Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-15, 14:35   #1
 
Persas avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 474
Sharp$: 3963

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Referens till "populäraste spelen"


Jag vet inte hur det är med andra men ibland känns det "kul" att veta om folk har ryggat en eller inte. Eller kanske kolla om flera andra har spelat på samma spel för att veta om man är på rätt spår eller inte. Det jag tänkte på är om det går att lägga till i dropdown-menyn (rygg, kopiera, etc.) för det lagda spelet och välja "Populäritet" (kanske något annat namn) och komma direkt till "Populäraste spelen" för den matchen.

Exempel:
Låt säga att jag skulle ha spelat på matchen AC Milan - Arsenal. Nu vill jag veta vad/om andra har spelat på den matchen. Jag klicka fram dropdown-menyn och välja "Populäritet". Denna funktion bör då ta mig till:
https://www.sharps.se/popularast-spel...nal/2012-02-15

Vad tror ni om det? Finns det något intresse från andra medlemmar?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wirre (+5)
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-15, 19:50   #2
 
Persas avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 474
Sharp$: 3963

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Jag har själv löst det på egen hand genom att skriva ett enkelt greasemonkey-skript.

Jag kan lägga upp det skriptet ifall någon vill ha. Självklart med godkännande från mars och gänget.
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-16, 20:41   #3
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Persa Visa inlägg
...Eller kanske kolla om flera andra har spelat på samma spel för att veta om man är på rätt spår eller inte...
Med risk för att låta som Wagner men litar du verkligen så pass på den breda massan av användare? Jag tror att de flesta som ryggar gör det blint för att rekaren ifråga har bra stats under en längre period, praktexempel Mackyyy och Papak.
__________________
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom."
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-16, 20:55   #4
 
Persas avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 474
Sharp$: 3963

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
Med risk för att låta som Wagner men litar du verkligen så pass på den breda massan av användare? Jag tror att de flesta som ryggar gör det blint för att rekaren ifråga har bra stats under en längre period, praktexempel Mackyyy och Papak.
Självklart inte då jag anser att jag har tillräckligt god koll på de sporter jag spelar på. Skrev det mest som ett exempel på användningsområde då jag inte tror att de flesta bryr sig nämnvärt om man de har blivit ryggade eller ej.
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td