![]() |
|
Citat:
|
Citat:
Chicago satt iaf! :cheers: Detta trots att Kane ändå kom till spel. Nog trodde man att man kunde lita på NHL.com, men tydligen inte. :thumbdown: Och nu är det All-star uppehåll i en vecka, något jag tajmar in med en sväng till Åre. :D:KO: |
Citat:
|
Vill bara tacka er som hänger här för den skönaste dagboken på Sharps. Alltid roliga spel och trevligt snack:)
Tycker mig även ha hittat ett spel nu vid 10:00. Adelaide United vs Newcastle Jets, sett de två senaste Adelaide spelat och tycker de har varit värda mer poäng en de fått. Har två giftiga anfallare(Djite och Van Dijk) och spelar ett offensivt spel. Det är dags för en 3 poängare idag. Newcastle Jets har jag ingen koll på mer än att de förlorat 12/15 senaste bortamatcherna. 2.05 @ Adelaide hos bet365 känns bra och spelas med 2 u. |
Vad tror ni om turkiska ligan idag?
Tycker oddsen på Fener (1.758) samt Trabzonspor (1.649) känns spelbara. Någon som också kikat på dessa? |
Citat:
EDIT: eller förresten. 6 spelare på skadelistan hos Adelaide på mittfältet och i backlinjen. Tips är att hålla insatserna på ganska låg nivå. |
Citat:
Australia - A-League, Fotboll Adelaide United (n) 25-januari-2012 0:59 AM PST Handikapp 0 and -0.5 för Spel 1.870 |
Citat:
|
Errani/Vinci vinner andra settet , gött!! Nu hoppas jag på att de tar tredje, men kommer inte att kunna se den pga av att Djokovic - Ferrer börjar nu!!!! Kom igen nu Ferrer! Slå ut världsettan:)
(Federer-fan här kanske märks:) ) EDIT: Bryr mig nästan inte vem som vinner, helst Ferrer:), men fint spel av båda! Bra rörelse, bra placeringar och bra defensiv! Fan att man har lab nu om 25:( |
Hmm ryggade adelaide jag också!
Vad tror ni om barca-real ikväll? Finns en risk att real spelarna börja hänga med huvudena om de släpper in första, då kan barca dra iväg. Jag tycker att barca -1 till 2.1@bet365 är helt klart spelvärt Det enda som oroar lite är att barca även är vidare med oavgjort. Tankar? |
Godmorgon alla.
Jobbigt att vakna och tro att man vunnit på basket dubbeln, men se att man har missclickat. Skulle ju spelat Portland istället för PHX Suns:idiot: Idag ska vi jobba in Danmark till en semifinalsplats!
|
Citat:
|
Citat:
Speciellt jag som har lite tyngre spel som måste in nu i serierna. (kör 2-6 systemet) Får fundera ett tag till. Ska fördjupa mig i napoli-inter nu! |
Citat:
|
Citat:
Många här som kan ta åt sig av dessa fina ord! |
Napoli är över i 6 av de 7 senaste matcherna.(hemma) Inter är över i 4 av de 6 senaste matcherna. Napoli hemma brukar betyda en fartfylld tillställning, och man kan nästan räkna med minst ett cavani mål. Napoli har en förmågan att spela otroligt bra mot andra topplag när man är på hemmaplan. Har inte kollat upp några startuppställningar men misstänker att lavezzi startar på bänken igen. *Ett varningens finger är att inter vunnit sina senaste 4 bortamatcher med 0-1, därav lite lägre insats* 3/10 units |
Det blev tillslut ett Överspel. Kan vara lite färgad av att jag absolut inte vill att barca ska gå vidare. Real fixar detta nu! Ogiltigt spel-ID: 742647 |
Jobba Ferrer!! Ser riktigt bra ut. Om han bara kan hålla likaläge länge detta set kan han faktiskt trötta ut Djoko! Djoko ser riktigt slut ut i dom långa duellerna.
