Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-11-18, 15:34   #1
 
Reg.datum: nov 2013
Ort: Västerås
Inlägg: 6
Sharp$: 160
Standard

rättning utav spreadsheet


hej, när jag va in och skulle rätta min spreadsheat så blir adet automatiskt som loss när jag trycker som win,

de va en paraplay som jag la upp. hur kommer det sig att det blir en loss när det är en win?

tog jag för långtid på mig att rätta?
FrankeB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-18, 23:12   #2
 
fuzzy_s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 583
Sharp$: 888
Standard

Är nog bara till att testa att ladda om sidan

Ser att du också missat att lägga till sammanlagda oddset för din parlay, kanske är därför. Sen har du rättat Portugal fel också.
__________________
"Cruisin' down the street in my 6-fo', Jockin' the bitches, slappin' the hoe's "

Senast redigerad av fuzzy_ den 2013-11-18 klockan 23:21.
fuzzy_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-20, 13:51   #3
 
Reg.datum: nov 2013
Ort: Västerås
Inlägg: 6
Sharp$: 160
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fuzzy_ Visa inlägg
Är nog bara till att testa att ladda om sidan

Ser att du också missat att lägga till sammanlagda oddset för din parlay, kanske är därför. Sen har du rättat Portugal fel också.

Jag laddade om sidan men blir fortfarande som loss, kan inte ändra den heller eftersom att den va låst innan. däremot så vet jag ju själv att de är en win
FrankeB är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td