao Sedan har vi Los Blancos , min kära maränger som såklart vill behålla sin 5p ledning, det är Prio 1. Fastän ett mini el classico i veckan. Jag är lite rädd för Lejonen Bilbao då de har ett par mycket bra spelare, bl.a målfarlige Llorente. Mourinho har fått mkt kritik för hans trivote spel i onsdags. Därför startar han med en offensiv elva som förhoppningsvis tar hem detta med många mål. Bilbao har blivit bättre med Bielsa men har skador i Aitor Ocio, Carlos Gurpegi, Xabi Castillo, Igor Martinez och Igor Gabilondo. Även Perez missar. Jag tror påmånga mål idag och såklart vinst för revanschsugna Real idag. De vill behålla sin ledning och de vill visa upp sig för hemmapubliken. ö3.5 mål med 3-4 u. Oddshögsta : Pinnen @ 1.97 Sen måste jag leta för att hitta bra spel då oddsen i denna match är åt helvete.. |
Vad hände, City - Spurs!?
|
Lirar Ungern ht/ft mot Island till 2.50. Island gick vidare för att Slovenien lät dem göra det och nu när Ungern har en god chans att ta sig vidare tror jag man går ut hårt.
2.50@betsafe |
Citat:
|
dags o Livea Napoli @ 3.30... Går på för fullt, Lavetzzi inbytt nu också!
|
Jaha.... Defoe bjuder på en av tidernas värsta missar... och nu får shitty straff....
|
Citat:
Har inte varit inne på datorn sedan i förmiddags. Och kommer in här och ser hur många sköna inlägg och bra spel som helst! :hattenav::hattenav::hattenav: ( Måste skaffa mig android tele så jag inte missar några godbitar):cheers: Ryggar dig live på Rayo fieras! Sablar att jag missade Handbolls starten . trodde hårt på Island idag:innocent: ( Fast det är ju lätt att säga i efterhand:innocent: ) Edit: Hoppas någon ryggade skidåknngen! Polskan var helt överlägsen! Nu ska jag njuta av en till Mancester vinst:D |
hehe, det skulle du inte gjort:)
Hoppas de vänder:) |
Man u dominerar matchen just nu, kunde varit 0-3 =)
|
Citat:
//Matty |
Citat:
|
Citat:
Jag ryggade ditt levante spel tillslut ändå, bara jobba in den ! |
Citat:
Goal Goal Goooallllll !! Go go go Arsenal :gun_bandana: fy tusan vilken spännade slut det är, Mertesacker är den räddande ängel så här långt synd att Arsenal har bränt så många chanser 2 "klara" som jag sätt missade först halvlek så vet ej hur den såg ut. |
JÄVLA AFRIKANER ATT ALDRIG GÖRA MER ÄN DEM MÅSTE!
|
Illa där dog matchen :( ohh well bra match trots allt
|
Citat:
|
Citat:
|
Inatt hade jag bara ett spel som inte satt, men vad f*n hände? När jag somnade servade llodra/zim vid ställningen 5-2 första set till L/Z. Vaknar upp och ser 5-7, 6-7?!?!?! Ibland förstår man sig bara inte på vissa spelare.
Skit samma, en förlust ska inte få drar ner hela denna fantastiska AO-vecka som vi lämnar bakom oss med över 30 units på plus-sidan. Inatt ser det dock svårt ut med liren, många tuffa matcher. Jag tror spelare som Nishikori och gasquet kan skrälla, och lägger dem i en dubbel till löjliga 9,5x pengarna med 1 unit, dock inget jag rekar. Som sagt, tufft utbud i AO, och jag går faktiskt in på en hockeymatch idag. Dagens Spel: Wolfsburg Grizzley\'s@1,90 Money Line(Bwin) Wolfsburg är ett av mina favoritlag i DEL, och dom brukar vara väldigt stabila. För närvarande parkerar man 4:e plats i tabellen, med 6 poäng upp till berlin som ligger 1:a. Man har också enbart 4p upp till tvåan, vilka man garanterat kommer satsa på att gå förbi för att få en enklare väg i slutspelet och slippa berlin innan finalen. Man har enbart två skador vad jag kan se, på spelare som inte är speciellt viktiga. Wolfsburg har en bred trupp och är en stor förening. Man är som allra bäst hemma, men det ska inte spela någon roll idag. Man möter Augsburg som har haft en riktigt bedrövlig säsong så här långt, även om det sett lite bättre ut på slutet. Man har haft extremt mycket skador säsongen igenom, och