Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-09-15, 17:40   #1
 
Majos avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 612
Sharp$: 1016


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Uppdateringsintervall för olika sporter?


Ser på "Infoga"-funktionen att jag hittar basketmatcher som spelas den 22:e, men sen söker jag på fotbollsmatcher som spelas den 21:e och hittar inga.

Hur funkar detta? Hur långt fram i tiden kan man söka efter spel beroende på sport? Är framförallt intresserad av fotboll
Majo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-17, 09:11   #2
i hate bunnies
 
booreds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Akihabara
Inlägg: 1 452
Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Majo Visa inlägg
Ser på "Infoga"-funktionen att jag hittar basketmatcher som spelas den 22:e, men sen söker jag på fotbollsmatcher som spelas den 21:e och hittar inga.

Hur funkar detta? Hur långt fram i tiden kan man söka efter spel beroende på sport? Är framförallt intresserad av fotboll
Verkar vara nåt fel på autofyll i funktionen, saknas flera ligors kommande matcher.
__________________
active:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
old:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-17, 23:05   #3
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Om inget är fel så dyker dem upp allt eftersom bolagen släpper odds på dem.. jag hittar Premier League den 21 t.ex., vilka ligor saknades?
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 07:50   #4
 
Majos avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 612
Sharp$: 1016


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mars Visa inlägg
Om inget är fel så dyker dem upp allt eftersom bolagen släpper odds på dem.. jag hittar Premier League den 21 t.ex., vilka ligor saknades?
Ok, så det är INTE så att alla odds laddas vid ett och samma tillfälle alltså.

Igår morse saknades Premier League t.ex., men igår eftermiddag fanns de oddsen på plats.
Majo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 08:48   #5
 
lonerangers avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 217
Sharp$: 2567

2014
Stats: 846 - 1375 - 25
ROI: 105.85%
Vinstprocent: 38.09%

Standard

Indonesiska fotbollsligorna uppdateras inte. Kanske inte så många som berörs iofs
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mars (+1)
loneranger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-18, 09:06   #6
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Majo Visa inlägg
Ok, så det är INTE så att alla odds laddas vid ett och samma tillfälle alltså.

Igår morse saknades Premier League t.ex., men igår eftermiddag fanns de oddsen på plats.
yea det droppar in då och då
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-27, 19:39   #7
 
martinssons avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 475
Sharp$: 5388
Standard

Har fattats enstaka matcher senaste dagarna, t.ex. I kinesiska och turkiska ligan. Har inte heller fått fram Copa Sudamerica. Inget jätteproblem för mig, men tänkte bara påpeka det ifall det är något fel

Även många matcher som har starttid typ 20:29, 20:59. Det stör jag mig på

Edit: fattas en hel del i Sydamerikanska ligorna.

Senast redigerad av martinsson den 2013-09-27 klockan 20:24.
martinsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-27, 19:44   #8
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3618
Standard

Saknas mängder med matcher dagligen, har gjort det dom senaste veckorna...samt ibland när man får fram rätt match så står det liganamnet istället för landet det avser, dock inte på alla matcher som tur är!
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td