Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-07-23, 14:52   #31
 
K_UGERs avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 93
Sharp$: 4147
Standard

Samma här
K_UGER är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-07-24, 11:29   #32
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Hej alla, sorry för lite sen återkoppling men har varit bortrest.

Jag undersöker och ser om det går att hitta en lösning. Återkommer när jag vet mer.
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+10)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-07-28, 12:46   #33
 
Reg.datum: apr 2014
Inlägg: 11
Sharp$: 2820
Standard

Fortfarande inte löst :(
spider_f är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-07-29, 15:36   #34
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 867
Sharp$: 3617
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Hej alla, sorry för lite sen återkoppling men har varit bortrest.

Jag undersöker och ser om det går att hitta en lösning. Återkommer när jag vet mer.
Finns det någon tidsplan när det är löst? Eller vad problemet är?
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-07-31, 08:40   #35
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Vi har en utvecklare som undersöker vad problemet kan vara och förhoppningsvis är det inte någon avancerad lösning som krävs. Tyvärr ingen tidsplan, men vi jobbar på det!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+50)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-03, 10:37   #36
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4293
Standard

Jag märker att när man börjar skriva lagnamnet så blippar rullmenyn upp men försvinner på någon millisekund. Kanske kan hjälpa utvecklaren något.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
Rejs är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-12, 20:24   #37
 
Reg.datum: dec 2017
Inlägg: 1
Sharp$: 1380
Standard

Har ni gett upp sidan? Borde väl rimligen vara ett enkelt problem. Går ej ha sharps som bokföringssida om dett ej löses i närtid.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), pittaluga (+10), kny (+1)
viceri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-13, 18:35   #38
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4293
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viceri Visa inlägg
Har ni gett upp sidan? Borde väl rimligen vara ett enkelt problem. Går ej ha sharps som bokföringssida om dett ej löses i närtid.
Håller med, vet att typ är ideelt vad jag förstår och sidan har ju varit nergången länge. Enbart trav som är på sidan i stort sett. Men många är fortfarande kvar p g a spreadsheetet och något som funkat i över 10år borde man väl kunna lösa? Om inte tid finns måste väl finnas någon med kunskapen som kanske kan fixa det gratis?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), kny (+1), viceri (+10)
Rejs är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-15, 08:19   #39
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Ja men typ, sidan är en minusaffär varje månad tyvärr och det finns inga direkta planer på att satsa några resurser heller just nu.

Marknaden har blivit ganska tuff senaste åren, så det får rulla på så gott det går i stort sett.

Varje "problem" som uppstår blir en ganska stor kostnad att försöka lösa.

När kostnaden troligen inte heller betalar tillbaka sig så förstår ni nog att ekvationen är lite lurig.

När en utvecklare från något annat land ska försöka förstå sig på sajten och spreadsheet först innan problemet kan åtgärdas så blir det ännu mer komplicerat.

Den som löste det sist finns inte kvar, känslan är att det är någon liknande fel som verkar uppstå typ vartannat år.

Som Rejs säger, finns det någon som har kunskapen och vill se över det får ni gärna höra av er.

Behöver inte nödvändigtvis vara gratisjobb, men kanske går att lösa på en kvart för en kunnig medans hjälpen jag försöker få är lite mer trög.

Jag förstår att saker och ting är frustrerande när det inte fungerar som det ska och jag hade hoppats att det gick att lösa lite snabbare, men ibland blir det inte så.
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+10), 911021 (+10), Rejs (+10), kny (+10)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-20, 11:55   #40
 
hakan11241s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 265
Sharp$: 3459
Standard

Tack för besked Lazlo.
Vill bara önska om ni gör en uppgradering av Spreadsheeten att jag skulle vilja ha ATG valbart som spelbolag också.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), Lazlo (+5)
hakan11241 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-08-21, 19:17   #41
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4293
Standard

Tack för att du alltid ge svar. Önskar du hade några mer med dig.

Tycker ändå det borde finnas några spelintresserade programmerare/webbdesigners som skulle vilja vara med och driva vidare sidan. Är det svårare för sponsrade bolag nu efter regleringen också eller?

Ska försöka ha tålamodet att lägga in allt manuellt fram till nyåret, få se om jag orkar


När vi ändå snackar om inlägget över, vore det att gutt att ha "alla" bolag.

Önskar jag kunde göra något men tror jag är lite begränsad...

Hälsningar
Rejs


Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Ja men typ, sidan är en minusaffär varje månad tyvärr och det finns inga direkta planer på att satsa några resurser heller just nu.

Marknaden har blivit ganska tuff senaste åren, så det får rulla på så gott det går i stort sett.

Varje "problem" som uppstår blir en ganska stor kostnad att försöka lösa.

När kostnaden troligen inte heller betalar tillbaka sig så förstår ni nog att ekvationen är lite lurig.

När en utvecklare från någon annat land ska försöka förstå sig på sajten och spreadsheet först innan problemet kan åtgärdas så blir det ännu mer komplicerat.

Den som löste det sist finns inte kvar, känslan är att det är någon liknande fel som verkar uppstå typ vartannat år.

Som Rejs säger, finns det någon som har kunskapen och vill se över det får ni gärna höra av er.

Behöver inte nödvändigtvis vara gratisjobb, men kanske går att lösa på en kvart för en kunnig medans hjälpen jag försöker få är lite mer trög.

Jag förstår att saker och ting är frustrerande när det inte fungerar som det ska och jag hade hoppats att det gick att lösa lite snabbare, men ibland blir det inte så.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5), kny (+5)
Rejs är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-10-25, 13:25   #42
 
Reg.datum: okt 2021
Inlägg: 1
Sharp$: 29
Standard

Hej!
Förstår detta kanske är svårt och så men jobbas det med infogafunktionen något? Det ställer till enorma problem för väldigt många av oss som älskar sharp.

Är det något som kostar pengar så är det ju inga problem.
Hoppas på svar.

Ha de gött
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5), FoxMulder (+1), kny (+5)
WillyPlonka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-21, 15:45   #43
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bara bumpar denna och frågar samtidigt om någon känner till ett alternativ tills (om) denna kommer igång igen?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5)
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td