Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-09-14, 15:26   #1
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 19
Sharp$: 232

NBA/NHL/FOTBOLL
Stats: 20 - 9 - 0
ROI: 128.11%
Vinstprocent: 68.97%

Standard

Innebandy


Hej!
Tänkte bara kolla om det finns någon möjlighet att få till så att man kan infoga innebandymatcher i spreadsheeten, utan att göra det manuellt

Kanske är svårt att hitta en databas för det?

Om det inte finns så kanske man iaf skulle kunna lägga till ett alternativ med Superligan under fliken Liga.

Detta är ju verkligen något som jag förstår att ni inte direkt prioriterar då det inte är speciellt viktigt men jag tar iaf upp frågan om tid finnes.

Tack för en bra sajt!
Hyper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-14, 15:44   #2
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hyper Visa inlägg
Hej!
Tänkte bara kolla om det finns någon möjlighet att få till så att man kan infoga innebandymatcher i spreadsheeten, utan att göra det manuellt

Kanske är svårt att hitta en databas för det?

Om det inte finns så kanske man iaf skulle kunna lägga till ett alternativ med Superligan under fliken Liga.

Detta är ju verkligen något som jag förstår att ni inte direkt prioriterar då det inte är speciellt viktigt men jag tar iaf upp frågan om tid finnes.

Tack för en bra sajt!
Jag har definitivt för mig att SSL fanns att infoga förra säsongen, men inte helt säker. Morgondagens match finns inte, men å andra sidan dök inte morgondagens hockeyallsvenska matcher upp förrän för någon timme sen, så det kanske kommer.
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td