![]() |
|
Testar -1.5 på Ghana mot Botswana nu klockan 17 till 2.10 hos bet365. Bör vara klasskillnad.
Ogiltigt spel-ID: 740595 |
Citat:
|
Stort tack för tennis resultatet Jinx! Grymt :)
|
Jag kör ett litet bet på Botswana till 12 gånger . De vann trots allt sin kval grupp före lag som Tunisien och Togo. Och släppte bara in 3 mål på alla 8 kvalmatcherna. Med tanke på hur Senegal svek i helgen och att det av tradition brukar skrälla i Afrika så är det värt en liten slant tycker jag.
:cheers: |
Citat:
Well, nu kör vi lite fotboll, som jobbas in från soffan (powernappande) |
Spoiler:
Går in live nu på Siva -0,25 till 1.875 |
Ghana lär göra fler mål nu när Botswana måste anfalla, -1 AH till 2.35 testas (alltså push vid 2-0 Ghanavinst, vinst vid 3-0 eller mer)
|
Sivasspor!!!
|
Magkänslan och dem tidigare matcherna säger att 2.20 på överspelet i Mirandes - Espanyol är för mkt!
Mirandes måste som bekant gå framåt och det kommer öppna sig bakåt. Visst man saknar Garcia men man har saknat honom ett par matcher nu och i alla fall gjort mål (3 mot Granada senast, 3 emot Mirandes hemma på 6 minuter, 4 emot Cordoba 2 matcher innan det) varav han inte spelat någon av dessa 4. Verdu och Rui Fonte har båda gjort mål i 2 matcher i rad. Intressant överläge också tycker jag, för Espanyol kan ju inte gå och spela på 0-0 ifrån minut 1 emot detta starka Mirandes, och Mirandes måste anfalla för att kunna gå vidare. Mirandes har dessutom 2 bortamål att gå på så man kommer inte att tappa tron om Espanyol gör ett tidigt 1-0 mål, för det räcker ändå med 2-1. |
Någon annan som känner att Nashville (11 vinster på 13) har bra chans emot Hawks borta inatt? Hawks saknar kapten Toews och poängmakare Kane och har haft problem med målvaktspelet hela säsongen. Superstabila Nashville vann med 5-2 hemma emot Chicago för några dagar sedan. 2.30 ML på bet365 känns väldigt bra med den infon..
|
Jag tror jag kommer att lägga ett spel på mål innan minut 28 även denna gång. Gick in i båda senaste cup-matcherna och dessutom är Espanyol ett lag som ofta gör mål tidigt i sina matcher (enligt Canal+ :ful:). Undrar jag om Espanyol vågar försöka sig på 0-0 idag när man vet att det räcker med att man åker på ett mål i baken i slutet för att man ska missa avancemang. Snarare går man nog för ett tidigt mål och sedan försöker stänga. Coral brukar erbjuda detta till 1.9.
EDIT: 2.05 hos Betsafe |
Citat:
|
Nej, snart dags att sätta tvåan Ghana.
|
Citat:
|
Usch, så många spel det blev på en spelfattig dag :D Blir att dricka lite öl och jobba in fotboll ikväll!
|
Citat:
|
2- 0 sivas!
|
2-0 Sivasspor :)
|
Citat:
|
Usch då, rött på Ghana och 2-1 antalya..
|
Kom igen nu Sivasspor. Ghanas utvisning var inte kul...
|
Citat:
|
Citat:
|
Wroclaw poänglösa efter en halva 1Q.. uscha :D 10-0.
|
Sivasspor vinner med ett nödrop...
Ghana svek... |
Wroclaw är snart ikapp dock:)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
God dag på er alla sköna.
Har hållt mig borta lite för spel idag och bara njutit av det fina spel som pågår. Men nrö Kroatien började leda med 18-20 så kunde jag inte motstå maxbet på -2.5 @ 2.2. Nice!:) Någon som förstår varför wrexham har 2.00 i odds? Jag chansar medelinsats @ 2.00 för rak vinst. Wrexham är etta i ligan och har 7 raka vinster där senaste förlusten kom 27/9-11 (!!!), alltså 16 raka utan förlust. Och på bortaplan har man bara en förlust. Rovers har inte vunnit på senaste 5 matcherna varav 2 var på hemmaplan. Scunthorpe skadedrabbat, 2.1 låter som bra odds på Sheffied W. Vet inte mkt om matchen så kolla upp innan rygg:) |
Tack djungelhjul för Sivaspor + Rosenborg! Börjar ju riktigt bra idag :D
Testar en rygg på Wrexham fireas. Ska inte förglömmas heller att de gjorde två 1-1 möten mot Brighton i FA cupen. Sheffield har diskuterats lite här tidigare idag, kolla bakåt i tråden. |
Citat:
Nashville har fantastisk form (8-2-0) och är ett klart godkänt bortalag. Hoppas bara Rinne kommer vakta buren, något som ännu inte är bekräftat. Med dessa förutsättningar känns 2.30 ML (2.36 pinnacle) mumma! :popcorn: |
Citat:
|
haha Sheffield börjar ju bra. Mål i första minuten hehe
|
Jo härligt:) Juvve går också bra och slovenien verkar leverera:)
0-2 Sheff btw:) |
Winnipeg är ett av seriens svagaste bortalag och de har i de matcher jag sett på slutet haft oerhört svårt att få igång sitt offensiva spel.
Rangers har imponet på hemmais den här säsongen även om det blivit två förluster på slutet och ska vara klara favoriter i nattens match. Jag tror Winnipeg får det ruskigt tufft i The Garden och jag väljer att spela Rangers -1.5 hos Pinnacle till 2.26. |
Tillbaka från frisörsalongen. Mycket snyggare och en del fattgare när jag ser att Frankrike har toksvikit ännu en gång!
Jobba nu Slovenien! Du kan dina turkar djungelhjul :hattenav: |
Livespelar era matcher!
Läge att livea dubbelchanser också? Vad tror ni? |
Kom igen nu wrexham så sitter allt ikväll om resten håller sig som det är nu:)
|
Verkar ju inte hända ett skit i nån av matcherna tyvärr, mer än att fel lag gör mål då ;)
Mirandes - Espanyol är en ren kavalkad i felpassningar och taffligt spel från båda sidor. Känns som 0-0. Tyvärr har oddset för det sjunkit för mycket annars hade jag nog livat på det. eDIT: erat spel på 0-0 i Notts-matchen verkar bli rena guldgruvan. snyggt |
|
|