![]() |
|
Innan jag skrev reken så var jag inne på villareal men efter att kollat upp statistiken,skadeläget och form så tycker jag att Gijon + 0.5 @ 2 är ett stabilt spel.
|
Dagens spel
Villareal var riktigt duktiga sist på hemmaplan mot Valencia. För att sedan vara helt Värdelösa i bortamatchen mot A M förra veckan. Nu måste man börja vinna om man inte tänkt att husera i segunda nästa säsong. Skadeläget har ljusnat ordentligt och idag är även Ruben tillbaka! På hemmaplan kommer de gula ubåtarna att visa sina gamla takter igen och vinna över ett stabilt men inget övermäktigt motstånd!
Danmark tror jag på med en dåres envishet............... |
Tror också Villarreal levererar idag. Ruben tillbaka men Nilmar borta :(. Dock så är ju Sporting ett tradionellt "hemmalag" vilket också gäller för Villarreal så hemmafördelen får avgöra mitt spel på Villarreal. Hade sporting lirat hemma hade jag spelat på dem. Kör en dubbel Villarreal + Southampton. För er som gillar överspel kan det nog vara intressant ikväll för 7 av 8 av Sportings bortamatcher har slutat med över 2,5 mål denna säsong.
|
Hej allihopa, fin dagbok det här måste jag säga. Har en fråga som jag vänder mig till alla rutinerade livebettare. Vad tycker ni om Unibets live betting client?
|
Citat:
|
Citat:
|
2,07 var ett jäkligt bra odds måste jag säga. Det ryggar jag med liten insats.
EDIT: 2,17 hos Pinnen :evilgrin39: |
Citat:
Trevligt att höra. Nej jag jobbar inte på Unibet.. Tänkte sätta in pengar på Unibet (bonusen på 1200). Jag har utnyttjat bet365's bonus redan och ska kötta av nästa. Eftersom jag gillar att livebetta så är det viktig del för mig. Kul att du tog dig tid att svara. :) |
Tro det eller ej men för en dag i alla fall fick även mitt spread bli grönt!!! xD fantastiskt grabbar!
|
Jinx, vad hette den där oddsjämförelsen du använde? Behöver hitta ett odds på en vattenpolo match :)
|
Betsmart.se. ur welcome och jäkligt kul att höra att du ligger på grönt. bra jobbat!
|
Jag hittar 1.85 på Montenegro på Unibet, vattenpolo Serbien - Montenegro.
Montenegro måste vinna för att behålla sin andra plats och Serbien är redan klara 1a. Spelarmässigt är det inte mycket som skiljer och med motivationen på sin sida så tror vi på Montenegro! Denna har droppat nå enormt sedan den kom upp så skynda fynda för närmast unibet är betclic på 1.60. gick ifrån 1.90 på Betsafe till 1.45 på några timmar. |
Jag känner ett begär att rygga denna haha. får bli så. shit alltså, vattenpolo liksom... man tackar
EDIT: redan droppat till 1,60. Hoppar |
För er som vill kika på Qatar - Sverige
http://www.fotbollskanalen.se/video 1.44 @Bet365 Live på Sverige som vinnare just nu. Något för den djärve? :cheers: |
Qatar - Sverige Visas på 4an =)
|
Någon som sett första halvlek? Ge en rapport så man vet om man ska livea!
:hattenav: på förhand! |
Citat:
Någon kontring från Qatar. Sverige som håller boll mest. |
-1AH till 1.9 kanske ??? Väntar till paus så är den nog i två gånger degen.
|
Citat:
|
Citat:
Men här får du ett annat bra: US Foggia(12) - Pisa(11) Serie C1A Foggia har fått igång spelet efter en trög start; obesegrade dem senaste 5 matcherna: 4 vinster 1 oavgjord och obesegrade hemma dem senaste 4 (2-2). Problemet man haft är att man har väldigt svårt att göra mål trots bra anfallare. Man har nu tagit in en ny anfallare Pompilio ifrån Varese, om inte annat kanske detta kan få dem anfallare som har funnits i truppen att börja känna flåset i nacken. Pisa är ett stabilt lag som sällan förlorar borta men på 10 matcher har man bara vunnit 1 borta (1-6-3), 7 gjorda 8 insläppta. Formen är ganska dålig med bara en vinst på dem senaste 6 och 2 raka förluster. Foggias hemmaspel är det som oroar mest 10 matcher, 2 vinster 4 oavgjorda och 3 förluster. 9-10 i målskillnad. Men som då tidigare sagts, dem 4 senaste matcherna har man vunnit 2 och spelat 2 oavgjorda hemma så formkurvan pekar uppåt. Detta och en titt på skadeläget där Pisa saknar sammanlagt 13 av sina 20 mål som gjorts detta år då R. Perna (14/9) och Favasuli (17/4) och dessutom saknar några andra spelare som Benedetti (17 matcher) Nicastro (6 matcher) Gatto (6 matcher) och Lanzolla (5 matcher) gör att jag tror väldigt mycket på Foggia idag. Inbördes möten leder Foggia med 3-1-1. Spelas på betsafe (2.25) Bet365 har samma spel till 2 gånger stålarna vilket får mig att tro att det kommer droppa. |
Citat:
Nu stressade du fram ett bet av mig Djungelhjul! (Nuvarande resultat 0-0) Sweden XI-1.0 @ 2.00 1.000,00 kr Singel 23/01/2012 13:46:56 1.000,00 0,00 |
Testar 12.00 på Hewitt, större kämpe finns inte... Come ooooooooooon!!!
|
Citat:
|
Citat:
Var: Folkparken :) |
Livear vi Sverige nu eller?
|
Hänger med på Sverige AH-1, 2.10.
|
Kör Sverige + över 9 hörnor som livespel till 2.52.
|
På tiden Sverigeeeee
|
Quatar-MFF 0-1
|
Citat:
Djungelhjul: Kommer och hämtar dig när matchen är slut/avgjord. Nu sitter jag och äter godis och laddar upp inför fysen med din fru:) Hann du livea tompa? |
Citat:
Haha, skriv här när du drar... ps. Frun är syster till Maijadona...bra att veta innan ni börjar spekulera :) |
Haha, vilket mål :)
|
HAHAh vilket 2-0 mål fy fan xD
|
2 hörnor till please!
|
Trodde han försökte göra en Defoe:evilgrin39:
|
Bra! En hörna kvar!
|
Citat:
:hattenav: Gjorde en liten ränte-trippel precis: Gabon v Niger 1/X/2 Gabon - 1.533 Southampton v Leicester 1/X/2 Southampton - 1.80 Villarreal v Gijon 1/X/2 Villarreal - 1.75 4,83 odds Har förresten ett litet trevligt tips till er boys! se.sportingbet.com - Sätt in 500kr, få 500kr bonus genom att maila supporten när du sen fått din bonus kan du ta ut dina 500kr och spela med bonuspengarna! Jag har testat detta själv och det fungerar! :gun_bandana: |
Friberg kommer att bli sååååå bra i MFF :) Imponerar.
|
Straff var det inte men nog var det väl hörna domarn??
|
Nu kommer jag!
Sedan sätter jag mig i bilen och hämtar dig Djungelhjul.:whistling: |
|
|