|
livespelar på u 31 games i Djokovic - Ferrer till 2.2 Djokovic ser stark ut och bröt första i andra set!
|
Citat:
|
Livespel
Speldetaljer Datum/tid Insats Utdelning Novak Djokovic @ 1.44 600,00 kr Singel 25/01/2012 10:20:33 600,00 |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Btw. Hur gör jag när jag torskar ett 0, -0.5 bet? Vill alltså bara registrera loss på halva insatsen. |
Citat:
|
Citat:
Fick lov att gardera mitt +7,5 på Ferrer. Surt att han tappade direkt där i 3.e. Vid 4-1 blev jag tvungen att gardera. 1 Novak Djokovic vinner 3:e set med 6-1 Novak Djokovic v David Ferrer (Nuvarande set - Resultat) 25/01/2012 Ingen 3.40 Levande |
hehe bra start på dagen vart 30 games så under 31 gick in phew:) säkrade även upp med under 39,5 i andra så vart dubbelvinst gött:)
|
jävlar vad det jiddras i tråden grabbar. Jag missade en kväll och fick bläddra fram 6 sidor haha :)
|
Här kommer ett spel som jag vet att du inte kommer gilla tompa:evilgrin39:
Tycker att 2.65 är riktigt bra opå Man city idag. Man måste vinna den här matchen efter 0-1 förlusten på hemmaplan förra veckan. Pools form kunde verkligen varit bättre , Helt bedrövliga senast mot Bolton och knappt mycket bättre än så i senaste hemmamatchen mot Stoke. Ballotelli har fått fyra matchers avstängning..... Men jag tror att City kommer att överklaga den och då får han spela ikväll. (Tycker faktiskt inte att han borde bli avstängd för "trampen" i parkers huvud. Tycker det ser ut som om han tappar balansen samtidigt som han avlossar skottet och Parker kommer ju faktiskt "flygandes" in i Ballotelli) Tankar om Afrika idag? Några handbollsdrag? Vilka lag har något att spela för? Hur många blir direktkvaliciferade till VM/OS? Sitter och ruvar på två spel just nu....... |
Citat:
Har också sett på reprisen från Balotellis senaste drag. Väldigt svårt att säga om den sista trampen är medveten på något sätt men jag tycker verkligen inte det ser ut som det. I första läget ser det definitivt inte ut som han gör nåt fel men när Parker sedan ramlat tar ju Balotelli ett kliv och trampar på den gode Scott. Ser mest ut som han är lite oförsiktig möjligen. Nåja, city står och faller inte med Balotelli. |
Citat:
:clap: -3u, nya tag.. nu kör vi! |
Citat:
Däremot är jag tvärt emot din åsikt angående Balotelli-situationen. Jag är 99,999999% säker på att han gör det med flit. Det är en tydlig "kick" rörelse från Balotelli och helt onaturligt. Om vi säger så här. Hade han kunnat undvika att sätta dobbarna i huvudet på den liggande Parker? Svar ja. Med tanke på hans förflutna är jag inte ens förvånad. Jag tycker 4 matcher är enormt mesigt från FA, det betyder att dom ser det som vilken utvisning som helst (hans 3.e röda i år). För övrigt letar jag startelvor till turk-matcherna (Trabz, Gala, Fener) :P (Baros saknas tydligen för Gala) //Matty |
Citat:
|
Libyen har haft andra saker att tänka på en fotboll det senaste året och var sämst rankat av lagen i grupp a på förhand . Man förlorade också första matchen mot värdlandet Evatorialguinea ( Världens mest svårstavade land?) Zambia var rankat som nr 2 i gruppen men överraskade och slog självaste Senegal senast. ( Hur många av oss förlorade inte pengar i den matchen? ) Zambia borde vinna idag inte bara för att det är ett bättre lag utan för att de även har mycket mer rutin än Libyen.