även om vissa komit tillbaka så fattas fortfarande tunga pjäser. De seanaste sex mötena dessa lagen emellan har i fem av fallen slutat med Wolfsburgseger, och när vi då får 1.90 ML På ett av de bättre lagen i tyska DEL så hugger jag med en slant av den mindre valören. Skrällen: Ana Ivanovic@4,20(Pinnacle) Nu är det så att jag verkligen gillar ivanovic, och dessutom är hon så förbannat söt att man inte kan sluta titta på henne, så risken finns att denna reken är lite vinklad just för att jag så gärna vill ha henne vidare. Hur som helst så möter hon inatt Petra Kvitova som är riktigt , riktigt bra. Hon servar grymt och har en makalöst fin forehand. DOCK har Ivanovic visat mycket stark form i år hittils, hon älskar Australian Open och det kanske allra viktigaste: Hon har 3-0 inbördes mot kvitova, som brukar ha stora problem med ivanovic. 2 av dessa matcher är dessutom på hardcourt. Ana har sagt att hon känner sig maximalt formtoppad och att hon siktar på titeln, även om det kanske inte räcker ända dit. Hon har dock varit i final i AO innan, och helt omöjligt är det inte, för på WTA touren kan det mesta hända. Petra har sett väldigt ojämn ut hittils.. hon var riktigt nära på att åka ut i andra rundan där hon låg breakdown i 3:e avgörande set, men vände. Jag kommer enbart lägga en unit på detta spelet, men värdet är enorm med tanke på att Ivanovic faktiskt har 3-0 inbördes. Dock är petra rättmätig favorit, det ska sägas. Vidarebefordrat från tennis-killen :) |
Citat:
Synd att hockeyn startade vid 18.30 =( Tack ändå! |
Citat:
|
Citat:
Oj, visste inte att hockeyn börjat! Förlåt mig!! Har försökt att inte sitta så mycket o följa matcherna idag, jag verkar jinxa förmycket ;) Så därför lade jag mina bet idag, sen gick ifrån.. Det gick vägen! Snyggt spelat på Manchester-lagen idag Maijadona, ryggade dig här! :) Kan väl komma med ett litet NHL-tips till kl 21.00 då. Kör 1U på Boston rak och 2u på Boston ML. Trevlig söndag på er! |
Det kan bli en härlig dag:)
Hittills har live spelen gått bra och har 4 spel för dagen kvar. 14.43 U plus hittills:) Varför är jag så glad fastän jag kan förlora på alla spelen som jag har kvar? Jo för oavsett så har jag gått plus 2 u idag:) Men mina maränger klarar detta idag!!!! 4-1 kom igen nu!!!!!! hade blivit så glad!! EDIT: Om jag kan hålla mig från Tennisen och hockeyn inatt så är det +2 u:) |
oj levante har startat riktigt risigt.
är iofs första matchen jag ser med dem hemma , de kanske alltid är så här dåliga?=) Hoppas de lyckas lotta in en snart. |
Citat:
EDIT: Riktigt snyggt spelat idag fireas. Ryggade dig på Barcelona spelen. |
Ah, jag struntade i att livea.
Skulle vara bra att se en prognos på topptippset då jag har levante spik kvar där. kanske man kan safea upp, men jag betvivlar att det är mycket mer än kaffepengar! |
Riktigt skönt när bägge huvuddragen sitter!
Dock ligger veckan fortfarande på minus, ska jaga kapp de gr¨na siffrorna nu under de sista timmarna av veckan ( är det en "sharp" taktik? ):skamsen: Kör 100:- på oavgjort i handbollen. tror det kommer dra hop sig i slutet plus att båda lagen blir nöjda med ett poäng. Funderar även på att livea Marseille vändning....... Någon som har några kvällstips. Förlåt för att jag ryggade Rayo fieras... Annars hade du väl varit 100% idag :-) |
Speldetaljer Datum/tid Insats Utdelning
(Nuvarande resultat 0-1) Marseille -1.25 @ 1.675 500,00 kr Singel 22/01/2012 20:15:30 500,00 0,00 (Nuvarande resultat 0-1) Marseille-1.5 @ 2.025 500,00 kr Singel 22/01/2012 20:15:30 500,00 0,00 Någon som kollar Inter? Såg att Lazio precis gjorde 0-1. Värt att livea vändning? |
spelar på ö3.5 mål Real Madrid - Athletic Bilbao @ 1.83 -Bet365
2 mål efter 24min, ser ljust ut =) |
Bilbao ser bra ut! xD
|
|
|