![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() Uppdateringsintervall för olika sporter?
Ser på "Infoga"-funktionen att jag hittar basketmatcher som spelas den 22:e, men sen söker jag på fotbollsmatcher som spelas den 21:e och hittar inga.
Hur funkar detta? Hur långt fram i tiden kan man söka efter spel beroende på sport? Är framförallt intresserad av fotboll |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 | |
i hate bunnies
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1188mackapär ver.0.8.1 Stats: 2879 - 3456 - 618 ROI: 100.19% Vinstprocent: 45.45% |
![]() Citat:
active: To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. old: To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. | To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. | To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. | To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
Webmaster
|
![]()
Om inget är fel så dyker dem upp allt eftersom bolagen släpper odds på dem.. jag hittar Premier League den 21 t.ex., vilka ligor saknades?
![]() ![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Citat:
Igår morse saknades Premier League t.ex., men igår eftermiddag fanns de oddsen på plats. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Indonesiska fotbollsligorna uppdateras inte. Kanske inte så många som berörs iofs
![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mars (+1) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
Webmaster
|
![]()
yea det droppar in då och då
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Har fattats enstaka matcher senaste dagarna, t.ex. I kinesiska och turkiska ligan. Har inte heller fått fram Copa Sudamerica. Inget jätteproblem för mig, men tänkte bara påpeka det ifall det är något fel
![]() Även många matcher som har starttid typ 20:29, 20:59. Det stör jag mig på ![]() Edit: fattas en hel del i Sydamerikanska ligorna. Senast redigerad av martinsson den 2013-09-27 klockan 21:24. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
|