Italenska cupen. Kvartsfinal mellan de kanske två sämsta kvarvarande lagen. Inget av lagen har någonsin varit i semifinal så oavsett utgång kommer det skrivas historia ikväll. Chievo är ett ganska starkt hemmalag med bara en förlust hittils i ligan i år. Sienas bortastatestik är dock allt annat än bra. 0 vinster, 4 oavgjorda och 5 förluster är ingen munter läsning när man sätter sig i spelarbussen på väg till bortamatch;) Idag saknar man även sin första målvakt Brkic. |
Citat:
Håller med om att Savic såg darrig ut! Är Kompany tillbaka nu? Känns som det gått 3 matcher. Silva + Aguero är viktigare för City än vad Messi-Xavi-Iniesta är för Barca. Silva + Aguero kanske är dom 2 bästa spelarna i PL denna säsongen. Som sagt magisk passning av Silva senast (underbar löpning av Nasri) och Aguero kan på egen hand skapa oro hos 2-3 försvarare. Efter min sågning av Balotelli kom jag att tänka på... Tottenham. FA cupen i helgen, borta mot Watford. Jag går in på Tottenham till 1.565 samt Ö2.5 till 1.833 (pinnacle). Nog fan ska Tottenham ta detta?! (FA Cupen är nu deras enda realistiska titelchans) |
Spoiler:
Jag är verkligen inget fan av Ballotelli kan jag erkänna. Och visst förtjänar han sitt rykte men just i den här situationen tror jag att han inte gör det medvetet (kanske mer som en psykoreflex ;)) Tror Man city satsar på cupen när man ändå tagit så långt som till semifinal plus att man i en eventuell final får möta Cardiff ( gratis guldmedalj ) I första mötet ställde man väl även upp med starkaste laget så tror att det kommer ske även ikväll. Dock saknas ju Kompany något oerhört i backlinjen. hade Defoe gjort mål senast hade nog Savic redan spelat sin sista match för de ljusblå det här året........ Förövrigt tror jag att Ballotelli är en rymdvarelse. Omöjligt att vara mänsklig och så totalt iskall när man gör avgjörande mål:drunk: |
Citat:
Dock fick jag 1.85 på betclick på Zambia och 2.20 på rak vinst Chievo på bet24 |
Citat:
|
1 Oavgjort Basel v FC Vaduz
(Resultat efter fulltid) 25/01/2012 Ingen 4.33 Levande 2 FC Köpenhamn att göra 6:e målet FC Köpenhamn v Esbjerg (Nästa mål) 25/01/2012 Ingen 1.95 Vinst Jobba Basel!! Möter nått lag från lichtenstein :D Ligger under med 0-2 (lirade vid 0-1). Är faktiskt lägre odds för X nu!! Pga att oddset för 1.an har stigit antar jag. |
Citat:
Fenerbahce har haft problem med offensiven överlag denna säsong, speciellt på bortaplan - fyra kryss och två förluster på elva spelade. Senast vann man med 1-2 borta mot Manisaspor efter ett sent mål i 89e, dock speglar resultatet inte riktigt matchbilden då bortalaget enligt olika källor gjorde sin bästa bortamatch för säsongen och kunde ha nätat mer än två gånger på sina chanser. Formen överlag är just nu bra (fyra vinster och ett kryss på fem senaste) och man jagar Galatasaray som kryssade i helgen, nu skiljer det endast två poäng lagen emellan i toppen. IBB har gått otroligt knackigt sen tränaren Avci hoppade av i vintras. Innan förra hemmamatchen som man tog hem med 3-2 mot Manisaspor så hade man åtta raka matcher utan vinst varav fyra förluster i streck innan Manisaspor kom på besök. Citat:
Sett till matchhistorik på de fem senaste mötena lagen emellan har fyra slutat med förlust för IBB. Coral ligger högst på bortavinst till 1.80 (skojarna på Interwetten hade 1.85 så sent som igår, men där får svenska spelare inte ens öppna konto av oklar anledning) , värdet på lägre än 1.80 vågar jag inte uttala mig om. Själv plockade jag 1.81 igår men nu ligger en majoritet av böckerna kring 1.75. Avspark kl17. |
|
|